penix Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 hur snabbt går det att spela in insättningsbonusen på carlos? jag förstår att det beror på vilken vipnivå man är på och vilken limit man spelar men bara så man får ett hum, går det segt eller hyffsat snabbt?om man spelar 0,5/1 säger vi Vet inte de är samma krav från dom som deras affes har, men jag spelade in den på c:a 30k händer 0.5/1, för $500. Orkade aldrig maila om att höja deposit limiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 nån som vet hur man kan få ipokers handhistorys att bli normala så man kan posta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 nån som vet hur man kan få ipokers handhistorys att bli normala så man kan posta dom? PokerTracker såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Yippie, favorit i repris, nu ballade klienten ur igen. Dök upp 8 svarta rutor där det stod nåt i stil med "Sorry, this table is not available". Jahopp... De knyter ju inte direkt några starka relationer till sina kunder efter att de skrivit på deras hemsida att de beklagar det som hänt men att det nu skulle va grönt att spela igen... No results found och 0 bord igång... Cannot connect to poker server då jag testar noiqpoker. Vad trött jag blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Yippie, favorit i repris, nu ballade klienten ur igen. Dök upp 8 svarta rutor där det stod nåt i stil med "Sorry, this table is not available". Jahopp... De knyter ju inte direkt några starka relationer till sina kunder efter att de skrivit på deras hemsida att de beklagar det som hänt men att det nu skulle va grönt att spela igen... No results found och 0 bord igång... Cannot connect to poker server då jag testar noiqpoker. Vad trött jag blir... Stod igår att att dom skulle ha en uppdate vid denna tid om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Stod igår att att dom skulle ha en uppdate vid denna tid om jag kommer ihåg rätt. Jasså? Vart såg du det? Sist jag var på sidan (typ i förrgår) så var man tvungen att klicka bort en liten ruta för att logga in. I den rutan stod det att allt var som det skulle. Hmm... Ska de ha en update får de väl säga nåt i chatten att om 5 min lägger vi ner borden istället för att använda sig av metoden á la strömavbrott... Inget personligt mot dig men carlos är lite halvtiltande för mig idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Tror det inte var någon uppdate som jag sa. Hände samma sak för mig precis, allt bord stänges och jag blev utloggad. Fett drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Blir så trött på carlos online support när det enda dom säger är att man ska maila helpdesk? vad för support är det ? Iallafall, är det någon som vet vad minimum deposit på carlospoker.com är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Blir så trött på carlos online support när det enda dom säger är att man ska maila helpdesk? vad för support är det ? Håller med! Derasonlinesupport känns totalt meningslös. Carlos är en riktig strulsajt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Blir så trött på carlos online support när det enda dom säger är att man ska maila helpdesk? vad för support är det ? Håller med! Deras onlinesupport känns totalt meningslös. Carlos är en riktig strulsajt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Skulle tro att onlinesupporten är gemensam för hela I-poker, så det är inget ni kan lasta Carlospoker för... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Skulle tro att onlinesupporten är gemensam för hela I-poker, så det är inget ni kan lasta Carlospoker för... Nopp, där har du fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Skulle tro att onlinesupporten är gemensam för hela I-poker, så det är inget ni kan lasta Carlospoker för... noiqpoker har exempelvis en egen support som funkar utmärkt. Nä, inget mer lir hos Carlos för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Ja det har jag tydligen. Kollade på Kiwi och de har ingen onlinesupport. Konstigt att onlinesupporten är så kass för deras helpdesk har varit riktigt snabb och bra de 3 ggr jag varit i kontakt med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Har stött på problem med carlospoker och undrar nu om det är någon som råkat ut för samma sak ? Fick över lite pengar från en kompis på carlospoker som jag sedan spelade upp till en summa av $900, ville sedan göra ett uttag men var tvungen att deposita först. OK det gjorde jag och gjorde sedan uttaget. Det stod att det tar 2-4 dagar för dom att skicka över pengarna. På fjärde dagen mailade jag dom och frågade varför jag inte hade fått pengarna och dem sa att jag har slumpvis blivit vald och dom skulle nu checka mitt konto och att det inte ska vara något problem eftersom dagligen slumpas ca 3 personer och deras konto checkas. Fine tänkte jag, och nu den åttonde dagen har carlospoker inte hört av sig och när jag mailade dom i förrgår sa dom att det ska vara klart inom kort och att dom skriver så fort dom har fått besked från deras poker nätverk, som har hand om detta. Jag är personligen för att spelsajter väntar med uttag för att verifiera personen och checkning av konto men då ska sådana saker utföras MAX på 2 dagar. Nyckeln till en framgångsrik pokersajt är dels att dom har en bra support och respekt för sina pokerspelare samt att när såna här saker händer så ska dom hela tiden hålla spelaren uppdaterad. Så som carlospoker håller på är helt bedrövligt och jag skriver nu detta för att se om någon annan har varit med om detta ? SPOTT SPOTT PÅ CARLOSPOKER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 24 Juli , 2007 Rapport Share Postad 24 Juli , 2007 Kan bara intyga att supporten tyvärr inte är mycket att hurra över... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Har massa FPP's som ligger och skräpar på Carlospoker.. Ser inte precis något värde i att spela FPP turneringar med en prize pool på $50 dollar och 400 deltagare. Någon som vet om det ska öppnas någon FPP shop eller om det är någon större turnering på G? Är aldrig inne på klienten längre så har ingen aning om hur dte ligger till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Har massa FPP's som ligger och skräpar på Carlospoker..Ser inte precis något värde i att spela FPP turneringar med en prize pool på $50 dollar och 400 deltagare. Någon som vet om det ska öppnas någon FPP shop eller om det är någon större turnering på G? Är aldrig inne på klienten längre så har ingen aning om hur dte ligger till.. Jag har också en del FPPs som bara ligger där... jag trodde man kunde byta FPPs mot cash på alla iPokersidor, men så är det tydligen inte... Blir väl att slaska iväg dem på några turrar istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 har närmare 2 miljoner poäng på carlos. när jag frågade supporten om det skulle komma nån shop för poängen så sa han att de var tänkt det i framtiden men att det inte var nåt direkt på gång. Men förhoppningsvis i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Jag har också en del FPPs som bara ligger där... jag trodde man kunde byta FPPs mot cash på alla iPokersidor, men så är det tydligen inte...Blir väl att slaska iväg dem på några turrar istället... Man har ju typ råd med flera hundra inköp till turrarna eftersom max turren kostar ungefär 500FPP och har en prize pool på $50 så det suger ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solidify Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Började lira på Carlos för ca 14 dagar sen och har skramlat ihop till närmare 23k FPPs. Har dock inte fått mitt account uppgraderat fastän det är den 2:a idag. Brukar det ta så lång tid, eller måste jag vänta ytterligare en månad nu? Igår sa supporten att jag skulle få min upgrade senast idag (skiftet 1:a till 2:a 00.00 fattade jag det som), men inget händer. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
widde_f Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Påde de Ipokersidor jag lirat på har uppgraderingen ej skett direkt månaden efter..Skulle tippa på att du tyvärr måste vänta en månad till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jannekev Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Varför spela på skitsiten överhuvudtaget? Finns massor a sajter som är bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Började lira på Carlos för ca 14 dagar sen och har skramlat ihop till närmare 23k FPPs. Har dock inte fått mitt account uppgraderat fastän det är den 2:a idag. Brukar det ta så lång tid, eller måste jag vänta ytterligare en månad nu? Igår sa supporten att jag skulle få min upgrade senast idag (skiftet 1:a till 2:a 00.00 fattade jag det som), men inget händer. Någon som vet? Tror man måste varit aktiv i 2 månader. Varför spela på skitsiten överhuvudtaget?Finns massor a sajter som är bättre.. Vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 skattefritt eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts