Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 börjar liväsnifngen inte nu? eller vilken svensk tid är det? http://www.poker.se/blogg.php Det är meningen att spelet skall komma igång klockan 16 idag. Citera
Colderose Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Synd att Andy Black har slaskat bort en stor del av sin stack. Han försökte köpa ett par potter (i onödan tycker jag) och fick smisk på fingrarna. Känns som att han åker ut som åtta eller hamnar heads-up (mot Griffin). Citera
Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Synd att Andy Black har slaskat bort en stor del av sin stack. Han försökte köpa ett par potter (i onödan tycker jag) och fick smisk på fingrarna. Känns som att han åker ut som åtta eller hamnar heads-up (mot Griffin). Andy har åkt lite berg-och-dalbana här i två dagar tycker jag. En härlig fläkt i rummet. Citera
Colderose Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Andy har åkt lite berg-och-dalbana här i två dagar tycker jag. En härlig fläkt i rummet. Jag tycker också att han är en frisk fläkt och hoppas att han vinner. Citera
Colderose Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Hur många pf:are är ni därborta egentligen? Citera
Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Hur många pf:are är ni därborta egentligen? man skulle kunna tro att vi är en hel busslast som jobbar. Men det är "bara" jag och Dev. Citera
Colderose Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 man skulle kunna tro att vi är en hel busslast som jobbar. Men det är "bara" jag och Dev. Har ni dragit någon spader själva? Citera
Juggler Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Har jag svårt att tro. Man jobbar ju från 14-sent (04 eller så) och då är man inte så sugen att lira lite kort. Citera
eurythmech Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jadå, hörde att Dev pantsatte sin lägenhet i Dublin för att lira en 40k guarantee, men darrade lite på handen på bubblan och bustade efter ett dåligt spel. (Jag försöker, trots bristande medentusiasm, införa traditionen andra april-skämt) Citera
devalanteriel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Eurythmech, det går... sådär. (Bor förresten inte i Dublin längre.) Citera
Bojen Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 sänds det på någon tvkanal? www.eptlive.com Citera
sturedenstore Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Någon som har ett tips hur man får sändningen att flyta på smidigare? Min envisas med att buffra hela tiden lite småjobbigt! Citera
KungKroon Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 E de bara jag som har problem med att kolla på eptlive.com? Det buffrar å äcklar sig hela tiden... Citera
eurythmech Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Men att ingen har skjutit den där tomten som kommenterar ännu... Citera
sturedenstore Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Plz, finns det nån internetinställning man kan ändra för att skiten ska sluta buffra? Citera
PeO Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Har väl slutat buffrat nu? Iaf hos mig. Ram är ute btw. Vilken osis han hade. Citera
sturedenstore Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Nä mitt buffrar fortfarande måste vara ett sunkigt internet jag har Citera
Juggler Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Testa ladda om sidan om det börjar buffra, funkis för mig. Citera
PeO Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Nä mitt buffrar fortfarande måste vara ett sunkigt internet jag har Måste så vara. För nu rullar det på perfekt. Man får väl hålla på norrbaggen i brist på annat... Citera
KungKroon Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jaa, tamejfaan, Glimne (med sitt anteckningsblock) har lyckats hitta en plats där 3 kameror ser honom... Citera
eurythmech Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Nån som hittar nåt om det där bröstcancerkontot? nm, hittade To donate, simply transfer funds from your own PokerStars accounts to "AvonDonate" account during today's final table. For every dollar given during the final table, PokerStars will match it up to $100,000. Citera
Recommended Posts