Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 191
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Synd att Andy Black har slaskat bort en stor del av sin stack. Han försökte köpa ett par potter (i onödan tycker jag) och fick smisk på fingrarna. Känns som att han åker ut som åtta eller hamnar heads-up (mot Griffin).

Postad
Synd att Andy Black har slaskat bort en stor del av sin stack. Han försökte köpa ett par potter (i onödan tycker jag) och fick smisk på fingrarna. Känns som att han åker ut som åtta eller hamnar heads-up (mot Griffin).

Andy har åkt lite berg-och-dalbana här i två dagar tycker jag. En härlig fläkt i rummet.

Postad

Jadå, hörde att Dev pantsatte sin lägenhet i Dublin för att lira en 40k guarantee, men darrade lite på handen på bubblan och bustade efter ett dåligt spel.

(Jag försöker, trots bristande medentusiasm, införa traditionen andra april-skämt)

Postad
Nä mitt buffrar fortfarande :S måste vara ett sunkigt internet jag har

Måste så vara. För nu rullar det på perfekt.

Man får väl hålla på norrbaggen i brist på annat... :rolleyes:

Postad

Nån som hittar nåt om det där bröstcancerkontot?

nm, hittade

To donate, simply transfer funds from your own PokerStars accounts to "AvonDonate" account during today's final table. For every dollar given during the final table, PokerStars will match it up to $100,000.