MadMulken Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 när startar eptlive sin webcast igen??? Citera
flexnip Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 när startar eptlive sin webcast igen??? den är igång.. Citera
Morbo Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Samma japan som spelade $100k eventet i aussie antar jag? Citera
mr_telefon Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Är dealern just nu en kille eller tjej? Citera
L-S Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Är dealern just nu en kille eller tjej? En blandning. Även känd som transvestit i folkmun. Citera
KungKroon Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Sitter Glimne i publiken? Annars ere en kille som e jävligt lik honom (stackarn) Citera
Brax Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Är det bara för mig som sändningen behöver buffra hela tiden? Igår flöt den helt fläckfritt men nu går det fan inte att kolla på den. Citera
Brax Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Hmm, okej. Det är ju bra i alla fall att alla inte har samma problem. Jävligt skumt bara att det funkade så bra igår men knappt går alls idag. Jag får väl klara mig antar jag. Citera
KungKroon Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Antar att du redan har kollat, så kanske dumt att ens påpeka, men du kanske har igång någåon nedladning eller nåt... Din syster kanske sitter på andra datorn och äcklar sig på lunarstorm ^^ EDIT: Ser ut som de e en het dealer nu Citera
Brax Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 nu verkar det funka. Jag tycker ändå att de bytte ner sig bordsmässigt. Edit: Nej, det var några år sedan jag flyttade hemifrån, så det var inte problemet. Och inget annat bandbreddskrävande. Men nu funkar det lika oförklarigt som det inte funkade förut. Ja, het dealer. Citera
KungKroon Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Haha, t.o.m kommentatorerna diggar dealern EDIT: Ja, de bytte ner sig Iofs kul å se carlos, men bättre med Ram och Black. Citera
Brax Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Absolut. Mortensen är ju dessutom halvt shortstackad och verkar bara vänta på en hand att dubbla upp med. Citera
Brax Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Ja, dubbeldubblad even. Härligt. Och Mortensen dubblade tillsist också, fan, jag som börjar jobba klockan sju Citera
KungKroon Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Haha, min brorsa fyller år imån så jag ska upp kl. 6.15 för å gratulera... Hoppas någon åker ut snart... Citera
KungKroon Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 :( FAN! Carlos ute... Fucking klöver... Citera
estella Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Någon som vet hyr det gick i 20k sitngo:n igår. vilka hamnade i pengarna o hur mkt vann de??? Heja Azad Citera
devalanteriel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Första vanns av cheesecake, andra tror jag av Azad men jag såg inte då så jag vet inte. Sedan vanns 40k-sngn av någon norrman, minns inte vilken dock. Azad var jätteledsen för att han slog ut sin idol Hachem iaf. Citera
KungKroon Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Fan, skitlångt kvar ju!!! Måste passa på å berömma komentatorerna åxå Citera
devalanteriel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Tack om du menar oss; du har väldigt konstig smak om du menar Lee. Citera
Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Fan, skitlångt kvar ju!!! Måste passa på å berömma komentatorerna åxå BÄSTA inlägget hittills!!! Citera
mgps Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 börjar liväsnifngen inte nu? eller vilken svensk tid är det? Citera
Recommended Posts