mostrom Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 1. Att inta top 10 placering på sharkscope $36-100 5-6 seated turbo average profit leaderboard. 2. Att spela upp bankrullen så att jag kan spela på $100 nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 NIVÅ: $10+1 PLATS: Pokerstars, FullTilt och PartyPoker. MÅL ANTAL SNG............: 700st ROI %...................: 20% FÖRVÄNTAD VINST..: $1540 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heidfors Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 800€ på bonusar och förhoppningsvis lite + på mitt spel också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 1. Att inta top 10 placering på sharkscope $36-100 5-6 seated turbo average profit leaderboard. Då jag kommer att vara bortrest mer än halva månaden så är jag osäker på hur mycket jag hinner lira. Så ist för absoluta mått så får väl målet ist bli att stanna kvar på topp20. $6.53/sng (som aktuell 10eplats snittar) är nog att hoppas för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 lägg till 3. Inte särskriva Tänker jag aldrig sluta med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerFreddie Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Ska ta tag och börja grinda seriöst igen efter några månader på halvfart av olika anledningar. Dessutom ska försöka mina negativa trender, har ingen vacker resultatrad senaste halvåret, tror jag har en grön månad resten rött som.... blir gå ner i nivå till 1/2 FTFL och börja från vad som känns som absoluta botten. Resultatet jag hoppas på är 1K, men allt plus är positivt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Plussa 40 000:- på SvS 2.5/5 & 5/10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Plussa på SNG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plimpton Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Grinda tillbaka pengarna som jag var tvungen att ta från rullen för att köpa ny spis igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 + € 200 000 totalt på MTT samt CG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flopp Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Inte backa mer än $300 /Flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vilanna Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 + € 200 000 totalt på MTT samt CG Vilka nivåer CG lirar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Flyttade denna till Poker off topic eftersom den blev populär även för icke-SNG spelare. //Göran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Just det, mitt mål blir att inte sätta nytt personbästa i endagsback (7k) som jag gjorde i mars. Det är roligare att vinna, så jag tror jag skall göra det istället. Jag tänkte också undvika att åka på enoutare i möjligaste mån. Jag börjar lätt med att försöka undvika enoutare i 600bb potter samt att försöka undvika att åka dit på två inom 10 minuter. Det är nästan lite av ett kriterie för att punkt ett ovan skall kunna klaras av också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ossy Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Mål för April: SnGs: Etablera mig på 20+2 6-manna turbo SnGs. Hålla ROI 30%+ på 10+1 6-manna turbo SnGs. Fokusera på att spela bra och inte vara resultatorienterad i första hand. Tilta någon motspelare med en härlig utdragning. Cashgame: Spela 10 timmar+ PL Omaha och lära mig spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Flyttade denna till Poker off topic eftersom den blev populär även för icke-SNG spelare. //Göran Nu blev ju min första post OFT OFT... Mina mål är att vända denna sjuka svacka jag är nere i och börja tro att det faktiskt går att vinna pengar på poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Spela mer live Plussa 10k SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 ta plats i wsop eller wpt, vinna lite mer pengar, aka pa semester och softa lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 *Cleara expekt-bonusen innan 10 April och sen ha pokerbreak månaden ut. *Plussa $8k inklusive bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Plussa $5000+ på bonusar (expekt) Plussa $2500 på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 +$5k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Spela mindre och gå ut i det förhoppningsvis fina vårvädret... spela minst en liveturre ska iaf hinnas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 En fågel har viskat i mitt öra att Parbet har en kul grej på gång, VIP-race. Om det är sant så är målet att cleara åt minstånde halva i April Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Spela mer Spela bra Surfa mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 - Siktar på någonstans mellan $5-8k - Fortsätta hålla ~9bb/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts