Gå till innehåll

Månadsmål APRIL - SKRIV UPP ER!


william

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1. Att inta top 10 placering på sharkscope $36-100 5-6 seated turbo average profit leaderboard.

 

Då jag kommer att vara bortrest mer än halva månaden så är jag osäker på hur mycket jag hinner lira. Så ist för absoluta mått så får väl målet ist bli att stanna kvar på topp20. $6.53/sng (som aktuell 10eplats snittar) är nog att hoppas för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta tag och börja grinda seriöst igen efter några månader på halvfart av olika anledningar. Dessutom ska försöka mina negativa trender, har ingen vacker resultatrad senaste halvåret, tror jag har en grön månad resten rött som.... blir gå ner i nivå till 1/2 FTFL och börja från vad som känns som absoluta botten.

 

Resultatet jag hoppas på är 1K, men allt plus är positivt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det, mitt mål blir att inte sätta nytt personbästa i endagsback (7k) som jag gjorde i mars. Det är roligare att vinna, så jag tror jag skall göra det istället.

 

Jag tänkte också undvika att åka på enoutare i möjligaste mån. Jag börjar lätt med att försöka undvika enoutare i 600bb potter samt att försöka undvika att åka dit på två inom 10 minuter. Det är nästan lite av ett kriterie för att punkt ett ovan skall kunna klaras av också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mål för April:

SnGs:

Etablera mig på 20+2 6-manna turbo SnGs.

Hålla ROI 30%+ på 10+1 6-manna turbo SnGs.

Fokusera på att spela bra och inte vara resultatorienterad i första hand.

Tilta någon motspelare med en härlig utdragning.

 

Cashgame:

Spela 10 timmar+ PL Omaha och lära mig spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttade denna till Poker off topic eftersom den blev populär även för icke-SNG spelare.

 

//Göran

 

Nu blev ju min första post OFT OFT...:rolleyes:

 

Mina mål är att vända denna sjuka svacka jag är nere i och börja tro att det faktiskt går att vinna pengar på poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...