illerrre Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Ska väl finnas i word? men jag hittar jävlar i det inte det... Kanske någon som vet exakt var det är eller på något annat sätt har som kan kopiera in ett här? Citera
illerrre Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2007 And while you're at it så behöver jag ett roten ur tecken med... hur fan ska man hitta nåt i den wordlistan jävla budgetskit Citera
eurythmech Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Start>kör>charmap Sen letar du upp ditt pi. Eller så gör jag det åt dig. Står förslagsvis bland övriga grekiska bokstäver. Antar att du vill ha den gemena varianten, π? Citera
eurythmech Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Ska du skriva saker under rottecknet också? Lär dig teXa Nej men då behöver du nån form av plugin som du kanske, eller kanske inte, har installerad. MS Calc eller nåt sånt. Vill du bara ha rottecknet så letar du upp det i charmap. Eller så gör jag det. √ Citera
illerrre Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2007 kom på att där ska står massa saker under rotentecknet med... Aja jag orkar inte installera massa saker, tror läraren överlever. Tack så mycket. Citera
Ost Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Om du inte kan/vill/orkar ordna det på annat sätt, så kan du alltid skriva sqrt(uttryck) istf rottecken. Eller (uttryck)^(1/2). Citera
Recommended Posts