elvisero Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 JENZOER och XaaL Skönt att höra! Ni får väldigt gärna skriva och berätta vad sin händer och hur det går. Fråga: Lirade ni fram och tillbaka ? Alltså, spelade ni lite där, sen lite hemma, sen lite där igen, eller bytte ni halvvägs o lirade klart? För det tror jag kan vara något som spelar roll, även om jag ju verkligen inte tycker det. Det som är konstigt är ju varför det skulle spela någon som helst roll, då det ju är omöjligt att sitta på samma bord ändå. Vad är det som bryter mot någon regel, egentligen ? Tufft, Othello, men som jag förstår så har de alltså låst upp ditt konto mot att du skickade in kopior på idkort och sånt? Får du fortsätta spela på bonusen ändå? Snackade förövrigt med farsan, som har viss kunskap i köpeslagen och diverse, och han sa att man ska kunna hålla sidan betalningskyldig om supporten har svarat att det går bra att spela på samma ip och sen använder det som anledning till att inte betala ut bonusen. Om man ber dem om hjälp ska de stå för det svar de ger. Citera
Othello Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Tufft, Othello, men som jag förstår så har de alltså låst upp ditt konto mot att du skickade in kopior på idkort och sånt? Får du fortsätta spela på bonusen ändå? Vi hoppas på det. Jag mailade inte tillbaka efter det svaret ovan... Det är ett 100k FPP gamble för mig det här. Citera
FraXioN Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Någon som claimat bonusen denna vecka och fått den? Jag claimade i onsdags (4 dagar sen) men har inte fått något ännu. Har supporten gått på påskledigt tro? Citera
Staahla Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Jag fick min i dag, mailade i onsdags. Citera
Cleburne Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Jag kanske är efterbliven och det här har säkert tagits upp förut, men backar inte Expekt monstermycket på det här? De flesta som tar en så här stor bonus lär ju bara vara ute efter bonusen och går tillbaka till sina favoritsajter efteråt. Nu verkar ju Expekt inte ha krånglat på samma sätt som Nordicbet och det ska de ju ha en eloge för, men är det inte en rätt korkad kampanj att köra? Citera
FraXioN Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Jag kanske är efterbliven och det här har säkert tagits upp förut, men backar inte Expekt monstermycket på det här? De flesta som tar en så här stor bonus lär ju bara vara ute efter bonusen och går tillbaka till sina favoritsajter efteråt. Nu verkar ju Expekt inte ha krånglat på samma sätt som Nordicbet och det ska de ju ha en eloge för, men är det inte en rätt korkad kampanj att köra? Jo de backar nog rätt hårt under kampanjperioden, jag rakeade ~$1500 enligt pokeroffice och fick en bonus på $5000. Skulle räckt om de hade nån kampanj som motsvarade typ 100% RB, skulle nog dragit en del kunder det också. Citera
heimdall87 Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Jag kanske är efterbliven och det här har säkert tagits upp förut, men backar inte Expekt monstermycket på det här? De flesta som tar en så här stor bonus lär ju bara vara ute efter bonusen och går tillbaka till sina favoritsajter efteråt. Nu verkar ju Expekt inte ha krånglat på samma sätt som Nordicbet och det ska de ju ha en eloge för, men är det inte en rätt korkad kampanj att köra? Jag har rejkat $8500 denna månaden så mig plussar dom på! Citera
bpc009 Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Jag fick min i dag, mailade i onsdags. bra. hoppas att jag få min snart också. har någon haft ett problem med att ta ut pengarna? Citera
Theelch Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Blev klar med expektbonusen i torsdags, skickade mail då, men har ändå inte fått nåt. Blev lite rädd idag då jag såg att Krasnojarsk(dvs jag) endast har cirka 99k FPP på expekts hemsida, medan det står 102k i klienten. Hemsidan är uppdaterad 5/4 vid 23:00, och i mailet skrev jag från den 5:e mars till 5:e april. Nån annan som haft liknande "problem" men ändå har fått alla pengarna utbetalda? Citera
Hemdhes Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 jag skickade mailet i torsdags eller onsdags..inte sett röken av några pengar..och de håller på och skickar mail hit o dit..först var jag tvungen att skicka in bilder på leg och visa kort..sen nu senast idag var jag tvungen att skicka in vilka dagar jag spelat emellan..strul och segt Citera
freddola Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Ni som är färdiga med CashBack Bonusen, hur lång tid tog det för er att få svar på mailet ni skickade? Slängde iväg 1 igår men inte fått svar än. Citera
lost Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Ni som är färdiga med CashBack Bonusen, hur lång tid tog det för er att få svar på mailet ni skickade?Slängde iväg 1 igår men inte fått svar än. Skickade mitt första claim-mejl 45h sedan men fick inget svar. Skickade mitt andra claim-mejl 33h sedan och då sa de att de inte hade fått något claim-mejl innan det så jag rekommenderar att du mejlar dem igen. Citera
Memory Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Ni som är färdiga med CashBack Bonusen, hur lång tid tog det för er att få svar på mailet ni skickade?Slängde iväg 1 igår men inte fått svar än. Det tog inte alls lång tid, typ 30min. Tycker dock att dom hade kunnat svara på det jag skrev, nu fick jag ett kort standardsvar ist. Hej. Nu har jag spelat in mina 100000FPPs och ser fram emot att $5000 landar på mitt pokerkonoto. Tidsperioden är 10mars till 9April. Mitt pokernick är XXXXXXX. Jag skulle uppskatta om ni skickar en bekräftelse till mig att FPP-Saldot och datumen stämmer. Mvh. Stefan Hej, Tack för ditt email! Vi undersöker nu ditt ärende och återkommer snarast möjligt. Om du har några fler frågor, tveka inte att höra av dig! Med vänliga hälsningar, Maja Eriksson Poker Support Expekt.com Ltd. Citera
AccessGranted Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Jo de backar nog rätt hårt under kampanjperioden, jag rakeade ~$1500 enligt pokeroffice och fick en bonus på $5000. Skulle räckt om de hade nån kampanj som motsvarade typ 100% RB, skulle nog dragit en del kunder det också.De måste backa rätt ordentligt på den här kampanjen (i alla fall under kampanjperioden). Anta att 1000 spelare clearar $5000-bonusen, medelraken är $2000/spelare, expekt förlorar $3000/spelare -> 3000 x 1000 = $3.000.000 back. Det är siffror delvis tagna ur luften men de gör nästan säkert en stor förlust på kampanjen i ett kort perspektiv. Däremot kommer den säkert locka nytt folk till expekt och iPoker-nätverket vilket kommer generera stora vinster på lång sikt. Citera
back Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Vilken e-postadress är det man ska skriva till när man är klar med cashbacken resp. signupbonusen? Citera
joeki Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Vilken e-postadress är det man ska skriva till när man är klar med cashbacken resp. signupbonusen? poker@expekt.com. borde väl stå på hemsidan annars. Citera
Memory Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Vilken e-postadress är det man ska skriva till när man är klar med cashbacken resp. signupbonusen? Jag mailade från supportsidan på Expekts hemsida... Signupbonusen behöver du inte maila nått för att få. Citera
back Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Jag mailade från supportsidan på Expekts hemsida... Signupbonusen behöver du inte maila nått för att få. Den har då inte dykt upp för mig heller. Det är tomt under "Bonuses" också Blir jag utan bonus nu blir jag riktigt deprimerad. Var man tvungen att skriva in någon kod eller något för att få bonusen aktiverad? Citera
Memory Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Den har då inte dykt upp för mig heller. Det är tomt under "Bonuses" också Blir jag utan bonus nu blir jag riktigt deprimerad. Var man tvungen att skriva in någon kod eller något för att få bonusen aktiverad? Nepp ingen kod, jag signade mig här och då kom bonusen automatiskt. Citera
lost Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Den har då inte dykt upp för mig heller. Det är tomt under "Bonuses" också Blir jag utan bonus nu blir jag riktigt deprimerad. Var man tvungen att skriva in någon kod eller något för att få bonusen aktiverad? Insåg också att det var tomt under bonusdelen efter 40k FPP(!!) och mejlade dem så lade de till bonusen men "oclearad". Mejlade tillbaka och påpekade att jag redan rakeat ihop 40k FPP och bad dem "räkna med detta" men då sade de att jag egentligen inte var behörig till bonusen eftersom jag redan hade konto på expekt (har dock aldrig spelat på deras pokerklient). De sade att de var snälla och gav mig signupbonusen ändå. Orkade inte göra någon stor grej av detta eftersom jag ändå planerade att fixa cashbacken på 100k FPP så jag körde bara på. Citera
back Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Nepp ingen kod, jag signade mig här och då kom bonusen automatiskt. Jag signade direkt på expekt men det står att bonusen ska komma automatiskt på deras sida också. Tror ni jag blir utan bonus nu? Jag borde kanske kollat innan så den låg på mitt bonuskonto? Citera
back Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Insåg också att det var tomt under bonusdelen efter 40k FPP(!!) och mejlade dem så lade de till bonusen men "oclearad". Mejlade tillbaka och påpekade att jag redan rakeat ihop 40k FPP och bad dem "räkna med detta" men då sade de att jag egentligen inte var behörig till bonusen eftersom jag redan hade konto på expekt (har dock aldrig spelat på deras pokerklient). De sade att de var snälla och gav mig signupbonusen ändå. Orkade inte göra någon stor grej av detta eftersom jag ändå planerade att fixa cashbacken på 100k FPP så jag körde bara på. Då blir jag stortokig. Jag har just nu clearat 92k FPP's. Citera
freddola Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Tack för svaren Memory o Lost. Fick svar på mitt andra mail precis. Detta var det jag fick, har ni andra fått liknande? "Hej, Tack för ditt e-mail, Angående din fråga om Cashbackbonusen är den under behandling hos vår relevanta avdelning, vi beklagar självklart denna väntetid men de gör allt de kan för att hjälpa dig i detta ärende så fort som möjligt." Citera
lost Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Då blir jag stortokig. Jag har just nu clearat 92k FPP's. Som sagt, eftersom jag ändå clearade hela cashbacken, d.v.s. 100k FPP så fick jag ändå min signup så det spelade ingen roll för mig. Däremot anser jag att du bör tjafsa till dig signupbonusen om de nekar. Citera
Recommended Posts