Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Som sagt, eftersom jag ändå clearade hela cashbacken, d.v.s. 100k FPP så fick jag ändå min signup så det spelade ingen roll för mig. Däremot anser jag att du bör tjafsa till dig signupbonusen om de nekar.

Jo, jag ska försöka göra det nu. Känns som det är någon form av bugg i deras programvara. Det står ju faktiskt på deras sida att den ska dyka upp automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

JENZOER och XaaL Skönt att höra! Ni får väldigt gärna skriva och berätta vad sin händer och hur det går.

 

Fråga: Lirade ni fram och tillbaka ? Alltså, spelade ni lite där, sen lite hemma, sen lite där igen, eller bytte ni halvvägs o lirade klart? För det tror jag kan vara något som spelar roll, även om jag ju verkligen inte tycker det. Det som är konstigt är ju varför det skulle spela någon som helst roll, då det ju är omöjligt att sitta på samma bord ändå. Vad är det som bryter mot någon regel, egentligen ?

 

Tufft, Othello, men som jag förstår så har de alltså låst upp ditt konto mot att du skickade in kopior på idkort och sånt? Får du fortsätta spela på bonusen ändå?

 

 

Snackade förövrigt med farsan, som har viss kunskap i köpeslagen och diverse, och han sa att man ska kunna hålla sidan betalningskyldig om supporten har svarat att det går bra att spela på samma ip och sen använder det som anledning till att inte betala ut bonusen. Om man ber dem om hjälp ska de stå för det svar de ger.

 

Jag lirade först knappt 10 000 hemma, sen blev det 40 000 hos kompisen, och resten hemma, har 5k kvar nu. Får hoppas det löser sig utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag ska försöka göra det nu. Känns som det är någon form av bugg i deras programvara. Det står ju faktiskt på deras sida att den ska dyka upp automatiskt.

 

Nej det blir ingen bonus för min del. Dom är helt omöjliga på supporten.

 

Hej,

 

Tack för ditt e-mail,

 

Jag förstår verkligen din frustration i detta ärende dock så jag desvärre ej göra något annat än att följa de regler som är uppsatta för denna bonus, då vi gjorde ett undantag för dig och faktiskt aktiverade din bonus manuellt i efterhand som en kompensation då du ansåg informationen som otydlig.

 

Vi kan dock ej kompensera dig med ett cash belopp för detta utan endast önska dig all lycka för cashback bonusen och din first deposit bonus nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade 48H sedan efter min bonus och jackpot.

 

Inga hade kommit ännu så jag mailade och frågade.

 

Då såg dem att jackpot bonusen var på G men att cashback bonusen inte hade någon status. Dvs, enligt dem hade jag inte claimat den ännu.

 

Dock hade jag fått bekräftelse mail och allt på att det var gjort och hade angett dagar osv.

 

Nu fick jag göra det igen.

 

Så det kan nog va bra att ligga på med mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdateringen på vip racet är väl allt annat än bra! Ingen uppdatering sen i Torsdags??? :shock:
Mm det är ju bra nu vet ju ingen vart dom ligger. Nån mer som lirar NL50 FR å tycker det går extremt segt å dra FPPs? Skönt att man snart är klar med bonusen iaf så slipper man lira en hand till på expekt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen klar med bonusen, slutade på runt $500 back över de 19100 händerna jag behövde för att skrapa ihop 104k vip... sjukt missnöjd och sjukt mycket oflyt hela vägen...

 

Roliga är att när mätaren tickat över 100k så kunde man nästan höra hur riggen släppte... Klev upp å spelade 7 bord 2/4 nl för att värma upp/varva ner lite inför resten av månadens grind, och skrapade ihop $2,2k på 1500 händer...

 

Nu ska det bli spännande att se om de femtusenpickadollarna rullar in på kontot snart..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Insåg också att det var tomt under bonusdelen efter 40k FPP(!!) och mejlade dem så lade de till bonusen men "oclearad". Mejlade tillbaka och påpekade att jag redan rakeat ihop 40k FPP och bad dem "räkna med detta" men då sade de att jag egentligen inte var behörig till bonusen eftersom jag redan hade konto på expekt (har dock aldrig spelat på deras pokerklient). De sade att de var snälla och gav mig signupbonusen ändå.

 

Vart mejlade du och vad skrev du? Jag har också haft konto sen innan (som jag inte spelat på på 2 år) men mig vill de inte ge någon ny sign-up-bonus när jag snällt frågade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poängen är ju att Expekt verkar ge olika svar hela tiden. Ibland har de sagt att man måste ha SPELAT innan 31:a mars och vissa säger att man bara måste räkna poängen från 31:a mars.
Jag fick följande svar:

-----

Hej Nicke,

Tack för ditt e-mail!

 

Det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du däremot inte har spelat något innan idag så kan du inte uynyttja bonuserbjudandet.

Vänligen notera att du måste göra anspråk på denna bonus efter 30-dagarsperioden är över enligt regler och villkor: http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3049

● Bonuskampanjen är aktiv mellan 23:e Februari och 31:e Mars 2007. Din "förstadag" för denna kampanj måste vara inom dessa datum.

● Kunder har 30 dagar på sig att samla in de FPP som krövs, vilket betyder att sista dagen för att ha samlat in FPP är 29:e April 2007.

● Bonusen måste begäras efter din 30-dagars period är över, dock inte efter 10:e Maj 2007. Alla bonusanspråk efter detta datum kommer förklaras ogiltiga.

Vi ber dig återkomma till oss då till 30-dagarsperiod är över. Eftersom det är 28 dagar i februari så ber jag dig specificera mellan vilka datum du vill kräva din bonus.

 

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

 

MVH

Denise Granquist

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

---

 

Då borde allt vara klart som korvspad va?

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...