Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA

Recommended Posts

Postad
Hej xxx,

Tack för ditt e-mail!

Roligt att höra att du är klar, då får jag gratulera!

För att du skall kunna få din bonus måste du återkomma med den 30-dagarsperiod som du vill räkna till bonusen. Alltså den period då du samlat ihop dessa 100,000 fpp.

Vi skulle också uppskatta om du kan skriva med ditt nick i samma mail.

Vi kommer då se till att ditt mail skickas vidare till relevant avdelning som ommmer att betala ut din bonus.

Med vänliga hälsningar

Oscar Hansson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Räcker det att skriva Mars-April då? Eftersom att jag började den 31:a mars.

Hur lång tid tog det tills du fick detta svar?

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Klar med bonusen!

Mailade expekt för ett tag sedan och fick samma mail ungeför tillbaka som det ovan. Angav tidsperioden 28mar-idag. Fick svar att jag mycket riktigt

ackumulerat 100.000 fpps. Och att dem vidarebefodrar det till relevant avd.

Allt verkar vara helt ok! Tror ni alla kan vara lugna!

Men jag förstår inte. Jag mejlade dem 5 timmar sedan men ingen har svarat något här nej. Rätt irriterande om de väntar 5 dagar och sedan skickar mig detta "automejl" och säger att jag ska ange perioden då jag fixade 100 000 FPP. Denna period angav jag nämligen inte när jag mejlade dem.

Mejlade för övrigt poker@expekt.com

Postad

Tror inte det är ett automail.

Fick svar på typ 1-2 H.

Det kommer nog svar. Har du inget fått innan i morgon kan du väl maila och höra.

Tror inte du beh få panik på något sätt.

De har väldigt mycket att göra, som skrivits innan.

Tex min jackpot vinst från sng spelet har inte kommit ännu. Så det tar nog bara olika lång tid.

Postad
Hur lång tid tog det tills du fick detta svar?

Jag fick ett sånt svar nån timme efter jag skickade begäran, men ca två dagar senare har jag inte fått nån bonus.

Så länge den är på kontot när jag kommer hem från Åre är jag nöjd :-)

Postad
Vore kul att veta hur mycket alla plussade eller backade när ni spelade in era 100k fpp? :-)

Själv har jag 9900 kvar, ska köra de nu!

Jag plussade inte mer än $2,5k på de 17k händer som behövdes på NL200 och NL400.

Badbeatad och riggad under hela tiden kändes det som. Men orka gnälla egentligen. Med alla fiskar som finns på nätverket ska jag börja tokplussa där nu.

Men först, whisky. :h:

Postad
Jag plussade inte mer än $2,5k på de 17k händer som behövdes på NL200 och NL400.

Badbeatad och riggad under hela tiden kändes det som. Men orka gnälla egentligen. Med alla fiskar som finns på nätverket ska jag börja tokplussa där nu.

Men först, whisky. :h:

Du vinner 2.5k och klagar pa badbeats och att siten riggad.. Ar du normal?

Postad

Det verkar som dom flesta haft det tufft med riggen på expekt. Sj kan jag inte komma på när jag vann med top set senast. Hade nyss en bra session på 3 buyins +, innan jag precis skulle sluta 5 min senare låg man +-0.. tuff luck helt enkelt. Blir så sjukt tiltad på att losa 3 buyins på 5-10m på coolers. Har aldrig varit så tiltad som jag blivit på expekt.

Jag är 8 buyins + fast grym rigg man kanske ska försöka vara nöjd? Har iofs 35k fpps kvar så får se vart riggen tar en.

Postad
Du vinner 2.5k och klagar pa badbeats och att siten riggad.. Ar du normal?

Tyvärr e han väl någorlunda normal, finns många dryga osympatiska pokerspelare som skulle må bra av att jobba med någon ideell hjälporganisation för de svaga i samhället några månader... "Inte mer än 2.5 k" Lolla mig ända till mumindalen vad häftig du e kollikock, för det var väl det du ville höra!? Och nej du behöver inte svara något, retorisk fråga , och ditt svar kommer bara vara pinsamt i vilket fall som helst...

Läser din dagbok BillBull, snygg arbetsinsats! :-D Dags att börja flaxa lite med korten också bara ;-) Bor i Thailand jag med, gjort det i 2 år och lirat poker, trivs oftast finfint med det, underbart land. Precis clearat cashbacken, slitit som ett djur, både på borden och mot Thai-Internet, inte alltid världens mest stabila som du garanterat har egna erfarenheter av :shock::mrgreen:

Postad
Precis clearat cashbacken, slitit som ett djur, både på borden och mot Thai-Internet, inte alltid världens mest stabila som du garanterat har egna erfarenheter av :shock::mrgreen:

Jo har lite erfarenhet av de.. :roll:

Postad

> Hej, mitt namn är xxxxxx och jag begärde cashback-bonusen igår men

> har icke fått ett svar. Skulle uppskatta om ni kunde bekräfta att det

> behandlas för tillfället.

Hei xxxxxx

Takk for din e-post,

Jeg kan desverre ikke se deg på listen over bonuser som er til behandlig, sendte

du fra den samme mail adressen så er jeg redd vi ikke har mottatt noen mail fra

deg.

Vær vennlig og send din forespørsel på nytt, så skal vi overføre din eventuelle

bonus så snart som mulig.

Bra att man skickar ett andra mejl, annars hade man väntat i onödan. Konstigt att mejlet bara "försvann".

Postad
Vore kul att veta hur mycket alla plussade eller backade när ni spelade in era 100k fpp? :-)

700 back efter (endast) 35K poäng. Har spelat NL100, 50+9 och 20+3,5. Allt back är på 20st 50+9. Lol.

Postad
Tyvärr e han väl någorlunda normal, finns många dryga osympatiska pokerspelare som skulle må bra av att jobba med någon ideell hjälporganisation för de svaga i samhället några månader... "Inte mer än 2.5 k" Lolla mig ända till mumindalen vad häftig du e kollikock, för det var väl det du ville höra!? Och nej du behöver inte svara något, retorisk fråga , och ditt svar kommer bara vara pinsamt i vilket fall som helst...

Du vet inte vad eller vem du pratar om, men trevlig inställning...

Postad

Lyckades avsluta bra de sista 10k pointsen så slutade drygt 1k upp totalt. Låg på röda siffror i princip hela vägen...Själv då? :-)

Postad

Jag tror nog jag är den enda som har plussat riktigt bra på att spela 59$ sngs, plus ~$1400 utan att vinna en enda jackpot ;). Spelade även en hel del NL100-NL200 som jag kanske gick plus runt $2k på. Sen med dom lyckade PLO-skotten inräknade så hamnade man väl på runt $4k plus totalt på spelet under den tiden man körde bonusen. =)