Colderose Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Phil kommer väl ihåg händelsen med Ola och kommer därför att tårta honom. Kanske är det KL som lockat honom till Sverige med hänvisning till att det finns mycket fiskar vid cg-borden. Härlig kommentar från Ola. Undrar just hur han kom på det i hastigheten...? Citera
Colderose Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 En fråga som jag har undrat över är hur många WSOP-tävlingar som Hellmuth brukar spela varje år. Off topic: Gissar att det är betydligt fler än de andra 10-taggarna Brunson och Chan. Citera
gdaily Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 Hänvisar till min tidigare fråga här ovan någonstans: Vad gör han i Sverige och hur lyckades ni locka honom till studion? Appearance money? Info kommer före 18.00 i textbannern... Citera
Colderose Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Info kommer före 18.00 i textbannern... OK, jag ser fram emot den infon. Citera
cryo Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Kanske är det KL som lockat honom till Sverige med hänvisning till att det finns mycket fiskar vid cg-borden. Härlig kommentar från Ola. Undrar just hur han kom på det i hastigheten...? Ola är helt oslagbar med att komma med oväntade och totalt förvirrande/klockrena komentarer. Det är talang det. Citera
hansolo Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Hur hjälper och stjälper det dig att vara en bad boy vid bordet? Finns det fördelar med att vara en "snäll pojke" Citera
baller Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 *hur mycket avkastning räknar han med i snitt i en turnering med 10K i inköp, alltså main event, wpt och liknande? Intressant fråga...! Och om nån av er rör vårtan så får ni min bankrulle. Gör det othello, gör det... Phil kommer väl ihåg händelsen med Ola och kommer därför att tårta honom. Bra TV! Citera
Othello Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Gör det othello, gör det... I shit you not, det beror helt på storleken på bankrullen. Citera
fredyr Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Och om nån av er rör vårtan så får ni min bankrulle. Gör det othello, gör det... Don't mention the wart!!! I mentioned it once, but I think I got away with it. Citera
Raimo Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Vad tror Phil kommer att hända med den amerikanska nätpokern? Han får gärna spinnavidare om han tror att pokern är på nedgång i och med lagen eller om han tror att den kommer att öka/fortsätta vara så stor som den är idag. Vad tyckte han om Stu Ungars turneringsspel? Citera
Sync Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Vilken är din snyggaste läggning/syn ? Citera
flowman Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Skicklighet i cash kontra turneringsspel? Det borde ni ha som standardfråga. Citera
moooose Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Kul, ser fram emot ett grymt program! Gällande intäkter från rent pokerspel kontra intäkter från övriga pokerrelaterade källor, spons m.m. Ungefär hur ser fördelningen ut idag? Hur såg det ut för 3-4 år sen? Vem har du, om någon, mest respekt för i cashgame resp. turnering? Citera
testing777 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Skulle vilja höra hur han ser på UIGEA och om pokern ska klassas som ett skicklighets spel. Citera
Pold Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Seriöst? kommer phil? Den störta pokerprofilen genom tiderna! Fråga hur han ser på det faktum att övriga highstakeseliten ser honom som en fisk.. Citera
eurythmech Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 A question regarding big bluffs: I'm talking about a "hero" bluff, one where your opponent has shown strength, your hand has no real show-down value, but you have a read that a big bet will take the pot down. How much do you trust your reads on these occasions? How early do you make up your mind? Do you ever think, even before the flop, "This guy loves to make the big plays, I will make him lay his hand down by the river", or do the big bluffing occasions present themselves later on in a hand to you? Citera
Kape Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 För att spinna vidare på frågan om bästa spelare per kategori (MTT, CG NL, Allround). Fråga honom om han anser att det kulle gå att få fram en ranking liknande den i tennis (baseras på rullande 12 månader)? Vem, om någon, har han mest respekt för (Internationellt, I Europa/Sverige)? Vad vet han om Sverige och vad vet "medel-Smith" om Sverige? Citera
baller Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 va tar han helst i en flipp 22 eller AKoff? (ref Poker after dark week 4, wednesday segment 5) (där PH fö tauntas för den klassiska AKoff vs AKs ) Citera
Billgren Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Om Phil anser att han är världens bäste turneringsspelare, när började han intala sig detta? Var det i början av hans karriär han märkte detta, eller är det något han har börjat inse de senaste åren? Detta programmet kommer bli spännande! Ska bli kul att se er prata engelska. Citera
Hjort Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Fråga om han är rädd att åka i fängelse pga sin inblandning i UB nu när fedsen börjar göra upprörda ljud kring pokersiter. Citera
gdaily Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2007 Har precis genomfört en bra rilig intervju. Jag hade lite svårt att hålla masken, men jag tror jag lyckades bra att se "allvarlig ut". Phil är inte som alla andra barn Citera
Recommended Posts