Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag hittar det latinska namnet som ar "Plantarfasciepati" men nar jag googlar pa det sa hittar jag bara svenska sidor, vill hitta sidor pa engelska sa jag kan hitta vad det heter pa engelska.

Nagon som vet vad det heter eller nagon bra engelsksida?

Postad
Va, eurythmech trollar en tråd?! Stoppa pressarna!

Varför inte använda google eller nån annan sökmotor eller ett uppslagsverk i stället?

Trollar?

Du ställer en urbota korkad fråga som naturligtvis behöver hånas.

Postad
Trollar?

Du ställer en urbota korkad fråga som naturligtvis behöver hånas.

Ja det kallas att trolla. På ett mer seriöst forum skulle du blivit bannad för längesen.

Hursomhelst så är det ingen korkad fråga, eller du kanske vill att alla ska fråga vad ord heter på engelska i stället för att använda en ordbok?

Postad

Alltså, jag är den förste som skriver under på att forumet blir sämre om folk ställer dumma frågor som man själv kan kolla upp svaret på. Just den här frågan lyckades dock inte jag hitta svaret på under ett par minuters sökande.

Då känns det rätt rimligt att man kan fråga forumet.

Sen självfallet så trollar jag inte, och få mig inte att börja prata om "ur".

Det om något är banworthy.

Postad

Sen självfallet så trollar jag inte, och få mig inte att börja prata om "ur".

Det om något är banworthy.

Nicket skulle bli sämre med "your".

För mig tog det inte mer än fem sekunder att söka reda på det, men jag antar det är en fråga om intelligens.

Postad
Nej, det skulle bli engelskspråkigt med "your", och du skulle slippa se ut som nån Dapinefjortis. Men det är väl en imagefråga antar jag.

Jag brukade också hata förkortningar som "u" och "ur" men sen växte jag upp och insåg att det bara är pseudointellektuella fjantar som har nåt emot det. På ett engelskspråkigt forum bör det dock vara förbjudet, men som chattspråk duger det bra, eller om själva referensen skulle gå förlorad om man använde sig av "your", som i mitt nick...

Bra att du fortsätter deraila och trolla tråden.

Postad

Mjo, absolut. Jag är pseudointellektuell. Finns det inte nån sån eponym regel om att kalla folk pseudointellektuella förresten? Lite som Godwins lag.

Meh asså orka liksom. Ja skiter i om du heter de egentligen. Välkommen till Lunarstorm.