Gå till innehåll

SAJT: GoodGuysPoker.com


Recommended Posts

Dom spamar mig med fittiga reklam-sms så spela inte där...

 

Det senaste året har vi skickat ut 6 stycken SMS. Varje gång i samband med att vi har något erbjudande. Du får SMS eftersom du har registrerat ett konto hos oss. Vill du inte längre ha SMS eller nyhetsmail kan du skicka ett mail till oss så avregistrerar vi dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det senaste året har vi skickat ut 6 stycken SMS. Varje gång i samband med att vi har något erbjudande. Du får SMS eftersom du har registrerat ett konto hos oss. Vill du inte längre ha SMS eller nyhetsmail kan du skicka ett mail till oss så avregistrerar vi dig.

 

där ljuger ni, jag får MINNST 1 sms i månaden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som spelar här och kan säga något om deras support och tider på utbetalningar?

 

Kollade in deras VIPshop och den var ganska tilltalande vad det gäller priser och utbud

 

De har en bra, snabb och trevlig livesupport som man kan prata med. Denna är dock inte alltid öppen på morgonen och mitt på dagen under veckorna, men finns alltid tillgänglig på helger och kvällar. Jag tycker dom har en mycket bra support och vip-shoppen är ju som sagt mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, "fittiga" sms kan jag facktiskt stå ut med, särskilt när jag har en möjlighet att avregistrera mig från dom. Ger dom en månads spel så får jag fixa mig en egen uppfattning, börjar 1 april...

 

Härligt med en representant här, så en fråga direkt till dig..vad har ni för tider på NETeller utbetalningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är motståndet och trafiken på sidan? NL50 NL100

 

Som på alla andra b2b-sidor. Det är ok traffik, det finns så att man klarar sig helt enkelt. På NL50 finns det alltid bord så att det räcker och blir över, det brukar vara igång ungefär 20 bord på samma gång. På NL100 brukar det nästan alltid finnas bord så att man klarar sig, men tidigt på morgonen och efter midnatt mitt i veckorna brukar det inte vara igång mer än 4-5 bord sammtidigt.

Utbudet av bord består nästan enbart av 6-max bord och några 8-max bord.

Det är alltså sämre trafik än t.ex. prima (vet dock inte hur det är där nu, för jag slutade spela där när dom sänkte rakebacken) men det finns som sagt så man klarar sig.

Just nu är det 5615 spelare online och på vardgskvälar brukar det vara omkring 7000 och på fredag och söndagkvällen lite mer.

 

B2B har också en mycket stabilare mjukvara än prima så man slipper att programvaran laggar och stängs ner mm.

 

Så förutom att det är riggat så gillar jag b2b:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, "fittiga" sms kan jag facktiskt stå ut med, särskilt när jag har en möjlighet att avregistrera mig från dom. Ger dom en månads spel så får jag fixa mig en egen uppfattning, börjar 1 april...

 

Härligt med en representant här, så en fråga direkt till dig..vad har ni för tider på NETeller utbetalningar?

 

Hej. Det tar 1-3 dagar innan du får pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...