Gå till innehåll

WPT-platser på Everest


EverestPoker

Recommended Posts

WPT Paris

Missa inte World Poker Tours enda event i Europa i år. Den här turneringen spelas på exklusiva Aviation Club de France som ligger mitt på Champs-Elysées i staden Paris.

 

Turnering: World Poker Tour Paris

Tid: 6-11 maj 2007

Plats: Aviation Club de France, Paris

 

Så här vinner du din plats på Everest Poker

 

Direct Entry-satellit:

 

$100+9 – onsdagen den 21 mars kl. 20:00 GMT

 

För varje grupp av 140 anmälda deltagare kommer vi att dela ut ett prispaket på $14.000. Eventuellt kvarvarande pengar i potten kommer att delas ut som kontanta priser.

 

Dagliga feeders till den här Direct Entry-satelliten:

 

- $11+1

o 1 inträde till DE-satelliten per 10 anmälda spelare.

- $5+0.5 rebuy

o 1 inträde till DE-satelliten per 22 spelare, rebuy och add-on

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 plats på 140 anmälda är ju rätt skrattretande.... Kör fler kval istället, 3steg är funkar ju allitid så kan folk hoppa in där de tycker( med början vid 14 dollars inköp på första nivån, sedan 140 å sist 1400 ) det passar i stegen så 10% hela tiden går vidare till nästa steg. Med en sådan struktur hade jag spelat den, som den är nu så passar vi...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med. stegsystemet som finns till avalanche turren tycker jag är utmärkt. skulle gärna göra ett försök till paris, men med den D.E.-strukturen skulle jag aldrig överväga det ens. 1 på 10 gillar jag.

 

 

1/10 eller 1/20 har jag haft mest framgång med förra året. Då finns det lagom chans att lyckas.

 

Prima har haft några 1/5... då känns det som man lika gärna kan köpa in sig direkt ju.

 

1/100... ja även om hag vore dubbelst så bra som snittspelaren (vilket jag inte är) så skulle jag behöva 50 försök för att lyckas. Det kan man lika gärna skita i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...