Kenan83 Postad 4 November , 2009 Rapport Share Postad 4 November , 2009 Vilken VPN funkar bra i Thai? Funkar Relakks eller? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 excuse mi mua men 40 kr/mån är sjukt mycket. jag snittade nog mindre /mån i USA med ett dekadent liv + hyrabil+överpris förlägenheten/hotell första veckorna+käk ute dagligen+dricka och köpte mig själv en hel wardrobe av märkeskläder. exakt vilket hål försvann pengarna i? hur många slavar hyrde du/kväll? 40k sek är knappast så överdrivet mkt i thailand. Snitta själv den summan, och känner många fler som ligger runt 30-40k i månaden. Boende 10k Mat 10k Krök 10k Div. 10k Klart det är slaskigt, och lite väl onödigt i min egen mening. Men man lever ju trots bara, ja en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Nån som letar flyg till Bangkok atm och lyckats hitta något prisvärt? För en vecka sedan fanns det för 9k, samma plåt kostar nu närmare 14k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Nån som letar flyg till Bangkok atm och lyckats hitta något prisvärt? För en vecka sedan fanns det för 9k, samma plåt kostar nu närmare 14k.. Är du ärligt förvånad eller? Naturligtvis så stiger priset under jul och nyår. Det billigaste alternativet är att ta en sista minuten med charter och vara borta 2v. Sista minuten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Är du ärligt förvånad eller?Naturligtvis så stiger priset under jul och nyår. Det billigaste alternativet är att ta en sista minuten med charter och vara borta 2v. Sista minuten Förvånad, inte direkt, snarare irriterad. Dock så är det billigare på julafton och nyårsafton, men vem vill flyga då. Jag ställde frågan här då det händer att någon hittar nåt guldkorn nånstans, och kanske ville dela med sig av det. Typ nån kampanj eller så, kanske dumt utav mig, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 16Kish blev det, och får dessutom vänta 4h timmar i Copenhagen. Men vad gör man inte för lite nyårsfir i ***..(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 16Kish blev det, och får dessutom vänta 4h timmar i Copenhagen. Men vad gör man inte för lite nyårsfir i ***..(?) lol, varför är b k k censat?=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Förvånad, inte direkt, snarare irriterad. Dock så är det billigare på julafton och nyårsafton, men vem vill flyga då. Jag ställde frågan här då det händer att någon hittar nåt guldkorn nånstans, och kanske ville dela med sig av det. Typ nån kampanj eller så, kanske dumt utav mig, eller? Absolut inte men det var en lite naiv fråga Kampanjer är det oftast bara under lågsäsong för att locka passagerare. Som nu under jul och nyår får dom ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2009 vänta 4h timmar i Copenhagen. bara att knalla in i sas lounge, gå rakt upp för trappan och hjälp dig själv till rödvinet och wlanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 Absolut inte men det var en lite naiv fråga Kampanjer är det oftast bara under lågsäsong för att locka passagerare. Som nu under jul och nyår får dom ändå. Oftast är inte 100%. Enkel fråga, no harm done. bara att knalla in i sas lounge, gå rakt upp för trappan och hjälp dig själv till rödvinet och wlanet. Givet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 bara att knalla in i sas lounge, gå rakt upp för trappan och hjälp dig själv till rödvinet och wlanet. önskar jag också hade råd med business class Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2009 önskar jag också hade råd med business class jag gick bara rakt upp utan att visa min biljett, ingen som stoppade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 jag gick bara rakt upp utan att visa min biljett, ingen som stoppade mig Oväntat, du klonkar typ allt som finns . Hade eco-extra plåt. Men ikke, fick inte komma in i loungen. Och då såg jag ändå mest biznez ut av alla som fanns inom synhåll i loungen.. btw, någon som möjligen vet något trevligt boende på Koh Chang som dessutom funkar att grinda på? Är ju typ hit or miss i landets huvudstad om det funkar och grinda på 4-5 star hotell. Ute på öarna är det nästan omöjligt att hitta. Men värt att fråga. Gärna white sand beach om nån har info. Hört att KC grande skulle funka att grinda på, nån mer som kan verifiera det? Thx in advance. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Någon som kan rekommendera en duktig frisör som har erfarenhet av västerländskt hår i Bangkok? Jag har hört gott om någon kallad Neang på Cut and Curl Salon i Central World. Jag har dock på känn att det är han själv som spammat alla forum, då inläggen är skrivna på ett väldigt liknande vis så att jag inte kunde låta bli att bli suspekt. Utöver Neang, så har jag lyckats läsa mig fram till att Ton(i/y) & Guy i Siam Discovery samt Anderson Hair Salon på Soi Lang Suan som bekvämligt nog jag bor på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Någon som kan rekommendera en duktig frisör som har erfarenhet av västerländskt hår i Bangkok? Jag har hört gott om någon kallad Neang på Cut and Curl Salon i Central World. Jag har dock på känn att det är han själv som spammat alla forum, då inläggen är skrivna på ett väldigt liknande vis så att jag inte kunde låta bli att bli suspekt. Utöver Neang, så har jag lyckats läsa mig fram till att Ton(i/y) & Guy i Siam Discovery samt Anderson Hair Salon på Soi Lang Suan som bekvämligt nog jag bor på. jag har aldrig blivit nöjd på toni and guy, prövat deras art director i både sverige och paragon, inte nöjd någon av gångerna. dock hört att kändiseliten, när den besöker thailand, föredrar den i siam discovery, dvs den frisör som metropolitan brukar rekommendera sina gäster till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Korspostar här från tråden "Flytta utomlands å grinda". http://pokerforum.nu/forum/poker-som-yrke/53005-flytta-utomlands-och-grinda-sugen-22.html#post1420590 Finns det folk sugna på att dra iväg till thai, så skriv ett pm eller i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Är i Bangkok bara så alla vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Är i Bangkok bara så alla vet JAG MED! Har kollat runt står säkert nånstans, Kan man spela poker i Thailand utan att riskera något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baath Postad 31 Januari , 2010 Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Nagon som kan tipsa om ett prisvart hotell med gratis wi-fi i bangkok. helst under 400 kr dygnet enkelrum? Finns sakert massor om detta men betalar per kvart har for internet och har letat lange nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 någon öppen spot i hus/lgh thailand? vart spelar inte så stor roll men är i *** nu iaf. lr någon som e sugen på att flytta ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baath Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 någon öppen spot i hus/lgh thailand? vart spelar inte så stor roll men är i *** nu iaf. lr någon som e sugen på att flytta ihop? Jag åker till bangkok om 5 timmar med liknande planer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Är i Phuket nu och funderar på om man skulle styra nån lägenhet, vi har planer på att röra oss mot Bangkok så hojta i tråden ifall ni behöver hjälp med hyran. Vad gäller gratis wlan så är det iaf inga problem i här, finns i princip olåsta anslutningar överallt. Vi bor just nu bredvid ett café med fritt wlan som utan problem når till vårt rum, annars är det bara å se till att hamna i närheten av nåt lite större hotell. Har inte behövt betala en baht för internet ännu och vi har bott på 4 olika ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 thailand within 2 weeks. Jag är öppen för förslag gällande bangkok lr pattaya....hus lr helt enkelt ett schysst penthouse(centralt är ett måste) kvinnor å singah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Varför vill man vara i B KK? Var där i 4 dagar och gillade de inte mkt alls (nu han jag kanske inte se så väldigt mkt men) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 Hur tror ni det är nu när OS börjar, kommer dom visa hockeyn nere på turistorterna i thailand!? Annars äre ju inte ens värt att dra dit imo... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts