Gå till innehåll

Thailand, skitsnackstråden

heltok

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok då kör vi igen, morgondagens match mot Lettland - 20.00 svensk tid i TV3.

Denna matchen blir ju desto mer spännande.. Tips på var i Phuket man kan se matchen tas tacksamt emot.

Spinky: Ni har inte TV3 på Sunwing eller?

Nej men dem har några sport kanaler bor tyvärr inte kvar på hotellet. Dem har fixat skit boenden åt oss.. ska kolla på en lägenhet imorgon och betala mellanskillnaden i sådana fall. Ligger tydligen helt ok vid Best Western .. Bangtao beach. Måste åkt förbi i krokarna där du bor idag.. fixa vespa idag. så drog en bangtao - surin idag.

Vet du om något schysst boende i krokarna? Skriv gärna pris också. vi får X antal bath av hotellet och lägger mellan skillnaden själva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. ändrar min adress på pizza.co

2. beställer min pizza

3. de ringer från min gamla adress, säger osammanhängande meningar jag inte förstår.

4. de ringer från kundtjänst, ber om ursäkt och säger att de skickar pizzan till rätt address om 10min

5. väntar 1h

6. ringer dem. de säger att efter som de skickade pizzan fel så leveras den inte.

7. de frågar "do you want to make a new order"

8. jag svarar "i never want to order from you again, i will use bangkokpizza.com in the future, lying to customers and giving false promises and then breaking the communication is really bad customer service"

9. försöker ringa bangkokpizza.com, deras telefonnr är "temporary out of order"

10. bestämmer mig för att ringa BK. de har samma nummer som pizza.co. får snacka med samma tjej igen innan de kopplar mig till BK. BK hittar min nya adress ur pizza.co kundregister direkt.

TIT.

Länk till kommentar

Planerar så smått för att dra iväg ett par månade eller så med en polare till Thailand. Givetvis är det lite grind inplanerat :)

Är det fortfarande Oakwood som är nöten i Bangkok? Och är det några som har planer på att grinda där eller någon annan stanns i Thailand efter nyår och ett par månader framåt?

Länk till kommentar