heltok Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2007 http://www.pizza.co.th och http://www.foodbyphone.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2007 pizza.co.th och foodbyphone.com lol smurf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 McDelivery var det inget fel på heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 pizza.co.th och foodbyphone.com http://www.pizza.co.th och http://www.foodbyphone.com Wow tack, ni har precit höjt min BB/100 me några % =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 McDelivery var det inget fel på heller. Beställde precis deras TV Dinner, sjukt bra värde =) Kostar typ 100 kr med hemkörning, dricks och extra pommes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 ring pizza company och beställ large pan pizzorna så jävla goda och dom räcker till två måltider. kostar ju en femhundring men det är gött och mycket billigare än sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2007 ring pizza company och beställ large pan pizzorna så jävla goda och dom räcker till två måltider. kostar ju en femhundring men det är gött och mycket billigare än sverige ring... lol.... har du aldrig varit i thailand eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 BK har del. med, 1112 tror jag det är, slår ju allt annat ni nämt med hästlängder. Kanske lite tradigt i längden iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Någon som befinner sig ensam i Bangkok? Jag bor numera här permanent och söker likasinnade att festa/umgås med. PM:a mig isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Ok då kör vi igen, morgondagens match mot Lettland - 20.00 svensk tid i TV3.Denna matchen blir ju desto mer spännande.. Tips på var i Phuket man kan se matchen tas tacksamt emot. Spinky: Ni har inte TV3 på Sunwing eller? Nej men dem har några sport kanaler bor tyvärr inte kvar på hotellet. Dem har fixat skit boenden åt oss.. ska kolla på en lägenhet imorgon och betala mellanskillnaden i sådana fall. Ligger tydligen helt ok vid Best Western .. Bangtao beach. Måste åkt förbi i krokarna där du bor idag.. fixa vespa idag. så drog en bangtao - surin idag. Vet du om något schysst boende i krokarna? Skriv gärna pris också. vi får X antal bath av hotellet och lägger mellan skillnaden själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Var kan man beställa hemkörning på natten? (Bor i Bangkok) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2007 Var kan man beställa hemkörning på natten? (Bor i Bangkok) http://www.sunrisetacos.com har 24/7. http://www.bangkokpizza.com kör rätt sent också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 http://www.sunrisetacos.com har 24/7. http://www.bangkokpizza.com kör rätt sent också Ty Ty..Du kan dina grejer om Bangkok Här ska det ätas.. :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2007 Ty Ty..Du kan dina grejer om Bangkok Här ska det ätas.. :-D vad fan gör man uppe i bangkok 5.44 nyvaken? tilt på min jetlaggade kropp som tror att klockan är 10.44 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2007 surfar in på expekt. får detta: TI(L)T! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 surfar in på expekt. får detta: bild TI(L)T! skaffa en dedikerad dator hemma i sverige som du kör via bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2007 skaffa en dedikerad dator hemma i sverige som du kör via bara... sant, får väl orka fixa en vpn på min ubuntuburk hemma i svedala någon dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Eller så skippar man o krångla till det och kör relakks istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Eller så skippar man o krångla till det och kör relakks istället. Vet du om relakks funkar med neteller också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Ja det fungerar fint. Varför skulle det inte göra det.. Du får ju svenskt IP med relakks. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Ja det fungerar fint. Varför skulle det inte göra det.. Du får ju svenskt IP med relakks. Nice ska testa det. Har haft sjukt mycket problem med neteller, vi får hoppas att det löser sig nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2007 1. ändrar min adress på pizza.co 2. beställer min pizza 3. de ringer från min gamla adress, säger osammanhängande meningar jag inte förstår. 4. de ringer från kundtjänst, ber om ursäkt och säger att de skickar pizzan till rätt address om 10min 5. väntar 1h 6. ringer dem. de säger att efter som de skickade pizzan fel så leveras den inte. 7. de frågar "do you want to make a new order" 8. jag svarar "i never want to order from you again, i will use bangkokpizza.com in the future, lying to customers and giving false promises and then breaking the communication is really bad customer service" 9. försöker ringa bangkokpizza.com, deras telefonnr är "temporary out of order" 10. bestämmer mig för att ringa BK. de har samma nummer som pizza.co. får snacka med samma tjej igen innan de kopplar mig till BK. BK hittar min nya adress ur pizza.co kundregister direkt. TIT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 TIT. yes, tits are a good idea when ur tilted.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 vad fan gör man uppe i bangkok 5.44 nyvaken? tilt på min jetlaggade kropp som tror att klockan är 10.44 hehe.. Vi spelar mest på svenska spel så vi kör när det är mest bord. Så du har kommit till Bangkok nyligen eller? Vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Planerar så smått för att dra iväg ett par månade eller så med en polare till Thailand. Givetvis är det lite grind inplanerat Är det fortfarande Oakwood som är nöten i Bangkok? Och är det några som har planer på att grinda där eller någon annan stanns i Thailand efter nyår och ett par månader framåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts