GÄ till innehÄll

Recommended Posts

• Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Japp,

Livet Àr en fest,

lÄll med om det, folk och fÀ

Och nÀr livet Àr pest

Poker.se-TV vÀrmer bÀst

I dag trÀffar vi tre fjÀrdedelar (*) av Team Club of Poker (Bo Sehlstedt, Patric MÄrtensson och Gusten Sjöberg)

You know the drill - kolla pÄ FAN-tv tills programmerarna vaknat i morgon bitti, dÄ kan man se det Àven pÄ poker.se

(*) FjÀrde fjÀrdedelen Anders Henriksson kommer nÀsta vecka (ett kanonprogram)

Postad

Och innan ni hÄnar mig för att jag sÀger fel namn pÄ Gusten: Jag har idag glömt bort vad min plastsyrra heter, var tvungen att frÄga en gammal flickvÀn.

Och jag glömde bort vad hon hette nÀr vi var ihop... Men jag kommer utan problem ihÄg vad exflickvÀnnens katt respektive vad syrrans hund heter...

SĂ„ ja, jag har lite problem med namn. Jag vet det.

Postad
Och innan ni hÄnar mig för att jag sÀger fel namn pÄ Gusten: Jag har idag glömt bort vad min plastsyrra heter, var tvungen att frÄga en gammal flickvÀn.

Och jag glömde bort vad hon hette nÀr vi var ihop... Men jag kommer utan problem ihÄg vad exflickvÀnnens katt respektive vad syrrans hund heter...

Var du ihop med din plastsyster?

Postad

Tuggummismasket kÀndes tonÄrsaktigt, men petitesser :)

Gillar att du börjar bli varm i klÀderna och att det som frÄn början var en nervös stil som smittade av sig, har blivit nÀrmast charmigt flum flum! :lol: Man Àr inte lÀngre nervös nÀr man kollar poker.se-TV.

Ser fram emot fredag! :D

/SK

Postad

Skönt att chipstrixen Àr pÄ vÀg ut.

KlÀdbyte nÀr ni spelar in ny avsnitt!

GÄr det inte att ta om nÀr det blir helt fel?

Kalendern hade man hört förut, den hÀr gÄngen ocksÄ. Fullt i Polen, skatteplikt i Monte Carlo etc. Ni mÄste ha nya saker att sÀga.

Kommer ni nÄgonsin att recensera en bok som ni sÄgar villkorslöst?

Kul intervju!

Postad

Ni borde vara lite mer förberedda, inte sitta och plocka ut kort ur leken sÄ det blir helt tyst i 10-15 sekunder.

Annars Àr det kanon, ser fram emot nÀsta veckas avsnitt med Anders Henriksson!

Postad

mycket bra program som vanligt!

hananalysen var lite trist dock...inte sÄ mycket att analysera, den brukar vara mycket bra dock!

Postad

Bra program, men jag tycker att handanalysen borde vara om en lite mer svÄrspelad hand. De va ju nÀstan autospel..

Men programmen blir bÀttre och bÀttre för varje vecka!! :-D

Postad

NÀr jag var 5 Är frÄgade jag min mamma vad hon hette.