Gå till innehåll

Avsnitt 6! Club of Poker


mgps

Recommended Posts

Som andra även sagt men mer förberedda och mer riggat innan :) Kalendern känns lite onödigt varje vecka, kanske räcker att köra den var 4:e avsnitt då det dykt upp lite nya event. Gärna lite högre nivå på handanalyserna då de flesta av era tittare inte lär vara nybörjare.

 

Annars ett kanon program som går mot rätt håll varje vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det märks att ni trivs lite bättre framför kameran i de ny avsnitten. Som tidigare påpekats skulle det vara bra med förberedelser inför de olika momenten, t ex med kortlekar och frågor så det slipper bli tyst för länge.

Fortfarande är programmet med Westerlund bäst, men ser fram emot nästa veckas program med Henriksson.

 

Annars tycker jag att ni går framåt och uppåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ett fint program, finns några punkter som jag tänker på/tycker borde ändras/tänkas över (är dålig på kritik (specielltpositiv), och saker jag inte kommenterar anser jag som bra):

 

Sitta med några halvskrynkliga papper i knät, vid bordskanten ser inte så snyggt ut, är väl lite jobb att fixa till, men att fixa någon form av "kort", eller klippa till kartiongbitar och klistra sina stolpar/kommentarer på, som Letterman.

 

Det är periodvis, speciellt under vissa förklaringar, stora "energiläckage". Energiläckage menar jag i detta fall att det gestikuleras ondöigt mycket med händer etcetc. detta är ju nånting som "alla" som inte är vana och bekväma att stå framför en publik gör. var på min brors framläggning i höstas, han stod och plockade med en penna. Själv är det lätt att man låter foten få spasmryck eller att jag låter blicken flacka runt, inte fäster den på nåt

 

Sen, precis som andra sagt, så blir det ibland luckor i programmet, av olika anlednignar. Det är saker som man vänjer sig vid mer och mer antar jag, men vore skönt att få saker att flyta på hela vägen. Gäller både förberedelser, övergågnar och även i intervjuen med CoP-killarna, där en fråga/diskussion kommer till en brytning, så blir det tyst 2 sekunder, titta på det skrynkliga pappret, sen går det vidare....

 

Tack än en gång för ett bra progem//Freddie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inom vissa delar ett av de sämre programmen måste jag säga.

Handanalysen: fanns väl inget speciellt att säga om den handen möjligtvis frissan mårtensson hade.

Fråga Ola: Bra

Recensionen: helt ok

Kalendern: Ta bara upp om det är nåt nytt sen förra veckan annars ingen ide

chiptrick: inget fel med det cederkrantz är väl grym be han trixa lite

Interjuven: Inget vidare måste jag säga Gusten vilken personlighet haha kommer dit och tuggar hubbabubba.

Kändes lite oförberett mycket transportsträcka kunde kanske utvecklat och ha lite mer inslag som snabba frågor. Det behövs ju inte när personligheter som westerlund är med då blir det bra tjat men med 20-åriga klonkare och liknande är ju inte självgående.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäsp. Somnade till under intervjudelen. Vaknade dock upp pga ett väldigt smaskande. Ärligt, hubbabubba och TV är inte det lite fjortis?

 

Utan tvekan den sämsta intervjun hitintills. Tror det är svårt att intervjua de här unga internetspelarna. Alla har ju samma historia ungefär. Efter att haft Westerlund i studion blir övriga mer eller mindre ointressanta.

 

Bosse gör dock ett bra intryck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att det skulle kunna vara ett problem. Finns ju en del Omaha material i WSOP. Går det skicka in material ifall jag hittar något?

 

 

Vi måste ha rätt att ta materialet, och det lär bli svårt från WSOp...

 

Stars har haft vänligheten att ge oss rätten till klipp ur EPT säsong 1 och 2, och Full Tilt har gett oss rätten till en hel del shower med deras "stjärnor", så det kan bli lite blandat material framöver. Hoppas också att UB ska vakna till liv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra avsnitt som vanligt, grymt att ni får dit alla dessa intressanta gäster... handanaylsen ganska lam denna gång..

 

Förra veckan bad ni om att få handanalyser med spelarna som var med i studion... det är inte helt lätt att fixa, man får ta vad som finns, liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra veckan bad ni om att få handanalyser med spelarna som var med i studion... det är inte helt lätt att fixa, man får ta vad som finns, liksom.

 

Behöver inte vara handanalyser med händer som spelats av gästerna, men vore skoj om själva analysen kunde göras av gästerna (och av dig också såklart :mrgreen: eller att ni gjorde en varsin kanske... Utveckla...)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har sett de sista avsnitten i ett svep nu och tycker fortfarande att det är mycket bra, har till och med blivit bättre och bättre. Lite segt i det här avsnittet kanske att ha 3 gäster, det blir svårintervjuat känns det som. men annars tycker jag att det är sveriges (kanske världens) bästa pokerprogram just nu! keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...