Bluwajt Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Dom kommer ju inte förrän 23.30 och det står schemalagt på FanTV, så det är nog komma upp om ett tag. Citera
gdaily Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Japp, Livet är en fest, låll med om det, folk och fä Och när livet är pest Poker.se-TV värmer bäst I dag träffar vi tre fjärdedelar (*) av Team Club of Poker (Bo Sehlstedt, Patric Mårtensson och Gusten Sjöberg) You know the drill - kolla på FAN-tv tills programmerarna vaknat i morgon bitti, då kan man se det även på poker.se (*) Fjärde fjärdedelen Anders Henriksson kommer nästa vecka (ett kanonprogram) Citera
gdaily Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Dom här dansbandsbilderna börjar bli populära - ett framtida samlingsområde måntro? Citera
gdaily Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Två signerade ex av Per Hildebrands bok "Poker för vinnare" lottas ut bland de som kommenterar veckans avsnitt. Citera
mgps Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 hur gick et med förra utlottningen? Citera
gdaily Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 hur gick et med förra utlottningen? Måndag blir det av. Citera
Juggler Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?episode=427&cat=20 Citera
gdaily Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Och innan ni hånar mig för att jag säger fel namn på Gusten: Jag har idag glömt bort vad min plastsyrra heter, var tvungen att fråga en gammal flickvän. Och jag glömde bort vad hon hette när vi var ihop... Men jag kommer utan problem ihåg vad exflickvännens katt respektive vad syrrans hund heter... Så ja, jag har lite problem med namn. Jag vet det. Citera
uppner Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Och innan ni hånar mig för att jag säger fel namn på Gusten: Jag har idag glömt bort vad min plastsyrra heter, var tvungen att fråga en gammal flickvän. Och jag glömde bort vad hon hette när vi var ihop... Men jag kommer utan problem ihåg vad exflickvännens katt respektive vad syrrans hund heter... Så ja, jag har lite problem med namn. Jag vet det. Var du ihop med din plastsyster? Citera
gdaily Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Var du ihop med din plastsyster? Nej, exflickvännen var det vars namn jag glömde bort, under tiden vi var ihop. Citera
coswe Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Smask, smask och ännu mer smaskande med sina tuggummin, det är vad vi tar med oss från avsnitt 6. Citera
thefman Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Måste säga att programmet har blivit riktigt smarrigt! Citera
gdaily Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Dom där jämrans chiptricken får ni stå ut med i en vecka till, sedan lovar jag att kasta ut det. Citera
SoderKrippa Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Tuggummismasket kändes tonårsaktigt, men petitesser Gillar att du börjar bli varm i kläderna och att det som från början var en nervös stil som smittade av sig, har blivit närmast charmigt flum flum! Man är inte längre nervös när man kollar poker.se-TV. Ser fram emot fredag! /SK Citera
SoderKrippa Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Ursäkta min tröghet, men gdaily=Ola huh?! Surfat runt på forumet men inte fått riktig klarhet... /SK Citera
Ignatius Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Skönt att chipstrixen är på väg ut. Klädbyte när ni spelar in ny avsnitt! Går det inte att ta om när det blir helt fel? Kalendern hade man hört förut, den här gången också. Fullt i Polen, skatteplikt i Monte Carlo etc. Ni måste ha nya saker att säga. Kommer ni någonsin att recensera en bok som ni sågar villkorslöst? Kul intervju! Citera
Kenan83 Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Ursäkta min tröghet, men gdaily=Ola huh?! Surfat runt på forumet men inte fått riktig klarhet... /SK Jupp Citera
Sync Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Ni borde vara lite mer förberedda, inte sitta och plocka ut kort ur leken så det blir helt tyst i 10-15 sekunder. Annars är det kanon, ser fram emot nästa veckas avsnitt med Anders Henriksson! Citera
mgps Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2007 mycket bra program som vanligt! hananalysen var lite trist dock...inte så mycket att analysera, den brukar vara mycket bra dock! Citera
dddanne Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Bra program, men jag tycker att handanalysen borde vara om en lite mer svårspelad hand. De va ju nästan autospel.. Men programmen blir bättre och bättre för varje vecka!! Citera
ulaf Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Och innan ni hånar mig för att jag säger fel namn på Gusten: Jag har idag glömt bort vad min plastsyrra heter, var tvungen att fråga en gammal flickvän. Och jag glömde bort vad hon hette när vi var ihop... Men jag kommer utan problem ihåg vad exflickvännens katt respektive vad syrrans hund heter... Så ja, jag har lite problem med namn. Jag vet det. När jag var 5 år frågade jag min mamma vad hon hette. Citera
Recommended Posts