Macroman Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,1016178,00.html Lol donkaments... Har ovanstående döda pengar redan räknats hem genom gratireklamen stars får i den här artikeln? Citera
Sylwester Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Har ovanstående döda pengar redan räknats hem genom gratireklamen stars får i den här artikeln? Man undrar ju. Och den där artikeln, jag finner inga ord. Citera
eurythmech Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Inte speciellt förvånande, hon får ju en massa gratis uppmärksamhet, och kan dessutom säkert utvecklas och bli hyfsat bra. Lycka till Citera
KenHag Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Inte speciellt förvånande, hon får ju en massa gratis uppmärksamhet, och kan dessutom säkert utvecklas och bli hyfsat bra. Lycka till Hehe,nån som lånat ditt lösen eller,inte ofta man ser ett så snällt och positivt svar från dig. Citera
upandcoming Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Det väldigt få verkar förstå är att det i de flesta fall är en mycket bättre affär att sponsra en icke pokerspelande kändis än en onlinegrinder med miljoner händer och dollar i bagaget. Citera
Macroman Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Hehe,nån som lånat ditt lösen eller,inte ofta man ser ett så snällt och positivt svar från dig. Det är välkänt faktum att eury håller igen när det gäller kritik mot kvinnor/tjejer/babes. Se bara hans mycket finstämda och smeksamma kritik i Vaniljkyss db... Vi andra får finna oss i att bli kallade pregustavianska neanderthalare titt som tätt... Citera
Sylwester Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Inte speciellt förvånande, hon får ju en massa gratis uppmärksamhet, och kan dessutom säkert utvecklas och bli hyfsat bra. Lycka till Tveksamt. Har spelat mot Dilba och hon verkade inte ha greppat ens de mest fundamentala bitarna. Citera
Macroman Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Tveksamt. Har spelat mot Dilba och hon verkade inte ha greppat ens de mest fundamentala bitarna. Inte! Jag tror min världsbild rasar samman... Citera
eurythmech Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Tveksamt. Har spelat mot Dilba och hon verkade inte ha greppat ens de mest fundamentala bitarna. Jag med, hon spelade bättre än många som spelat längre, och hon verkar vara ödmjuk över sin otillräcklighet. Det var allt, typ. Sen är det givetvis så som Macroman påpekar, jag hoppas bara att Dilba ska ligga med mig efter att jag skrivit det här. Citera
Macroman Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Sen är det givetvis så som Macroman påpekar, jag hoppas bara att Dilba ska ligga med mig efter att jag skrivit det här. I can read your soul... Citera
Sylwester Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag med, hon spelade bättre än många som spelat längre, och hon verkar vara ödmjuk över sin otillräcklighet.Det var allt, typ. Okej, jag fick ett annat intryck, både vad gäller pokern och ödmjukheten. Du kan ju förstås ha spelat med henne mer nyligen och hon kanske har utvecklats, vad vet jag. Citera
Nidson Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag blir alltid lite orolig när jag läser saker som "jag har bra känsla" och "jag är duktig på att läsa folk". Betyder detta någonsin något annat än att vederbörande är kass? (så länge vi pratar om någon som är färsk på poker) Det fattades bara klassikern "jag tror att mitt irrationella spel kan ställa till problem för proffsen". Citera
Macroman Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Okej, jag fick ett annat intryck, både vad gäller pokern och ödmjukheten. Du kan ju förstås ha spelat med henne mer nyligen och hon kanske har utvecklats, vad vet jag. Spealde du mot henne i donkaments eller CG? Donkaments antar jag... Citera
Buddhagbg Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag kollade upp hennes alias "ablid" på sharkscope... Games Played 263 Av. Profit -$18 Av. Stake $67 Av. ROI -32% Total Profit -$4,713 det verkar ju inte gå jättebra för henne iaf... spelar väl kanske på j*vligt för hög nivå Citera
eurythmech Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Ah okej, lite sämre än jag hade trott faktiskt. Citera
Matteprof Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Sharkscope ljuger aldrig... men då har jag alltid hävdat att SNG kan spelas av apor... so I guess Im a monkey Matteprof Av. ROI: 28% Till saken hör ju den att Dilba dels har ett affischnamn och dels kan spela poker, blir ett bra PR val för en sajt. Detsamma gäller ju spelare som Ben Affleck, Tobey Maguire etc som även de börjat visa sporadiskt bra turneringsresultat. Citera
Macroman Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Tom jag ligger på + i donkaments enligt sharkscope... 20 % ROI Ska jag bli proffs nu? Citera
Colderose Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag kollade upp hennes alias "ablid" på sharkscope... Games Played 263 Av. Profit -$18 Av. Stake $67 Av. ROI -32% Total Profit -$4,713 det verkar ju inte gå jättebra för henne iaf... spelar väl kanske på j*vligt för hög nivå Hon blev femma i Sunday Warm-Up för en månad sedan (cirka) och bör för denna prestation ha fått 15-20.000 USD. Citera
gdaily Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 DIlba är inget proffs, men hon är säkerligen bättre än snittforumiten. Och jag tror att hon har potential. Dessutom är hon ödmjuk. Citera
Bodinarn Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 "Jag tror att vi är ganska många som blev överraskade av det spelsinne hon visade upp under Pokermiljonen, säger Michel Holmberg på Pokerstars." Jo hon klonkade ur ett par kändisar för att sedan bli totalt krossad av Storåkers HU. Citera
eurythmech Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 minns det inte som någon "kross" direkt Citera
MrZingo Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Vad jag minns av pokermiljonen så stod hon upp bra mot Storåkers. Citera
Macroman Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 DIlba är inget proffs, men hon är säkerligen bättre än snittforumiten. Är det ett kvalitetsmått att sträva efter...? Citera
Recommended Posts