Gå till innehåll

Diskutera EPT Dortmund


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Han vet om att motståndaren inte har ett A - Fi hade höjt pre-flopp i så fall.

Det brukar jag också "veta". I de fallen har FI A7 och träffat triss på floppen (9,7,7) och sen kåk på turn som han betar och jag blixtsynar med KK eftersom jag inte kan sätta honom på esset.

Men det är väl mina motståndare som är för dåliga. Måste börja spela fler EPT finalbord.

Gunnar kanske kan låna mig en slant?

Heja heja Gunnar! Längesen jag var så engagerad i en för mig helt okänd persons framgång! Jag kanske inte är helt igenom empatilös ändå.

Sorry för OT, men vad ska man annars göra i pausen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det brukar jag också "veta". I de fallen har FI A7 och träffat triss på floppen (9,7,7) och sen kåk på turn som han betar och jag blixtsynar med KK eftersom jag inte kan sätta honom på esset.

Men det är väl mina motståndare som är för dåliga. Måste börja spela fler EPT finalbord.

Gunnar kanske kan låna mig en slant?

Heja heja Gunnar! Längesen jag var så engagerad i en för mig helt okänd persons framgång! Jag kanske inte är helt igenom empatilös ändå.

Sorry för OT, men vad ska man annars göra i pausen?

 

 

Jag har sett tillfällen där fi haft A i denna situationen mot Gunnar - men Gunnar brukar alltid räkna med att Fi inte har det.

 

Har haft mina bataljer med Gunnar på pokerbordet. Den typ av poker han spelar nu är den han är bäst på. Gunnar är svårstoppad om han får en stor stack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett tillfällen där fi haft A i denna situationen mot Gunnar - men Gunnar brukar alltid räkna med att Fi inte har det.

 

Har haft mina bataljer med Gunnar på pokerbordet. Den typ av poker han spelar nu är den han är bäst på. Gunnar är svårstoppad om han får en stor stack.

 

Jag menade verkligen inte mitt inlägg som kritik av din analys. Men det förstod du säkert. Det var (som vanligt) ett helt meningslöst inlägg av mig.

Jag är lite rädd för Andreas. Hoppas Gunnar reder ut honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Develanteriel satsade på Mücklish som åkte ut för länge sedan. Nu när det är fyra kvar så är det ganska öppet. Erik Lindberg tyckte att Sebastian Ruthenberg spelade riktigt bra men han har varit riktigt passiv framför tv-kamerorna. Vi får hoppas på Gunnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Develanteriel satsade på Mücklish som åkte ut för länge sedan. Nu när det är fyra kvar så är det ganska öppet. Erik Lindberg tyckte att Sebastian Ruthenberg spelade riktigt bra men han har varit riktigt passiv framför tv-kamerorna. Vi får hoppas på Gunnar.

 

ah men sebbe har inte så mkt marker, han måste ju dubbla för att kunna börja spela:) ja tror på andy, han e skön...en lite lättare "tony g" haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist av Gunnar att göra en av sina stora bluffar precis i fel ögonblick. Han hade rätt motståndaren hade inget A - problemet var att motståndaren fick triss på turn.

 

Tysken synade Gunnars all-in väldigt fort på river - utan att ens tänka sig för.

 

PS De brukar spela till 3.30-4.00 någon gång då de stänger ner butiken. Idag tror jag de spelar tills vinnaren är klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...