Juggler Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Nu är det dags för EPT igen. Jag och Devve rapporterar. Många forumiter verkar vara här och spela och en del kändisar som Lüske och Dilba. Moneymaker ställde in dock. Vilken forumit tror ni kommer längst? Vilka är era andra favoriter att vara last man/woman standing? Game on! Citera
eurythmech Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Shahin spelar väl, så han lär väl vinna. Om inte RilleG är där, då kommer mitt huvud essplodera. Citera
Juggler Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Citat från Shahin EPT Köpenhamn "Martinspoker - sämst i Sverige. Vi kommer aldrig till dag 2" Dags för klonk? Citera
-PK- Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Mrdawwe kommer längst av forumiterna! Kom ihåg var ni läste det först.. Citera
SouthEast Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Anders Henriksson vinner... om han spelar Citera
Juggler Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Några speciella ni vill vi ska försöka ha extra koll på? Citera
hellsten Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Vore tacksam om du kunde kolla hur det gar for tobias larsen! Citera
wijaya Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag skulle gärna vilja ha en update på Paul Christoffersson. Sir_call. Men han åker nog tidigt Citera
Juggler Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Det finns listor uppsatta här och preliminära smugglade listor på mail med namn som "Micrograming1" och "Larsson Larsson" Citera
eurythmech Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Larsson Larsson har jag hört är vass Citera
arsenalrulez Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Kan bara upplysa om att Fredrik Haugen är svensk och Rickard Toth från Ungern Citera
devalanteriel Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Haugen-missen skyller jag på Ola, och Toth på Fredrik, eftersom jag visste båda. Men tack. Ska uppdatera Haugen direkt, Toth fixade jag när jag såg den. Citera
gdaily Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 heja Azad Pirooti! KLAPP KLAPP Eftersom jag för en gångs skull slipper rapportera så kan jag slippa vara neutral. Japp, klapp klapp! Azad är en av mina favoriter, speciellt eftersom han aldrig suckar när jag för tionde gången samma dag frågar vad han heter Citera
Morbo Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Heja Raymi friskt humör! Han borde sluta dagen som chipleader med 140-150k, om han har otur blir det väl runt 75k istället. Själv kommer jag imorrn slå nytt rekord och sluta dagen med otroliga 230k. Det ni. Citera
Juggler Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Nu är det lite segt här. Har ni några tips på någon vi ska fota eller något vi ska undersöka? Citera
Trolldeg Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Nu är det lite segt här. Har ni några tips på någon vi ska fota eller något vi ska undersöka? Mattias "Kriga" B. Citera
Ekstrom Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Ta MÅNGA bilder på Vanessa Rousso om hon lirar, skulle vara en god gärning och hjälpa er kharma till oanade höjder Citera
Juggler Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Vem? Och hur ser han ut? Hittar ingen Mattias på våra otillförlitliga listor. Citera
Trolldeg Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Vem? Och hur ser han ut?Hittar ingen Mattias på våra otillförlitliga listor. Citera
Recommended Posts