Casper Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Sick. Själv är man glad att man plussat 9k, det skulle väl knappt märkas på din resultatkurva. Angående KK handen så gillar jag spelet fram till river. Lite väl stort värdebet dock tycker jag. Han måste vara väldigt trött på dig/gilla sina hjältesyner för att syna med nåt som du slår när du CR turn och sen bettar så hårt river. Damen var antagligen ett scare card för honom med, 99-JJ känns ju ganska troliga. Men det är ju lätt att säga när man ser att han foldar i HH. Visa bara dina actions fram till river nästa gång så blir det kanske mer objektiv feedback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 20K+ ??????????????? LOLLLLOLOLOL imponerande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Hur mycket plus är du i juni och hur mycket plus gick du i maj exklusive bonusar och rakeback? edit: Borde det inte vara dags att gå upp i nivå om du knappt har haft en minusdag sen expektbonusen och du plussar rakt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Sick. Själv är man glad att man plussat 9k, det skulle väl knappt märkas på din resultatkurva. Angående KK handen så gillar jag spelet fram till river. Lite väl stort värdebet dock tycker jag. Han måste vara väldigt trött på dig/gilla sina hjältesyner för att syna med nåt som du slår när du CR turn och sen bettar så hårt river. Damen var antagligen ett scare card för honom med, 99-JJ känns ju ganska troliga. Men det är ju lätt att säga när man ser att han foldar i HH. Visa bara dina actions fram till river nästa gång så blir det kanske mer objektiv feedback. Haha, det är ju knappast så det ligger till. Har plussat över 10k 2 gånger i mitt liv, så även jag hopapr av glädje om jag plussar 5k. Sen är jag ju "fattig student", så alla åengar välkomnas . Mjo, jag är inne på samma linje angående KK. Alternativet är ju att raisa större på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Hur mycket plus är du i juni och hur mycket plus gick du i maj exklusive bonusar och rakeback? edit: Borde det inte vara dags att gå upp i nivå om du knappt har haft en minusdag sen expektbonusen och du plussar rakt ut? Haha, jag har ju just gått upp i nivå nu ju. Spelade 2,5/5 under minst ett halvår och byggde upp en rätt överdimensionerad rulle. Det är först de senaste två veckorna som jag blivit riktigt hemmastadd på 5/10. Har haft en sjuk respekt för att det är så mycket pengar det handlar om, så även om jag känner att jag har både rullen och spelet för att klara mig på nästa nivå så tar det tid för mig att acklimatisera. Jag provade ju att spela 5/10 "på riktigt" för första gången när dagboken startades, vilket är typ 3 månader sen. Jag hade då 80k på rullen och spelade ganska brakeven under de första tusen händerna. Ändå har det tagit nästan tills nu för mig att verkligen "våga" spela där och acceptera spelet. Lirade kanske 3k händer 5/10 under perioden mitten av mars - slutet av maj. Menmen, nu börjar jag ju få ordning på grejjerna iaf! Som jag tidigare sagt någonstans slutade jag 30k upp i maj på ungefär 20 speltimmar. I juni har jag än så länge 17 speltimmar och är ganska precis 30k upp även här. Jag spelar uteslutande på svs, så har varken bonus lr RB. Lirar du också på svs eller jojje? Har vi mötts isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Spelade en session även inatt, även fast jag inte tänkte göra det. Ska upp å gymma imorgon, så det hade nog varit bra att få sova sig lite. Blir lätt konstigt spel när jag inte har planerat att spela, och bra spel blandades med rent ut sagt uruselt. Verkligen gav bort runt 5k på helt otroligt dåliga syner i potter för stackar. Kan ha gjort bland de sämsta enskilda spelen någonsin i min karriär som pokerspelare. Och ja, även jag började med enkronor en gång i tiden. Spelade annars lagomt avslaget och kom aldrig riktigt upp i nivå. Förutom dessa några få katastrofala potter flöt det dock skapligt och, och jag låg och pendlade på +-3k ungefär hela sessionen som varade under 1300händer, enbart 5/10. Slutade till sist på +2k, vilket jag ändå får vara nöjd med. Det är inte alltid man får sluta på plus när man verkligen gör bort sig för riktigt mycket pengar. Tänkte faktiskt visa den absolut sämst spelade handen för dagen. Alltså, det här turnspelet är så sjukt dåligt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Hjärnsläpp räcker ju knappast, WTF gör Hero egentligen? Fi är förövrigt tight och semipassiv och har inte visat sig out of line tidigare. WPGG liksom. Hade ett par till som inte var riktigt lika grova, men ändå totala hjärnsläpp. Vågar dock inte visa någon fler ***** Hand History for Game 352150642 ***** $1000 NL Texas Hold'em - Friday, Jun 15, 02:23:17 ET 2007 Table Eva 34 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 4 Seat 1: Esoxen ( $3597.55 ) Seat 2: iamivar ( $2539.14 ) Seat 4: TT_KING ( $3790.32 ) Seat 5: L-L ( $1957.25 ) iamivar posts small blind [$5]. TT_KING posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to iamivar [ Qh Jh ] L-L folds. Esoxen raises [$40]. iamivar raises [$135]. TT_KING folds. Esoxen calls [$100]. ** Dealing Flop ** [ 5s, Qc, 9h ] Esoxen checks. iamivar bets [$210]. Esoxen raises [$510]. iamivar calls [$300]. ** Dealing Turn ** [ Kc ] Esoxen bets [$960]. iamivar is all-In. Esoxen calls [$929.14]. ** Dealing River ** [ 4c ] Esoxen shows [ 5d, 5c ] three of a kind, fives. iamivar shows [ Qh, Jh ] a pair of queens. iamivar wins $4.55E-13 from side pot#1 with a pair of queens. Esoxen wins $5073.28 from the main pot with three of a kind, fives. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 iamivar wins $4.55E-13 from side pot#1 with a pair of queens. Men du fick ju sidopotten iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Men du fick ju sidopotten iaf. Haha, jo jag ska nog gå och köpa en halv burk läsk eller något annat djupt uppeppande för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Är det någon som har något tips på ett sjukt kul strategispel i brädform? Har i princip nött ut Settlers med kompisarna, och nu är vi inne på ett annat spel som också är ruskigt roligt. Puerto Rico heter det, och det saknar helt och hållet slumpfaktor. Grejen är den att jag själv inte äger något spel, utan att jag hela tiden snyltar på mina kompisar när det gäller att komma frma med spel. Så, är det någon som har lust att ge en tanke lr två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 vad krävs för att du ska folda för en 3-bet egenligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Går inge bra det här med att spela många timmar under sommaren. Man har ju så myeckt annat för sig, även om man varken har jobb eller plugg. Kommer knappt hinna få in 40h denna månad . Menmen, när jag väl spelar så går det ju bra iaf. Lr ja, kanske inte just första halvtimmen av alla sessioner, men sedan brukar det gå riktigt bra. Idag var inget undantag, och det tog max 25 minuter att torska 5-6k. Kan inte minnas när jag senast låg så mycket back under en session. Donerade 1500 på 2,5/5 innan jag verkligen kom på att respekten för den nivån är rätt borta nu, så jag ska försöka hålla mig till 5/10 så mycket som det bara går. Sedan fick jag KK mot AA för fulla inköp på 5/10, vilket också sved en del. Sen var det massa knasigt spel där också. Men iaf, när man börjar spelar lite sämre så kommer oftast riggen och visar att man är omtyckt. Det mesta vände väl i en 5k-pott där jag synar ställ med steg- och flurredrag mot tvåpar och givetvis köper ut. Tog typ en kvart och ytterligare ett utköp innan jag var +- 0 igen, så ja, man kan nog säga att jag swingar rätt bra med min spelstil . Slutade till sist 3k upp efter stabilt spel senaste två timmarna. Är väldigt nöjd med det mtp på inledningen av sessionen. Har ett par skaplig instressanta värdemaximeringshänder som jag gärna skulle vilja ha input på. Värdemaximering. Fi är semikass och lös-semipassiv typ, men ingen riktig donator. Hur gillar vi den här linjen? Sätter honom rätt hårt på tvåan på turn, då jag inte tror att han betar varken pocket eller naken tia igen. Hur gillar vi linjen i sin helhet? Party Poker No-Limit Hold'em, $10 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) saw flop|saw showdown MP ($2982.88) Button ($3109.95) SB ($666.67) Hero ($1882.25) UTG ($824.62) Preflop: Hero is BB with 2, T. UTG calls $10, 1 fold, Button calls $10, SB completes, Hero checks. Flop: ($45) 2, 2, T(4 players) SB checks, Hero checks, UTG checks, Button bets $40, SB folds, Hero calls $40, UTG folds. Turn: ($125) K(2 players) Hero checks, Button bets $80, Hero raises to $320, Button calls $240. River: ($765) 5(2 players) Hero bets $620 Final Pot: $2005 Andra handen på bordet. Torskade första allin med JJ vs KxKd på QJXd bräda i blindsbattle. Jag har svårt att bestämma mig för hur jag egentligen ska spela här, främst iom att hans 3-bet känns så svagt. Samtidigt tror det är grymt svårt att få mer värde på senare gator ur poss. Någon som har lust att dela med sig av en vettig tanke? Party Poker No-Limit Hold'em, $10 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) saw flop|saw showdown Hero ($1532) BB ($2091.21) UTG ($1529.2) MP ($1921.75) Button ($921) Preflop: Hero is SB with 2, 2. UTG calls $10, 2 folds, Hero completes, BB raises to $35, UTG calls $30, Hero calls $30. Flop: ($120) 2, 9, 4(3 players) Hero checks, BB bets $60, UTG folds, Hero raises to $230, BB raises to $500, Hero calls $1262 (All-In) Final Pot: $2112 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Slutade hela 650 plus, yay. Många McDonald's-beskök blir det. När det gäller brädspel så spelade jag rätt mycket med kompisar back in the days så har lite bra förslag. Diplomacy. Handlar om politik och allmänt backstabbande lite före andra världskriget. Utspelas i europa och man får en stormakt var. Ingen tur inblandad, men mkt bullshittande. Mkt skoj. För 6-7 spelare. Britannia. Handlar om englands historia med diverse folkslag som slåss om makten där. Börjar med att romarna invaderar och sen rullar det på till william erövraren kommer i början av tusentalet. En riktigt bra klassiker. För 3-5 spelare men gjort för 4. Maharadja. Samma som britannia fast i indien. Känns inte lika klockrent för man kan inte kalla fi för en "saxon dog" (direkt citat från ivanhoe såklart ). Junta. Utspelar sig i en bananrepublik nånstans. Varje spelare har en post i regeringen/militären, sen handlar det om att antingen bli kompis med presidenten eller störta honom och bli president själv. Presidenten får ett FN-bidrag varje år som han fördelar till sig själv och sina trogna, den som har mest pengar på sitt schweiziska bankkonto när spelet är slut (FN tröttnar och slutar ge bidrag efter ett tag) vinner. Mycket back stabbande och kappvändande här. Galet kul spel. För 6-7 spelare. Axis & Allies. Är ju kul i början men finns inte så mkt djup och utrymme för fina moves. Dock går det lite snabbare än övriga spel (ett bra spel ska ju ta lite tid) så bra om man vill spela nåt kortare. (Advanced) Third Reich. Som Axis & Allies fast myyyycket mer avancerat, och tar sin lilla tid. Dock väldigt kul om man är några stycken eftersom det är så detaljerat att det finns utrymme för fina strategiska blitzar, griptångsmanövrar och liknande. 2-5 spelare. History of the world. Spelet är indelat i 7 tidsepoker. I varje epok får varje spelare en civilisation, sen springer man runt och dödar varandra och plockar poäng. Kul spel och lätt att sätta sig in i. 4-6 spelare, helst 5-6. Dom jag kom på på rak arm. Har dom inte spelet i din lokala spelbutik (vilket dom antagligen inte har) så kan du beställa från nätet från tex http://www.worldofboardgames.com/. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 vad krävs för att du ska folda för en 3-bet egenligen? Haha Nedre 10% av min öppnings-HD, OOP mot en nit som raisar till 20bb? ;P Nädå, jag slaskade lite väl mycket idag och kan tänka mig att jag gav bort rätt mycket pengar på att syna 3bet med semijunk. Men i vanliga fall spelar jag det mesta som har potential om jag är i poss och vi har mycket att spela om. Det ska dock tilläggas att jag inte är direkt nöjd med hur jag spelar mot 3bet. Så jag har spelat mot dig idag igen? Dags att bjuda på nick så vi kan diskutera lite nu ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Bladet är mitt nick. Mitt största problem är helt klart att jag får för mig att syna ner folk med 0.5 i aggfactor och dom har ju alltid nötter....... Har säkert gett bort 20k på det eller nåt.... Skulle vilja köra lite mer agg men varje gång jag testat har det gått åt helvete eftersom dom trycker på syn och bettar sedan bort mig på turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Han foldade för dom flesta av mina 3-bets pre iaf. Nit image FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Slutade hela 650 plus, yay. Många McDonald's-beskök blir det. När det gäller brädspel så spelade jag rätt mycket med kompisar back in the days så har lite bra förslag. Diplomacy. Handlar om politik och allmänt backstabbande lite före andra världskriget. Utspelas i europa och man får en stormakt var. Ingen tur inblandad, men mkt bullshittande. Mkt skoj. För 6-7 spelare. Britannia. Handlar om englands historia med diverse folkslag som slåss om makten där. Börjar med att romarna invaderar och sen rullar det på till william erövraren kommer i början av tusentalet. En riktigt bra klassiker. För 3-5 spelare men gjort för 4. Maharadja. Samma som britannia fast i indien. Känns inte lika klockrent för man kan inte kalla fi för en "saxon dog" (direkt citat från ivanhoe såklart ). Junta. Utspelar sig i en bananrepublik nånstans. Varje spelare har en post i regeringen/militären, sen handlar det om att antingen bli kompis med presidenten eller störta honom och bli president själv. Presidenten får ett FN-bidrag varje år som han fördelar till sig själv och sina trogna, den som har mest pengar på sitt schweiziska bankkonto när spelet är slut (FN tröttnar och slutar ge bidrag efter ett tag) vinner. Mycket back stabbande och kappvändande här. Galet kul spel. För 6-7 spelare. Axis & Allies. Är ju kul i början men finns inte så mkt djup och utrymme för fina moves. Dock går det lite snabbare än övriga spel (ett bra spel ska ju ta lite tid) så bra om man vill spela nåt kortare. (Advanced) Third Reich. Som Axis & Allies fast myyyycket mer avancerat, och tar sin lilla tid. Dock väldigt kul om man är några stycken eftersom det är så detaljerat att det finns utrymme för fina strategiska blitzar, griptångsmanövrar och liknande. 2-5 spelare. History of the world. Spelet är indelat i 7 tidsepoker. I varje epok får varje spelare en civilisation, sen springer man runt och dödar varandra och plockar poäng. Kul spel och lätt att sätta sig in i. 4-6 spelare, helst 5-6. Dom jag kom på på rak arm. Har dom inte spelet i din lokala spelbutik (vilket dom antagligen inte har) så kan du beställa från nätet från tex http://www.worldofboardgames.com/. Oj, det lät nästan som evighetsspel det där. Dock väldigt intressant och spännande. De spel vi normalt spelar är för 3-6 personer och tar vanligtvis runt 3h att spela. Jag själv har inte spela Axis&Allies än, men de andra har gjort det och jag har fått uppfattningen att det kan ta ett par dagar att spela klart. Så det ska nu tillhöra de "snabbare" spelen? Vad är det för tidsåtgång på spelen egentligen? Och om du får välja två favoriter, vilka tar du då? Tack för tipsen iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Han foldade för dom flesta av mina 3-bets pre iaf. Nit image FTW! men wtf jag har nästan samma stats som dig och han synar typ alla mina 3-bets känns det som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Oj, det lät nästan som evighetsspel det där. Dock väldigt intressant och spännande. De spel vi normalt spelar är för 3-6 personer och tar vanligtvis runt 3h att spela. Jag själv har inte spela Axis&Allies än, men de andra har gjort det och jag har fått uppfattningen att det kan ta ett par dagar att spela klart. Så det ska nu tillhöra de "snabbare" spelen? Vad är det för tidsåtgång på spelen egentligen? Och om du får välja två favoriter, vilka tar du då? Tack för tipsen iaf! Ok, trodde ni var hardcore. My bad! Skulle jag välja ett så blir det nog britannia. Varje spelare får några olika folkslag att spela, sina olika storhetstider. Kul med de olika folkslagen; romare, dansk/norsk viking, irländare, saxare osv. Så behöver man bara vara 4 och det går väl lite snabbare än de andra spelen. Men finns nog andra bra spel som går snabbare annars. 22-handen skulle jag antagligen spela likadant. Beror på hur mkt synstation fi är. Ett alternativ är ju att bara syna hans bet till 500 och sen hoppas på icke-klöver och donka ut turn, kan man väl göra mot de vekare fi som foldar överpar. T2 skulle jag värdebetta mindre river, typ 400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 men wtf jag har nästan samma stats som dig och han synar typ alla mina 3-bets känns det som Ivar får väl styra upp det då. Han kanske (inte) gillar dig och därför synar en massa extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 men wtf jag har nästan samma stats som dig och han synar typ alla mina 3-bets känns det som Haha, catfight I huvudet har jag Casper på en hel del nittigare än dig faktiskt jojje, även om jag nu ser att det bara skiljer typ 2/2% i stats på er. Ger dig helt enkelt cred för att du gör moves skapligt ofta, till skillnad från NIT-Casper som alltid har KK och är ute efter att stacka mig . Idag kändes det väl iofs ändå bara som att jag läckte chips hela tiden när vi började battla i blindsen, ska nog sluta med det när jag ändå aldrig prickar och blir nedsynad av 22 ivf Du tillhör dock en av de få som jag faktiskt respekterar på nivån, även om jag tycker att det är kul att bråkas när jag får vara i poss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andan Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Här kände man igen några nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Här kände man igen några nick Det var då så sant som det var sagt det . Hittade du några fiskar att filéa till slut? Du såg ut att ha plussat en del ikväll iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andan Postad 20 Juni , 2007 Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Det var då så sant som det var sagt det . Hittade du några fiskar att filéa till slut? Du såg ut att ha plussat en del ikväll iaf! Njaee, dessa förbannade tisdagar då de promt ska stänga butiken så tidigt Snygg session där den 14:e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2007 Njaee, dessa förbannade tisdagar då de promt ska stänga butiken så tidigt Snygg session där den 14:e Det är sant att tisdagar inte håller någon vidare nivå. Svs är ju gravt tiltande ibland, speciellt de gånger man inte ens har hunnit vinna ihop en veckoranson Big Mac & Co. Jag led verkligen med Casper igår, men till slut så ordnade ju den saken upp sig även för honom! Hehe jo, jag klagade då inte speciellt mycket efter den dagen . Det är trevligt att rusha, jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 21 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2007 Personligt rekord i back idag. 7500kr. Väldigt skoj. Man spelar ju ytterst sällan bra när man torskar, men idag var fan riggen helt åt helvete. Hade en enda hand på 1700 händer där jag fick betalt, vann handen OCH hade bättre än toppar. Helt sinnessjukt, hoppas att majoriteten av idioterna på svs spelar triss imorgon. ][{{[€€[{$£[*%$%%%^%&*^!%@#*^!%@*&$&)(!@&%&^!)@&^$#*(!@&$)!@(&)!@(*$&_)@&$_*!@$ Bluffar ju bort en ansenligt mängd pengar helt i onödan, men det är ju ändå rätt standard när jag spelar som jag gör. Om man däremot kunde få vinna en pott någon gång i livet så skulle det inte göra så mycket. Så stört att synfiskidioterna lyckas pricka rätt hand att vara federal CS-agent hela jävla tiden. Sen att man som vanligt lyckas torska både KK mot AA och AA mot KK för fulla inköp gör ju inte saken bättre. Standardhänder för den här förbannade skitdagen: Party Poker No-Limit Hold'em, $10 BB (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) saw flop|saw showdown UTG ($2038.95) Hero ($2607.67) SB ($4094.55) BB ($2138.6) Preflop: Hero is Button with A, A. UTG raises to $40, Hero raises to $140, 2 folds, UTG raises to $350, Hero calls $210. Flop: ($715) 4, K, 7(2 players) UTG bets $470, Hero calls $470. Turn: ($1655) 9(2 players) UTG checks, Hero checks. River: ($1655) 4(2 players) UTG calls $1218.95 (All-In), Hero calls $1218.95. Final Pot: $4092.90 Results in white below: UTG has Kc Kh (full house, kings full of fours). Hero has Ac Ah (two pair, aces and fours). Outcome: UTG wins $4092.90. En gång i livet floppar man någonting! Nehe. Party Poker No-Limit Hold'em, $10 BB (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) saw flop|saw showdown Hero ($2017.8) Button ($1938.63) SB ($1328.3) BB ($2704.65) Preflop: Hero is UTG with K, Q. Hero raises to $50, 2 folds, BB calls $40. Flop: ($105) K, 3, Q(2 players) BB checks, Hero bets $80, BB calls $80. Turn: ($265) 8(2 players) BB checks, Hero bets $200, BB raises to $500, Hero calls $300. River: ($1265) 5(2 players) BB bets $640, Hero calls $1387.80 (All-In), BB calls $747.80. Final Pot: $4040.60 Results in white below: BB has 3d 3s (three of a kind, threes). Hero has Kd Qd (two pair, kings and queens). Outcome: BB wins $4040.60. Mest överstandard var ändå detta. 4x KK, 2x AA och 1x QQ slutade på detta sätt. Så sjuuuuuuuuuuuukt tiltade när det bara kryllar av synfiskidioter. Party Poker No-Limit Hold'em, $10 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) saw flop|saw showdown SB ($1760.5) BB ($735.6) Hero ($2024.57) MP ($4217.8) Button ($2180.2) Preflop: Hero is UTG with K, K. Hero raises to $40, 4 folds. Final Pot: $55 Results in white below: No showdown. Hero wins $55. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts