Gå till innehåll

iamivar är inte här.


iamivar

Recommended Posts

  • Svars 715
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vAD spelar d för roll om ja mailar å vill bli legend?

ja kör 5 racet skall försöka nå toppen...

hjälp?

 

Skicka ett mail till supporten om att bli legend. Du genererar FPPs väldigt mycket snabbare som legend, vilket gör själv bonusen betydligt mycket bättre och går snabbare att cleara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara spelat NL100 sedan senaste tiltinlägget. Hade runt 300$ kvar på kontot då, så jag kände att jag för att ha en liten chans att klara mig måste hålla mig på NL100 samt ge rullen en liten boost till. Satte in 430$ till så att jag iaf kunde lira fyra bord samtidigt. Backade 2 inköp innan jag hunnit lira ett varv på alla bord. Sjukt. Så med 550$ kvar fick det bära eller brista.

 

Började knaggligt med dåliga träffar som vanligt och sjukt många rivrade färger mot mig. Men någonstans fanns ändå ett ljus i mörkret. Till exempel så träffade jag ett öppet färgstegdrag för cirkus 40bb efter en timme eller så, vilket kändes som ett enormt lyft. En gång i livet liksom... Nämen skämt åsido.

 

Hittade lillplusset bla efter en allin med AK mot AQ på AKx-bräda. Hur sjukt det än må låta så blev jag inte utköpt!

 

Sen köpte jag tillochmed ut med QQ mot 22 på j92-brädan. Jag var inne med halva stacken efter r-r pre och halvpottbet på flopp så den var kanske inte så mkt att säga om. När han synar 20 pre med effektiva stackar på 90 så får han fan skylla sig själv.

 

Allt som allt fick jag faktiskt till ett par snygga moves också, där jag tjänade ganska mycket mot för att ge upp potten.

 

Allt som allt ligger expektrullen nu på 700$, vilket är ungefär 1100$ minus. Blir inget mer NL200 innan jag har 1200$ nu iaf, då det räcker med en badbeat där för att man ska vara knockad.

 

Känns ju grymt tärt att bara suga ut mer och mer pengar från bankkontot för att stoppa in på expekt, även om det inte är så extremt mycket pengar sett till vilken rulle jag har på svs.

 

Aja, hoppas det kan vända nu iaf. Jag har hittat lite game i mig nu iaf, återstå att se vad man kan göra åt saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant läsning iamivar, synd bara att saker verkar gå emot dig allt som oftast. Du verkar dock inte vara helt ensam om att drabbas...

Hoppas du lyckas vända på det, gl

 

Hehe, tack för lyckönskningen :) Sånt behövs nu!

 

Mjo, jag är lite inne i en fas där jag tycker att jag borde kunna göra bättre ifrån mig än jag nu gör. Har haft samma månadslön med diff på max ett par tusen de senaste 5 månaderna liksom. Det kanske är svårare än jag trodde att acklimatisera sig till nya sajter och nytt spelupplägg (100bb, 6max ist för 200bb, 5max) än jag först trodde. Men jag borde ju ändå kunna slå NL100 mtp att jag har runt 12ptbb/100 allt som allt på svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant läsning iamivar, synd bara att saker verkar gå emot dig allt som oftast. Du verkar dock inte vara helt ensam om att drabbas...

Hoppas du lyckas vända på det, gl

 

Nej, Expekt-riggen är emot oss alla just nu verkar det som! =)

 

Ligger 5-600 plus men det är lite med tanke på hur många händer som har spelats. Dock så har jag de senaste 3 dagarna backat ca 1200, visserligen +-pengar men ändå lixom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, tack för lyckönskningen :) Sånt behövs nu!

 

Mjo, jag är lite inne i en fas där jag tycker att jag borde kunna göra bättre ifrån mig än jag nu gör. Har haft samma månadslön med diff på max ett par tusen de senaste 5 månaderna liksom. Det kanske är svårare än jag trodde att acklimatisera sig till nya sajter och nytt spelupplägg (100bb, 6max ist för 200bb, 5max) än jag först trodde. Men jag borde ju ändå kunna slå NL100 mtp att jag har runt 12ptbb/100 allt som allt på svs.

 

Vi vet båda att du kan bättre ;-)

 

 

Kräver ju alltid lite tid att anpassa sig lite längre för vissa sidor och vissa spelare men jag kan tänka mig att expekt kan va lite svårt att göra en snabb anpassning till så där. Spelar precis som dig på SvS och är även några k plus där å då kan man ju tycka att expekt ska gå att klara av men inte då, har själv slutat lira där då ja, det är den jävla skit-rigg sajt som man tror att det är :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, Expekt-riggen är emot oss alla just nu verkar det som! =)

 

Ligger 5-600 plus men det är lite med tanke på hur många händer som har spelats. Dock så har jag de senaste 3 dagarna backat ca 1200, visserligen +-pengar men ändå lixom!

 

Allt och alla utom fiskarna, svar ja :-P

 

Mer plus än vissa andra alltså ;-) men jag ser din point, det borde inte gå att backa med tanke på motståndet men dom har väl bevisat motsatsen vid det här laget I guess...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var mycket snack om expekt-riggen på den tiden när man lirade primas frirullar. Helt sjukt grejjer kunde ju hända där!

 

Är det möjligen så att fågel fenix bland riggar åter har rest sig ur askan?

 

Fluffbjörnen, vad lirar du för någe på expekt? Hade för mig att det var sitngoes som var melodin för dig, lr? Dra in bra med points ivf?

 

Har runt 12k FPP nu jag efter 3 dagars spel. Det är väl okej, men då jag måste hålla den nivån typ varje dag hela månaden och jag obv inte kan lira alla dagar så kommer det nog att krävas en del för att fixa dessa FPPs. Men lyckas jag bara jobba upp rullen litegranna ås borde man kunna klara det ganska bra ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har skymtat ditt nick ett par gånger på borden, kan dock inte minnas något anmärkningsvärt om ditt spel.

 

Angående ditt oflyt; jag befinner mig just nu i samma sits, kör cashbacken och har hittils haft EN rushsession.

 

Igår var den värsta någonsin, på 11 timmars spel vann jag en 200bb+ pot, och det var ett misclick :D

 

allt gick emot mig, 1 outad, 2 outad, 0 outad, you get the point.. 8-)

 

men någonstans inom mig vet jag att det vänder, även om det är tight som F12 stundatals.

 

 

Kan inte göra mer än att önska dig lycka till, både du och jag vet att det vänder snart, då kommer allt vara så lätt ;)

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har skymtat ditt nick ett par gånger på borden, kan dock inte minnas något anmärkningsvärt om ditt spel.

 

Angående ditt oflyt; jag befinner mig just nu i samma sits, kör cashbacken och har hittils haft EN rushsession.

 

Igår var den värsta någonsin, på 11 timmars spel vann jag en 200bb+ pot, och det var ett misclick :D

 

allt gick emot mig, 1 outad, 2 outad, 0 outad, you get the point.. 8-)

 

men någonstans inom mig vet jag att det vänder, även om det är tight som F12 stundatals.

 

 

Kan inte göra mer än att önska dig lycka till, både du och jag vet att det vänder snart, då kommer allt vara så lätt ;)

 

Lycka till!

 

Tack detsamma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar HU-SnG, 50-100$, 200 vid lillskottet ;)

 

HU är ju väldigt mycket rake samt så är matcherna ganska korta så denna bonus går snabbt, därmed inte sagt att det är bra att donera rake! :)

 

Tiltfisk!

 

Om det inte vore för att du nickar en söt liten apa så skulle jag förmodligen slå dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ta inte ut din tilt på en liten härlig björn nu ivar :-D

 

Vad skulle det nu vara för fel på det? Enligt principen så är denna typ av björn även människa.

 

Dåligt med lir i helgen, lirade en kortsession igår hos en kompis som slutade lillback. Kommer inte hinna spela ikapp så mycket i veckan heller då det är äckel-fysikB-prov och man givetvis har en miljard uppgifter att göra. Dock så dyker det ju alltid upp lite tid när man minst anar det :)

 

Helt slut efter högskoleprovet nu idag iaf. Skönt att man sumpar 1.7 och chansen till att direkt komma in på läkare pga att man är helt död i huvudet och inte hinner göra de sista 4 frågorna. Tilt om något.

 

Nu ska vi iaf dränka sorgerna i sprit! Tjejen fyller år imorrn så man får väl se om man lever då...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem runt halv 5 på lördagskvällen och var allmänt inte nykter. Det var dock riktigt trevligt. Slutade med att jag satt med en gammal högstadiepolare och spelade tvspel och drack absinth :)

 

Iaf så fick det ju vissa följder för söndagen, då jag somnade åtminstone 3 gånger hemma hos tjejen då hela hennes släkt var där. Nice liksom. Men det klarar man väl.

 

Hittade även första plussessionen på expekt igår! Lirade kanske 7-800 händer och var upp nära 300$ innan jag sista varvet tappar ett inköp på en dåligt timad bluff och en annat på toppar som aldrig får står mot färgdrag i monsterpott.

 

Menmen, slutade iaf ett inköp upp, vilket känns riktigt bra. Det kanske, kanske, kanske kan släppa nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt memory!

 

Lirar just nu 4 bord NL100. Vill egentligen lira NL200 men då jag inte orkar sätta in så pass mkt att man har någorlunda rulle för det så får det bli NL100. Har varit så sjukt kall när jag semiskottat att det får bli vanlig grind nu ett tag.

 

Sj då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt memory!

 

Lirar just nu 4 bord NL100. Vill egentligen lira NL200 men då jag inte orkar sätta in så pass mkt att man har någorlunda rulle för det så får det bli NL100. Har varit så sjukt kall när jag semiskottat att det får bli vanlig grind nu ett tag.

 

Sj då?

 

Okej, då kanske man har mött dig, själv brukar jag sitta på 9-12 bord, hälften NL100 och hälften NL200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej!

 

Nåt nick man känner igen? :)

 

Klarar inte av lira så många jag då min skärm är subnormalbegåvad och jag inte riktigt orkar skaffa en till.

 

Kör du miniview då lr? Skulle väl kunna klämma in 9 bord så, men då skulle man ju bli beroende av PT och GT+ för att ha någon uppfattning om motståndet. Tyvärr så kluddas ju siffrorna från GT+ ut över hela bordet så det funkar liksom inte heller... :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill vara lite diskret med mitt nick nu under bonusen, spelar så otroligt weaktight med 12bord.

Nej, hatar miniview på Expekt så kör med en jäkla massa överlapp ist. har bara en 17"laptop. Det ända som är jobbigt är när man går all-in, man märker ju först i nästa hand om man vann då det hoppar upp tio nya bord innan showdown.

Jag la faktiskt ut en film i min dagbok när jag spelar 10bord.

 

Läste i nån annan tråd att om man ändrade teckenstorlek till 7 så går GT+ utmärkt att använda även till miniview.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...