Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand

Recommended Posts

Postad

klockan är 13.10 här nere.

goolarn har just gått och in och lagt sig igen, gretko ligger i polen och fnissar; han kan inte prata just och äter tonvis med godis - han sa just "det är en lite annorlunda upplevelse att ligga i en pool" till mig och all in.

watoz ligger fortfarande och sover, bara han och goolarn som körde helnatt, vi andra stack hem ganska tidigt.

all in sitter oväntat nog och spelar poker.. och nu börjar han bli förbannad för nätet är så jävla dåligt.

tillbask till jobbet. hei

• Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

OCh nu är klockan halv åtta och v iska gå ut och försöka äta utan att supa oss dyngraka. Får se hur det går, det har inte gått bra någon kväll innan.

GL

Postad
OCh nu är klockan halv åtta och v iska gå ut och försöka äta utan att supa oss dyngraka. Får se hur det går, det har inte gått bra någon kväll innan.

GL

Efter snart 6 månader i thailand så vet jag att det inte går, ingen mening att försöka motså eller ljuga för sig själv, bara att acceptera att man kommer bli full vad som än händer...

Postad
Watoz nickar Watoz, gretko nickar J nutzen och jag nickar X ;)

Vad nickar du själv? D.Glimne? tror inte vi möts speciellt ofta.. inte du och jag iaf.

ait, är nog mest watoz jag möter. stämmer att jag nickar glimne.

var är ni nu prot? du o jimmie i bkk eller?

Postad

Jag, jimmie, å kolli.

Hjort är nånstans i huset oxå men nån sa att han var sjuk, eller nått.

Robin å paul drog till samui igen iaf.

Hur är det att vara tillbaka i sverige då?

Postad
Jag mår rätt pissigt, men lär bli bättre. Visste faktiskt inte att ni var kvar. :D

Det ryktas om att det var jag som fick betala för din Mixed grill med en heinekken som du drog vid poolbaren, som du glömde betala för ;-)

Postad
Det ryktas om att det var jag som fick betala för din Mixed grill med en heinekken som du drog vid poolbaren, som du glömde betala för ;-)
Va?

Hade jag faktiskt noll aning om. När var det?

Wp av mig i så fall. :D

Postad
Efter snart 6 månader i thailand så vet jag att det inte går, ingen mening att försöka motså eller ljuga för sig själv, bara att acceptera att man kommer bli full vad som än händer...

tror de lr ej så vart de faktist nyktert ikväll, iaf för mig dom andra värkar påvärkade av diverse saker. riktgit skönt å ha en hel nykter dag också faktist. får bli grind ikväll ist.

vi var btw precis och käkade på zicos, vi vart sugna efter ha läst heltoks rekomendationer. och kan bara hålla med om att de var riktgit nice.

Postad
fördelar: man går ner i vikt/går ner mer i vikt/går upp mindre i vikt

nackdelar: man skiter matolja.

haha tycker det låter ganska klockrent på alla sätt. Men hur funkar dom? tappar man matlusten eller är det bara att verkligen rinner ut som är skillnaden? Någon koll på några som är bra?..

Postad

det är ganska najs hemma, börjar bli varmare och det är mycket fest. pokern går dock lite trögt. super nästan lika fint som på beachen dock, hård kväll på cafét igår.. vaknade 20-ish på kvällen idag. thaistyle.

Postad
Några fler klardrömmare på forumet?

dock brukar jag alltid hetsa upp mig så fort jag inser att jag är i drömmen så då brukar jag vakna :(

yes! höll på ganska mkt med sånt för några år sen, håller med, det är jättesvårt att balansera det så man inte blir för uppspelt och vaknar :)

Postad
yes! höll på ganska mkt med sånt för några år sen, håller med, det är jättesvårt att balansera det så man inte blir för uppspelt och vaknar :)

Klardrömmer men kan ej kontrollera dem. Drömmarna känns verkliga och oftast läskiga så antagligen får jag lära mig styra det eller så kommer jag alltid att förbli vettskrämd så fort jag ska sova och ännu värre när jag vaknar :)

Postad
För o va en bilddagbok äre dåligt med bilder...

japp vi vet.. ska bättra oss med det.. bara det att alla är så sjukt slöa och allmänt berusade hela tiden så ingen orkar.

å de där me bilddagbok var bara nåt vi skrev. (nåt internt idiotskämt, ingen ide att förklara)

jaja, nu är de fest iaf. får se om de blir nå sjukheter.

Postad
japp vi vet.. ska bättra oss med det.. bara det att alla är så sjukt slöa och allmänt berusade hela tiden så ingen orkar.

å de där me bilddagbok var bara nåt vi skrev. (nåt internt idiotskämt, ingen ide att förklara)

jaja, nu är de fest iaf. får se om de blir nå sjukheter.

Stoppa kameran i fickan när ni går ut då och ta upp den sen och använd!

Postad

Ibland har jag haft drömmar som känns 100% verkliga, men varit medveten om att jag drömt (eller ja, jag är typ 95% säker, så jag chansar i drömmen på det). Brukar sluta med att jag trycker upp alla tjejer jag ser och naffsar på deras snippe samt en hel del skadegörelse, älskar att slå sönder skyltfönster i drömmar. :D

Postad
Ibland har jag haft drömmar som känns 100% verkliga, men varit medveten om att jag drömt (eller ja, jag är typ 95% säker, så jag chansar i drömmen på det). Brukar sluta med att jag trycker upp alla tjejer jag ser och naffsar på deras snippe samt en hel del skadegörelse, älskar att slå sönder skyltfönster i drömmar. :D

Lol, du är sjukare än jag trodde...

Postad

5 %:aren har inte kommit än?

Postad

När jag är vaken vet jag att jag inte drömmer, när jag drömmer är jag inte riktigt säker = jag drömmer om jag inte är riktigt säker.

Jag är inte sjuk, jag har bara en ondska i mig som jag varje dag får trycka tillbaka in i grottan så den ej visar sig. :lol:

Postad

tror ni får försöka memorera "drömmer jag inatt ska jag klardrömma" hårdare innan ni somnar så att när ni, upptäcker att ni drömmer, inte lämnar drömmen. lätt hänt, inatt hade jag en semijobbig dröm, så jag bara "äh vad fan, jag vaknar". mest pga att jag bara hade däcka medan jag såg på american idol och inte bestämt mig för att klardrömma.

sedan när ni inser att ni drömmer, testa att tänka lite saker högt typ "kate från lost kom hit och sug min kuk" och se om hon gör det, eller vad ni nu har för sjuka fantasier. funkar inte det, förflytta er till lost, snurra runt lite, skaka på huvudet eller blunda och tänk på var ni vill vara. mobiltelefonen och ringa brukar funka fint också. eller bara lite klassik storytelling så vips är man i sin egen berättelse.

Postad

För att över huvud taget lyckas med klardrömmandet måste man ju lära sig att ofta komma ihåg det man drömmer. Inte alla som gör det särskilt ofta. Ju oftare man kommer ihåg, ju oftare har man chansen att lyckas.

Ett tips jag läste var att tänka "När jag drömmer ska jag titta på mina händer" om och om igen tills man somnar. Lyckas man då ska man alltså i drömmen lyfta sina händer, titta på dem och inse att man verkligen drömmer.

Postad

Va i helvete?

Aja, jimmy har just varit och fixat toan mha papperskassar runt armen. Jag tog mig hem igår efter första riktiga utekvällen helt dyngrak på moppe ensam.

Knappt troligt.

Bilder bör f.ö. dyka upp ganska snart.

Postad

här kommer nog förmodligen världens vidrigaste bild, en all in som försöker fixa toan med en palmgren.. gick så klart inte alls och den är fortfarande brutalt vidrig. lär ha hit nån jävel fort nu som fixar skiten. så om nån befinner sig i koh samui så får ni gärna komma förbi...

vidrigttc7.th.jpg

• Skapa nytt...