kornflex Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Gick vidare till Sunday-million via en sat nu men kan inte avregga mig för knappen finns inte för att kunna göra de... Vad göra? Orkar ju inte lira denna inatt.... Citera
Juggler Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Knappen kommer nog fram när Pokerstars sparkar till sina servrar. Det är andra dagen i rad med massa strul. Citera
kornflex Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 Ok man får hoppas de.. Har mailat supporten om detta med så får se vad som händer. Citera
kornflex Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 folk kan ju regga sig på den med inte kan jag få avregga mig heller..... SURT Citera
azN- Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 En annan bra sak kan ju vara att inte spela sateliter till turrar du ändå inte vill spela sen. Citera
D Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 En annan bra sak kan ju vara att inte spela sateliter till turrar du ändå inte vill spela sen. Kan du utveckla det här? Förstår inte alls vad du menar. Citera
Matteprof Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Kan du utveckla det här? Förstår inte alls vad du menar. Man kanske inte kan byta ut en reggad plats mot pengar är vad han menar... Annars är det ju lätt, då är det ju bara sitta ut om man inte ska lira. Vet inte om man kan avregga sig och få pengarna om man satellitat sig in. Citera
D Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Man kanske inte kan byta ut en reggad plats mot pengar är vad han menar... Annars är det ju lätt, då är det ju bara sitta ut om man inte ska lira. Vet inte om man kan avregga sig och få pengarna om man satellitat sig in. Inlägget är postat i pokerstarsgruppen och där kan man få $T för sin plats. Känner man inte till detta borde man inte skriva idiotiska inlägg för att håna OP. Det var min poäng med mitt inlägg. Citera
azN- Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Kan du utveckla det här? Förstår inte alls vad du menar. Jag menar att det är dumt att lira en satelit till en turnering man ändå inte vill spela. Vad var det svåra att förstå? Citera
Sansrom Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Jag menar att det är dumt att lira en satelit till en turnering man ändå inte vill spela. Vad var det svåra att förstå? Vad är det som är så svårt att förstå med att T$ är nästan lika mkt värda i $ och att det är ganska bra värde i satelliter för att folk spelar jättejättedåligt? Citera
zuupah Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 En annan bra sak kan ju vara att inte spela sateliter till turrar du ändå inte vill spela sen. Jaha, så om man lirar en sat till Sunday Million men får förhinder (av vilken orsak som helst) Är det då rätt att man förlorar sin plats till turneringen?? Jag menar, Sunday Million är ju inte en engångsturnering, de går ju varje vecka! Att få "en raincheck" till ett senare tillfället är väl det MINSTA man kan begära av spelsajten!? Det finns nåt som heter Goodwill.... Citera
Recommended Posts