Djens Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Jag mötte henne idag , hon gick åt motsatt håll från mig Citera
Myssion Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Jag mötte henne idag , hon gick åt motsatt håll från mig Jag har läst den här meningen flera gånger nu och jag är fortfarande inte riktigt säker på i vilken riktning hon gick... Citera
Djens Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2007 Jag har läst den här meningen flera gånger nu och jag är fortfarande inte riktigt säker på i vilken riktning hon gick... HOn gick inåt stan, jag gick hem ifrån stan. Lixom, hur svårt kan den vara att förstå Citera
Gummo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag har läst den här meningen flera gånger nu och jag är fortfarande inte riktigt säker på i vilken riktning hon gick... Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. Citera
Snabelguy Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. Vilken mening var det du printade ut? Djens's eller Myssions som du citerar? ps. intressanta morgonmöte ni har på ert jobb... Citera
gdaily Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 HOn gick inåt stan, jag gick hem ifrån stan.Lixom, hur svårt kan den vara att förstå There she was just a-walking down the street Singing do wah diddy diddy dum diddy do Snapping her fingers and shuffling her feet Singing do wah diddy... She looked good, looked good She looked fine, looked fine She looked good, she looked fine And I nearly lost my mind Citera
Kafka Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. Haha, veckans roligaste inlägg. Tack! Citera
Juggler Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 HOn gick inåt stan, jag gick hem ifrån stan.Lixom, hur svårt kan den vara att förstå Bor alla i Linköping på en sida av stan? Ryd? Citera
Djens Postad 2 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2007 Måste alla citera min felgrammatiserade mening ? Citera
gdaily Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Fast Djens, ska du vinna väna Cecilias hjärta så får du nog bli lika bra på att dansa som nuvarande pojkvännen Daniel Larsson http://www.youtube.com/watch?v=i01Xk3w4xDo Citera
Vrakman Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Bor alla i Linköping på en sida av stan? Ryd? Javisst, alla pokermiljonärer bor i Ryd eller Skägget! Citera
K_MaN Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Fast Djens, ska du vinna väna Cecilias hjärta så får du nog bli lika bra på att dansa som nuvarande pojkvännen Daniel Larsson http://www.youtube.com/watch?v=i01Xk3w4xDo Fan jag kan ju dansa så där bra men jag har inte fått en tjej på flera år.... undrar vad man gör för fel? Citera
Appel Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Fan jag kan ju dansa så där bra men jag har inte fått en tjej på flera år.... undrar vad man gör för fel? Inte för att jag tror att det är så, men kan det ha med det där som heter tvål att göra?? Citera
Franco_Baresi Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. Detta var synnerligen vackert och känsligt uttryckt. Poetiskt. Tack. Citera
Franco_Baresi Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. "... men nästan aldrig arg" Du förmedlar en ofattbar känslighet, viss melankoli.. lätt varm ironi... känns riktigt stort faktiskt. Fortsätt så här. Citera
K_MaN Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Inte för att jag tror att det är så, men kan det ha med det där som heter tvål att göra?? Jag trodde man bara höll på med "tvål" inne i fängelsen Citera
elvis77 Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Ska man prata om svåra meningar att förstå så grubblar jag fortfarande över den Bafucin skrev för några veckor sedan. "Övrigt: Om man inte spelar poker så att det känns i plånboken så undrar man ju om det sker samtidigt som kärringen städar." Citera
Franco_Baresi Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Ska man prata om svåra meningar att förstå så grubblar jag fortfarande över den Bafucin skrev för några veckor sedan. "Övrigt: Om man inte spelar poker så att det känns i plånboken så undrar man ju om det sker samtidigt som kärringen städar." Den är ganska hal.. har du några tolkningsförslag? Citera
elvis77 Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Den är ganska hal.. har du några tolkningsförslag? Tyvärr inte, jag börjar skratta varje gång jag läser meningen och jag kan inte skratta och tänka samtidigt Citera
Macroman Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. Priceless! Citera
TheEmbassy Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. Känner igen formuleringen i sista meningen. Är den tagen från något? Citera
morberg Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Känner igen formuleringen i sista meningen. Är den tagen från något? Känns orginell. Citera
tamtaram Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. Äntligen har vi en svensk motsvarighet till Erlend Loe! Citera
Klyka Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Jag bumpar denna för att fler ska få läsa av Xrams poesi. Sjukt bra. Faktiskt. Citera
Recommended Posts