william Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2007 jo.. och du är? har iofs ett annat nick också... men nu är ja norrman ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2007 TILT! Min skärm till min bärbara dator har gått sönder sedan katten dro den i golvet! Måste köpa ny dator.. Suck. Tar ju tid att spela ihop!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 10 Mars , 2007 Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 jo.. och du är? har iofs ett annat nick också... men nu är ja norrman ett tag Tänkte mest på norrman82 här på forumet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2007 Är ner rätt rejält just nu på spelet. Har floppat kåkar och förlorat mot högre kåk, osv. Ni vet grejen.. Den kallas varians men är lika jobbig varje gång den inträffar. Nu är rullen ner mot 785 dollar, altså backat ca 200 idag, 100 BB. Skall uppdatera första sidan senare, men nu skall jag och tjejen ut för att leta efter katt schampo.. måste vila skallen lite. Ingen mening att fortsätta spela då man vill vina tillbaka snabbt eller blir lite arg. Du börjar beta och raisa på händer som inte är de absolut bästa... Och då går det aldrig bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 SNG SPEL POKERSTARS START BANKRULLE: $800 Info om mig & mitt spel: 31 år snart. Tidigare dörrvakt med träningsintresse som nu sagt upp sig från sin tjänst sedan 1:a jan. Det fungerade inte om man ville träna helt enkelt. Jag jobbar nu extra ist. Poker är också en del av min månadsinkomst. Men arbetet är det som betalar räkningarna och maten. Pokern betalar det extra roliga i livet. Skall starta ett eget företag för att syssla lite med hemsidedesign & programmering innan 1:a maj. Har katt & flickvän! Spelar mest FL mot bonusar/rake back som sngs på pokerstars. Skall testa NL CG ibland också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Fixed limit... Är inte riktigt roligt altså! Det är frustrerande. Tog ut 300 dollar och söp upp i helgen. Sedan fick jag en downswing som gjorde att jag tappade ytterligare 200 dollar. Men tack vare bonusar och rake back så ligger iaf rullen på $800. Men nu orkar jag inte spela FL längre. Utan kommer spela SNGS på pokerstars samt vissa mtts. Helt enkelt för frustrerande med FL även om jag spöar spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 14 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Kört ca 10 sngs nu, 15+1. Upp $118 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts