Djens Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Jag vill tjäna lika mkt som djens -$833/h inkl. bonus i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 NL400SH, 3-4 bord = ~+-120$/h utan RB/bonus. Vad många spelare som förmodligen skulle må så oerhört mycket bättre och få avsevärt mycket högre livskvalite av att helt enkelt nöta in 1 macka i timmen på donknivå helt utan irriterande varians... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peronski Postad 5 Mars , 2007 Rapport Share Postad 5 Mars , 2007 Vinner alla på CG? Nope sällan Men desto mer på NSG men inte massor. Drar in i snitt en bra dag 150-250kr per timme o då kan jag sitta ca 8 timmar. Men inte alla dagar så vanlig dag sitter jag ca 2-4 timmar om jag är ledig. Så SNG är det som går bäst för mig samt turneringar. CG kör jag lite titt som tätt för att testa o se om mitt spel har blivit bättre. Tyvärr fegar jag ofta ur när jag kör CG Så jag har väl ett o annat att lära fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Vad många spelare som förmodligen skulle må så oerhört mycket bättre och få avsevärt mycket högre livskvalite av att helt enkelt nöta in 1 macka i timmen på donknivå helt utan irriterande varians... Vad menar du? Att du tror de flesta skulle må bättre av att gå ner och spela nl400? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Under 2006 hade jag en timlön på ca 92 öre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jugge Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 finns nästan inga fördelar med sngs jämfört med CG. Fast det är ju inte fel att lära sig både och, för variationens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Black_Jim Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 finns nästan inga fördelar med sngs jämfört med CG. Fast det är ju inte fel att lära sig både och, för variationens skull. Apropå aktuella trådar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Under 2006 hade jag en timlön på ca 92 öre Ha! Jag slår dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Framstjärten Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Det är fult att ljuga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Det är fult att ljuga Jag spelade ca 2 timmar 2006 har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staffas Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 $3 per timme pa nl5 utslaget pa alla mina 8 timmar som jag har spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jugge Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Apropå aktuella trådar..... haha jag är trött... skrev det mest för att trådskaparen jämförde sin egen timlön på sngs med cashgame spelares. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
astienastie Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 ~$220/h, 4-6 bord, NL400, ingen RB/Bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts