Gå till innehåll

Vad tjänar ni på cash game?


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittade det nu!

218 dollar/h + bonus/RB

NL400-NL1000, 3 bord i snitt

 

 

Måste bara kolla. När du drar in dessa stålar, kör du full time då eller? $218 = ca 1500kr. Tre timmar per dag = 4500 20 dagars spel per månad = 90k SEK! :shock: 6 timmar per dag => 180k SEK/mån!

 

Om dessa siffror är beräknade på rejält många händer, så är det riktigt bra jobbat asså. Men så gör ju folk stålar på poker oxå ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara kolla. När du drar in dessa stålar, kör du full time då eller? $218 = ca 1500kr. Tre timmar per dag = 4500 20 dagars spel per månad = 90k SEK! :shock: 6 timmar per dag => 180k SEK/mån!

 

Om dessa siffror är beräknade på rejält många händer, så är det riktigt bra jobbat asså. Men så gör ju folk stålar på poker oxå ;)

 

/SK

 

Jag pluggar så jag skulle tippa på att jag får in kanske i snitt 2-3h poker/dag. Statsen är bara över 85K händer så de är kanske inte helt rättvisande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol tror (har bara läst till Matte E på gymn) att man ska tolka det, i ord, som:

 

ungefär 120/h (plus minus någon/några dollares)

 

 

Minns inget om sådana märkliga konfidensintrevall på E-kursen. Var väl "det lustiga lilla talet e" och andra roligheter har jag för mig :lol:

 

Men är det det han menar?! Är det inte att det inte brukar vara mer än 120/h och aldrig sämre än -120/h?! Men men, herrn kanske kan förklara själv lol

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men är det det han menar?! Är det inte att det inte brukar vara mer än 120/h och aldrig sämre än -120/h?! Men men, herrn kanske kan förklara själv lol

 

/SK

 

Det är ju inte rimligt att aldrig plussa eller backa mer än 120/h på NL400. Han menar såklart att han plussar ungefär 120 dollar/h även om en det är lite otydligt skrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju inte rimligt att aldrig plussa eller backa mer än 120/h på NL400. Han menar såklart att han plussar ungefär 120 dollar/h även om en det är lite otydligt skrivet.

Exakt, förstår faktiskt inte hur man kan misstolka det om man har ens en liten förmåga till att tänka logiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ligger på ca 22$ per h med rakeback 3-4bord på nl 100.. Har dock tiltat mycket det sista skulle nog annars ligga runt 40-50$ per H... Kan rekommendera pokercharts.com som är gratis en viss tid minns ej hur länge för de som inte har poker tracker och vill se sin timpeng och få lite andra stats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ligger på ca 22$ per h med rakeback 3-4bord på nl 100.. Har dock tiltat mycket det sista skulle nog annars ligga runt 40-50$ per H... Kan rekommendera pokercharts.com som är gratis en viss tid minns ej hur länge för de som inte har poker tracker och vill se sin timpeng och få lite andra stats.

 

Ett annat tips är excelboken som Hagbard har gjort http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=25740

 

pf.nus bästa inlägg...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara jag som stått prick +-0 sedan en månad tillbaks? upp lite på måndagen, backa en skvätt på tisdag, upp lite onsdag och badbeat torsdag...o sen en liten fredagsklonk...

 

måste börja ta det lite seriöst nu tror jag... :lol: känns som att diciplin är ledordet för min del

 

MEN ATT:

 

backa på onlinepoker: surt

tjäna pengar på onlinepoker: sweet

ofta bli igenkänd trashtalker på SS: ovärdeligt

 

:lol:

 

:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...