Birgitta Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Christer Johanssons msn är hackad. Personerna försöker att låna pengar och dyl. OBS DET ÄR INTE CHRISTER!!!! Citera
jojje2k Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Så dom har bytt säkerhetsfrågan och alternativ e-mailadress också? Jag fick också min msn hackad för ett tag sen men jag lyckades få tillbaka den genom att dom inte bytt säkerhetsfrågan Citera
Birgitta Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2007 Dom har bytt allting - kan inte få tillbaka den. Har inte hittat någonstans man kan spärra kontot heller nu på helgen - stängt överallt. Totala tilten! Citera
Cyntax Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Hoppas inte att han har sina pokerkonton kopplad till sin msn-mailadress?! Citera
Birgitta Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2007 Nix, som tur är! Men det är fruktansvärt jobbigt ändå - hackern försöker ju låna pengar av alla möjliga i Christers namn. Citera
AnnaDea Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Varför tror jag dig inte att du skulle vara Birgitta... Citera
Metaddict Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Varför tror jag dig inte att du skulle vara Birgitta... Ehhhh. Citera
Hjort Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Varför tror jag dig inte att du skulle vara Birgitta...För att du inte är särskilt observant; det är Birgitta Johansson. Tråkigt att Christer fått sin MSN hackad, men dålig stil att använda PF som sin privata megafon att ropa ut saker som bara berör ett fåtal personer och som bara är oljud för övriga 30 000 användare på forumet. För över 99,99% av alla som ser det här är det ju bara oljud. Det är respektlöst mot dem att slänga upp det här på en massa ställen där det inte hör hemma. Citera
pettaN_- Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 För att du inte är särskilt observant; det är Birgitta Johansson. Tråkigt att Christer fått sin MSN hackad, men dålig stil att använda PF som sin privata megafon att ropa ut saker som bara berör ett fåtal personer och som bara är oljud för övriga 30 000 användare på forumet. För över 99,99% av alla som ser det här är det ju bara oljud. Det är respektlöst mot dem att slänga upp det här på en massa ställen där det inte hör hemma. det skulle jag nog bry mig mindre om, bättre det än att ett fåtal personer lånar ut pengar till busen:!: Citera
AnnaDea Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 För att du inte är särskilt observant; det är Birgitta Johansson. Jahapp. Får be så mycket om ursäkt då. Är van vid att det ska vara något forum-troll som vill vara rolig. Citera
Oskarsson Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 För att du inte är särskilt observant; det är Birgitta Johansson. Tråkigt att Christer fått sin MSN hackad, men dålig stil att använda PF som sin privata megafon att ropa ut saker som bara berör ett fåtal personer och som bara är oljud för övriga 30 000 användare på forumet. För över 99,99% av alla som ser det här är det ju bara oljud. Det är respektlöst mot dem att slänga upp det här på en massa ställen där det inte hör hemma. Hur kan du kalla det "respektlöst"? Är väl bra att så många som möjligt får reda på det? Om du har var highstakes spelare hade du säkert gjort det samma. Så mycket påhopp och skitsnack som skrivits här genom åren så är detta rena Strindberg. Och om nu mot förmodan 30 000 läser PF och tar illa upp får dom väl lämna in en grupptalan mot familjen Johansson. Citera
devalanteriel Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Tillbaka till ämnet, ge fan i att diskutera meta här. Anser moderatorerna att tråden ska försvinna så gör den det, anser vi inte det så stannar den kvar. Vårt problem, inte ert. Citera
upandcoming Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Det går också rykten om att Dan Glimnes Helgon-konto blivit hackat. Citera
Big Less Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Det går också rykten om att Dan Glimnes Helgon-konto blivit hackat. MAHAHAHAAAA!! Stort tack! Det var precis vad jag behövde en seg bakfyllesöndag. Citera
tiltmonroe Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Det är väldigt tråkigt detta som hänt Christer. Det verkar som det är någon liga på gång Cogaz, Fast_Freddie och nu Christer. Hoppas det löser dig dock. Citera
vetgirig Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Ett flertal av de de mera välkända spelarna i Sverige har fått sina MSN-konton stulna. Citera
Birgitta Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 Nu har Christer fått tillbaka sin MSN . Ett stort tack till alla som stött och hjälpt oss. Citera
Klubbanista Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 För att du inte är särskilt observant; det är Birgitta Johansson. Tråkigt att Christer fått sin MSN hackad, men dålig stil att använda PF som sin privata megafon att ropa ut saker som bara berör ett fåtal personer och som bara är oljud för övriga 30 000 användare på forumet. För över 99,99% av alla som ser det här är det ju bara oljud. Det är respektlöst mot dem att slänga upp det här på en massa ställen där det inte hör hemma. gråt Citera
Badjes Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Det går också rykten om att Dan Glimnes Helgon-konto blivit hackat. OMG Citera
Recommended Posts