Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon mer än jag som tycker att iPoker har blivit sjukt tajt sen sammanslagningen? Det lär ju vara alla bonusar och cashbackdeals som orsakat detta, snart dags att hitta ett nytt nätverk. Känns som att 85% av spelarna sitter och mulitable-grindar, så sjukt trist spel.

Sen att alla tighta grinders kastar bort pengar ändå kvittar eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du? Utveckla gärna så ska jag försöka att svara.

Att det inte är speciellt svårt att hämta värde mot alla "tajta grinders" då de flesta har riktigt stora brister i sina spel. Även ifall de är "nits" så förlorar de mycket till de som kan spela.

 

Han menar att även om alla tajta grinders vinner så kastar de bort pengar eftersom de inte vinner lika mycket som sorkenkk

Hur blir det att kasta bort pengar då? Jävla personangreppinducande inlägg. :(:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan medge att Ipoker blivit väldigt grindigt men det finns fortfarande mer fisk än på många andra nätverk sen är det ju som sagt inte så svårt att hitta värde i att steala och inte ge ett öre till supertighta multitablande grinders...e nog en av dem själv förövrigt =) vissa spelare passar vissa bra, till och med grinders kan passa vissa spelares spelstil men visst det hade ju varit klockrent om det varit lika uberfiskigt som när nätverket slogs ihop !

 

Vidare någon som vet vad som krävs i rake typ för att vinna noiqs månadsrace eller iallafall klara top 3 typ ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan medge att Ipoker blivit väldigt grindigt men det finns fortfarande mer fisk än på många andra nätverk sen är det ju som sagt inte så svårt att hitta värde i att steala och inte ge ett öre till supertighta multitablande grinders...e nog en av dem själv förövrigt =) vissa spelare passar vissa bra, till och med grinders kan passa vissa spelares spelstil men visst det hade ju varit klockrent om det varit lika uberfiskigt som när nätverket slogs ihop !

 

Vidare någon som vet vad som krävs i rake typ för att vinna noiqs månadsrace eller iallafall klara top 3 typ ??

 

 

Håller också med om att det blivit tightare. Men kan vara helt sjukt värde vid vissa tider (som nu t.ex.).

 

För att komma top 3 i racet så skulle jag gissa på att det behövs ett par miljoner fpp. Fråga pedroboy, han vann racet i juli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det inte är speciellt svårt att hämta värde mot alla "tajta grinders" då de flesta har riktigt stora brister i sina spel. Även ifall de är "nits" så förlorar de mycket till de som kan spela.

Du nämnde i en annan tråd att du är microgrinder. Jag kan garantera att det är de lösa spelarna där du tjänar överlägset mest pengar mot, inte de tajta multitablarna även om du kanske inbillar dig det. Men om du sen är så duktig på att äga grinders, varför spelar du inte högre? På 1/2 till 5/10 är det massvis med tajta grinders som du kan äta upp, så får du råd att ta taxi till stan sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du nämnde i en annan tråd att du är microgrinder. Jag kan garantera att det är de lösa spelarna där du tjänar överlägset mest pengar mot, inte de tajta multitablarna även om du kanske inbillar dig det. Men om du sen är så duktig på att äga grinders, varför spelar du inte högre? På 1/2 till 5/10 är det massvis med tajta grinders som du kan äta upp, så får du råd att ta taxi till stan sen.

Inte i mitt fall. Jag har alltid vunnit som bäst på iPoker och där är det ju tydligen bara massa tighta grinders? Mot de lösa tomtarna så backar jag oftast rakt ut av någon anledning. Spelade NL200 ett tag och det gick riktigt bra där. Av olika skäl så tvingades jag att gå ner i nivå trots det. Men hade inga problem med att hämta värde ur de s.k. nitsen där iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du nämnde i en annan tråd att du är microgrinder. Jag kan garantera att det är de lösa spelarna där du tjänar överlägset mest pengar mot, inte de tajta multitablarna även om du kanske inbillar dig det. Men om du sen är så duktig på att äga grinders, varför spelar du inte högre? På 1/2 till 5/10 är det massvis med tajta grinders som du kan äta upp, så får du råd att ta taxi till stan sen.

 

Kan inte va så att han har en stil som passar mot tighta grinders tror du?

 

Lugna dig ett par hekto!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...