Tjocko76 Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Måste bara gnälla för första gången:) Spelade en 5 dollars turre där första priset var en fotbollsresa (tottenham-fullham?) Hamnar HU med 135k mot 65K och får AQ mot en lös spelare...han går all in (blinds 10k-20K) och jag synar. Han sitter på A5 och floppen visar A27, turn 9 och jag sitter redan på flygplatsen när en 5a dunkar in Va fan skall man göra...självklart förlorar jag 3 min senare en A7s mot en K6 och får gråta mig ur datarummet Det var det Citera
Tjocko76 Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2007 Glad att det "bara" var en fotbollsresa och inte EPT, WPT, WSOP, pokermiljonen osv....men skall aldrig mer spela en turre där bara vinnaren får pris...... Citera
Bein Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Glad att det "bara" var en fotbollsresa och inte EPT, WPT, WSOP, pokermiljonen osv....men skall aldrig mer spela en turre där bara vinnaren får pris...... Därför jag aldrig spelar sådana där turneringar, Lider verkligen väldigt mycket med dig var det ingeting till 2an? Citera
mariani Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 För att lindra dig lite så var hu en gång, 1an paket värt 11 200 dollar jag 80% av chipsen då startar min dator om sig förlorar en del sen jag k10 floppen 1010x han kk bet k turn... 1 out... Citera
Juggler Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Dålig rubrik och borde förmodligen ligga i gnäll-tråden. Låst. Citera
Recommended Posts