Gå till innehåll

Den nya fina blå klienten!

Recommended Posts

Postad

Fick precis mailet om reload bonusen för den nya klienten.

Tog ner den och installerade, jäklar vilket lyft att slippa den där sunkiga röda snuskmattan vid borden! :)

- QoS

Postad
Fick precis mailet om reload bonusen för den nya klienten.

Tog ner den och installerade, jäklar vilket lyft att slippa den där sunkiga röda snuskmattan vid borden! :)

- QoS

Andra kommentarer? Ni anar inte hur mkt pillande det har varit :-)

/s

Postad

Bordet är nog det skönaste som finns just nu i grafikväg, men lobbyn? Knapparna med Info&Rules, Tuornaments osv ser heltkonstiga ut. Vad har designern tänkt när han gjort ena sidan avrundad och andra kantig? Gräsligt.

Postad
Bordet är nog det skönaste som finns just nu i grafikväg, men lobbyn? Knapparna med Info&Rules, Tuornaments osv ser heltkonstiga ut. Vad har designern tänkt när han gjort ena sidan avrundad och andra kantig? Gräsligt.

Jag förstår inte Stefan. Varför har inte du fått någon förfrågan om att arbeta för 24h?

Postad

Bättre helt klart. Inte perfekt men bättre :)

sostlind: va detta bara en klientuppgradering med grafik eller har det släppts nya servrar o grejer me?

Ta "About 24hPoker" -> "This is a sample skin for the B2B-network" :))))

Nån som glömt ändra när det släpptes i release.

lfx har precis slutat på sitt riktiga jobb me, kanske inte vill kicka ut nuvarande designern som har massa formell utbildning men utan madskillzen :)

(Dock är ju klienten redan gjord för denna gången så det kanske inte finns så mkt att göra heller)

Postad

Jag tycker det är lite svårare att avläsa motståndarnas öppna kort när jag spelar sökö. Jag tror det är den nya bakgrunden på korten som är störande, hade nog varit bättre att ha den enfärgad.

Postad

Är det bara jag som verkar vara dum och ouppmärksam?

Autouppdateras klienten, eller är det bara att tanka ner från hemsidan? Tyckte att bonuskoden hintade någonting om ny klient, men

Har inte fått något nyhetsbrev heller, trots att jag dubbelkollade min mailadress i klienten.

Postad

Autouppdateras klienten, eller är det bara att tanka ner från hemsidan? Tyckte att bonuskoden hintade någonting om ny klient, men

Har inte fått något nyhetsbrev heller, trots att jag dubbelkollade min mailadress i klienten.

Om du läst i denna tråd så hade du sett att man måste tanka den själv från sidan ;)

Postad

Jag har inte fått min klient autouppdaterad. Jag vägrar att installera själv (principsak). Jag har inte heller fått något nyhetsbrev.

Vill man ha kunder får man jobba lite för det...

Postad

Om du läst i denna tråd så hade du sett att man måste tanka den själv från sidan ;)

Om du läst i denna tråd så hade du sett att jag är dum och ouppmärksam... ;)

Jag låtsas därför i fortsättningen som om jag inte sa någonting om att ladda ner klienten själv, och undrar nu bara varför jag inte fått något mail. ;)

Postad

Jag har inte fått min klient autouppdaterad. Jag vägrar att installera själv (principsak). Jag har inte heller fått något nyhetsbrev.

Vill man ha kunder får man jobba lite för det...

Funkar den klient du har nu då?

Ja - Då förstår jag inte ditt problem. Orkar du inte med dom gamla färgerna så är det nog bara att ladda ner.

Nej - Du har 2 val

------Spela poker - Ladda ner ny klient

------Inte spela poker - Gör va tusan du vill

Postad

Det blir ingen autouppdatering. Samtidigt som vi bytte design så ändras uppdatreringsrutinerna på något sätt. Tidigare var 24hPoker liksom huvudklienten och allt annat skins coh det behandlades olika. Nu har det skett strukturförndringar så att även 24hPoker hanteras på samma hierkiska nivå tekniskt sätt och blivit ett skin. Därför kommer inte den röda klienten att uppadteras. Alla som vill ha kvar den röda designen laddar inte ner den nya. Alla som vill ah den nya laddar ner och installerar den. Alla som har principiella skäl att göra eller inte göra saker gör eller inte gör det av dessa skäl.

God tur!

/s

Postad
Jag har inte heller fått något nyhetsbrev.

Kanske har du felaktig mailadress reggad hos oss, ett för tight spamfilter aktiverat eller kanske en full inbox? Jag har 6 st testadresser registrerade och samtliga har kommit fram. Pls kolla ovan och återkom om du fortfarande inte kan ta emot våra mail. Reload bonuskoden är f.ö "NewClient40".

mvh stefan

Postad
Jag har inte heller fått något nyhetsbrev.

Kanske har du felaktig mailadress reggad hos oss, ett för tight spamfilter aktiverat eller kanske en full inbox? Jag har 6 st testadresser registrerade och samtliga har kommit fram. Pls kolla ovan och återkom om du fortfarande inte kan ta emot våra mail. Reload bonuskoden är f.ö "NewClient40".

mvh stefan

Email-adressen är korrekt, har fått mail från er tidigare, och det har inte varit några problem. Spamrensning sköter jag manuellt, och jag har kollat trashen för att se så jag inte har tagit bort mailet av misstag, och mail får jag utan problem. Vilket datum skickades det ut?

Har förresten laddat ner den nya klienten nu, och jag måste säga att den var kanonfin, mycket cred ska ni ha för den.

Postad

Har inte heller fått något email.

Laddade ner klienten, visst ser det snyggare ut än den gamla.

Men att man fortfarande inte kan använda 2 monitorer, jag menar...

Vad är det för programmerare egentligen, det är inte precis ovanligt med dubbla skärmar idag. Vad är det som gör det så svårt att stödja det? Alla andra pokersiter (som jag har kört) stödjer det.

Tycker faktiskt det är pinsamt att göra något väsen av en ny klient som inte ens klarar av multipla skärmar.

Postad
Har inte heller fått något email.

Laddade ner klienten, visst ser det snyggare ut än den gamla.

Men att man fortfarande inte kan använda 2 monitorer, jag menar...

Vad är det för programmerare egentligen, det är inte precis ovanligt med dubbla skärmar idag. Vad är det som gör det så svårt att stödja det? Alla andra pokersiter (som jag har kört) stödjer det.

Tycker faktiskt det är pinsamt att göra något väsen av en ny klient som inte ens klarar av multipla skärmar.

Dual screens stöds inte av den javaversion vi kör på. Vi håller på att uppdatera till JavaNIO. Tills dess funkar det inte. Konkurrenterna kör för det mesta i C++ och har inte det problemet.

Angående mail skickades mail i fredags eftermiddags. Kanske nåt stoppade efter jag lämnade kontoret. Jag får köra igen på mpndag.

/s

Postad

Dual screens stöds inte av den javaversion vi kör på. Vi håller på att uppdatera till JavaNIO. Tills dess funkar det inte. Konkurrenterna kör för det mesta i C++ och har inte det problemet.

Angående mail skickades mail i fredags eftermiddags. Kanske nåt stoppade efter jag lämnade kontoret. Jag får köra igen på mpndag.

/s

Om det ligger utanför er kontroll ska jag självklart inte skylla på era programmerare. Då får du framföra mina ursäkter till dom :)