Gå till innehåll

Simba Poker, 125% upp till $100 och 100% upp till $1100


Kenan83

Recommended Posts

Simbapoker är kanoners!

 

Spelade en freeroll med 12 personer där igår med 100 dollar i prispott. Jag vann frirullen och fick 50 dollar och en exklusiv middag i helsingborg. Eftersom jag inte bor där fick jag byta den mot 70 dollar. Kanonbra killar.

 

Var inte den lösenordsskyddad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Hur lyckas ni med bonusen. Söndag kl 18:30 var 5 !?!?! spelare online.

När på dygnet är det flest spelare, hur många har det varit som flest online samtidigt.

 

Jag tycker att det är folk inne nästan alltid nu förtiden. Jag klarade min på 10dagar. Alla kvällar så är det bra med folk på nl 20-nl 50.

Alltid minst ett nl50 bord uppe ju. Bonusen är 125% rakeback för övrigt ju. 8000points behövs bara, inte 10000 som det står.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det är folk inne nästan alltid nu förtiden. Jag klarade min på 10dagar. Alla kvällar så är det bra med folk på nl 20-nl 50.

Alltid minst ett nl50 bord uppe ju. Bonusen är 125% rakeback för övrigt ju. 8000points behövs bara, inte 10000 som det står.

 

det va ju tur, blir att grinda då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Har det börjt komma hyfsat med trafik på sidan än?Funkar bonus koderna PF100 och pf 1100 forfarande?

 

Hej,

 

Trafiken ökar dagligen hos oss på SimbaPoker. Vi jobbar hårt för att få trafik dygnet runt och hoppas att det blir så inom en snar framtid!

 

Bonuskoderna gäller fortfarande, när du gör din första insättning.

 

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

4 bord NL20 kan du glömma. Under kvällar är det max 4-5 bord 0,02/0,04 upp till 0,5/1 och under dagtid ofta 1 eller inga bord alls (mest 0,15/0,30 och 0,25/0,50). Bonusen är dock väldigt lätt att cleara och man har 90 dagar på sig så det är inga problem alls om man spelar hyfsat mkt. Den motsvarar 100% rakeback om jag räknat rätt. Man kan justera borden så de blir rätt små inte riktigt lika små som t ex prima dock men 4 bord funkar för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...