scouserandy Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Snygg läggning av fi 10.00/20.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 20 februari 2007 18:03:14 Piggvar Snabbis (Vanlig/Turnering) Plats 1: HERO(570.00) Plats 2: JÄVLA TOMTE (3430.00) HEROlägg LM 10.00 JÄVLA TOMTE lägg SM 20.00 ** Giv ** HERO[Dk, 7s] JÄVLA TOMTE [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** HEROHöj till 60.00 JÄVLA TOMTE Syna 60.00 *** Flop(Board): *** : [7h, Es, 10k] *** Bet Runda 2 *** JÄVLA TOMTE Passa HEROSatsa 60.00 JÄVLA TOMTE Höj till 120.00 HEROSyna 120.00 *** Turn(Board): *** : [7h, Es, 10k, 6r] *** Bet Runda 3 *** JÄVLA TOMTE Passa HEROPassa *** River(Board): *** : [7h, Es, 10k, 6r, 7k] *** Bet Runda 4 *** JÄVLA TOMTE Satsa 380.00 HEROAll-in 390.00 JÄVLA TOMTE Lägg *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 1120.00 HERO Vinner potten Vinst:1120.00 Citera
jojje44 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Hände liknande för mig en gång. Jag höjde så det hade kostat honom 34 öre till att syna min all-in och han lägger sig !? Båda satt med fullt inköp också. Citera
ettkorv Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 ja antagligen sitter han på 3 eller 4-hög så då är det inte mycket annat att göra än att slänga Citera
sandis84 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Han kanske hade spelat den helt vansinnigt dåligt och skämdes över sin hand Citera
D Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Jag tycker inte det är värt 10kr att se din hand. Antagligen är det inte det för fi heller så jag förstår inte varför han skulle vara en större tomte än någon annan. (om det nu var så att du spelade bordet; wp) Citera
scouserandy Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2007 Om jag så satt med två UNO-kort hade jag synat där om jag var fi Citera
DrRoland Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 ja antagligen sitter han på 3 eller 4-hög så då är det inte mycket annat att göra än att slänga Jag synar med 4-hög här lätt. Citera
ettkorv Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Jag synar med 4-hög här lätt. Ok, jag tror det är EV- Citera
DrRoland Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Ok, jag tror det är EV- Det är plus EV att syna här tom med 4-hög. *Mikroskopisk chans för split *Du får info om hans hand *Imagen av en komplett idiot kommer att sitta i länge hos de andra vid bordet Citera
jackbalsam Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 *Imagen av en komplett idiot kommer att sitta i länge hos de andra vid bordet Nu synade han INTE och fick en egen tråd på grund av att OP tycker han är en sådan idiot så det känns som det där argumentet är lite fel. Citera
Jerico Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Kan ju lika gärna kasta om han har boarden eller liknande, typ 8 hög.... Bra fold =) Citera
tamtaram Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Snyggt att lämna utrymme för en fold vid en reraise iallafall! Citera
DrRoland Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Kan ju lika gärna kasta om han har boarden eller liknande, typ 8 hög.... Bra fold =) 8-hög släpper man för fan inte med pott odds på 1:125 Citera
Jerico Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Tar hellre min tia och köper en glass än synar av den med 8 hög när fi just pushat utan FE, men det är jag det. Citera
D Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Om jag så satt med två UNO-kort hade jag synat där om jag var fi Du spelar aldrig någonsin live va? Citera
scouserandy Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2007 Du spelar aldrig någonsin live va? Jo, men nu förstår du att den här handen utspelade sig på internet. Skulle någon lägga sig så live mot någon annan hade jag fan anklagat dem för sammarbete eller chipdumpning eller nåt. (Inte HU då) Citera
D Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Det är extremt vanligt i livecashgame (händer varje timma) att en spelare som bluffat river och blivit synad muckar sina kort och låter fi få potten utan att några kort visas. Alltså i princip samma situation som i din hand. Jag ser ingen anledning att idotiförklara fi. 8hög eller något sånt står inte ens i närheten av en gång på tusen (om han inte vet att du misklickar extremt sjukt mycket) så oddsen har fi inte i närheten av är det så svårt att förstå? Sedan kan man ju som jag sa tycka att det är värt en tia att se din hand men jag skulle aldrig betala det för att se din hand. Citera
Sylwester Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Sedan kan man ju som jag sa tycka att det är värt en tia att se din hand men jag skulle aldrig betala det för att se din hand. Snåljåp. Citera
dddanne Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 kan ju va en missclick? o_O Citera
scouserandy Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2007 Det är extremt vanligt i livecashgame (händer varje timma) att en spelare som bluffat river och blivit synad muckar sina kort och låter fi få potten utan att några kort visas. Alltså i princip samma situation som i din hand. Fortfarande spelades handen på internet. Vad är det som är oklart? Synar han kan han ändå välja att dölja sin hand. För den tian får han grymma odds plus se vad jag spelar, utan att behöva idiotförklara sig eftersom handen ändå döljs. Jag ser ingen anledning att idotiförklara fi. Jo det är det visst. Och även dig. Sedan kan man ju som jag sa tycka att det är värt en tia att se din hand men jag skulle aldrig betala det för att se din hand. Nä men det beror väl mest på dig. Men det är klart du spelar ju live och att få info om andras händer och spelstil är väl inte viktigt där? Citera
ettkorv Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Fortfarande spelades handen på internet. Vad är det som är oklart? Synar han kan han ändå välja att dölja sin hand. För den tian får han grymma odds plus se vad jag spelar, utan att behöva idiotförklara sig eftersom handen ändå döljs. Dom flesta skulle nog hellre bli idiotförklarade än inte då de spelar. Citera
Nidson Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 scouserandy: Du är den enda idioten i den här tråden. Citera
scouserandy Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2007 scouserandy: Du är den enda idioten i den här tråden. Förlåt om jag sårade din internetkille eller nåt? Jag la upp handen för jag tyckte det var helt fucked up att folda där. Men om nu alla redighetsministrar här säger att det är bättre att göra nåt annat för den tian (som förövrigt är en jävla sng-chip, så det kan vara svårt att använda på så mkt annat) så är det väl så. Citera
Jennez Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Hade synat för tio spänn alla dagar i veckan. Btw, vad är det för idioti att man vill ha en lös image vid bordet? Jag fattar det bara inte. En massa skitungar som har sett för mycket Ivey verkar det som. Man vill ha en tight image. Blir man” brandad” som loose får man ju spela på det men man tappar en massa möjligheter samtidigt. Citera
Recommended Posts