Gå till innehåll

Vilken sopa!


Larsbanan

Recommended Posts

Hej alla glada !

Hade en pokerblog som jag brukade följa http://200k.wordpress.com/2007/02/15/day-3/ . Det var en snubbe som skulle slå upp 1k $ till 200k $ på 2 månader och efter 6 dagar la han ner bloggen efter lite swings mellan 1.7 k och 4k .

Var bara tvungen att skriva vilken sopa han är.Han skröt något kopiöst i sin blog om alla framgångar att jag nästan började tro på honom. Swings har han nog aldrig hört talas om.

 

/Klart Slut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skall inte tro att du är något.

Du skall inte tro att du är lika god som vi.

Du skall inte tro att du är klokare än vi.

Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi.

Du skall inte tro att du vet mer än vi.

Du skall inte tro att du är förmer än vi.

Du skall inte tro att du duger till något.

Du skall inte skratta åt oss.

Du skall inte tro att någon bryr sig om dig.

Du skall inte tro att du kan lära oss något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var bara tvungen att skriva vilken sopa han är. Han skröt något kopiöst i sin blog om alla framgångar att jag nästan började tro på honom.

 

Jaså, det var du minsann? Seriöst, jag brukar inte tilta så jättehårt på alla puckade grejer som tomtar som du skriver på nätet, men när jag läser sånt här flippar jag fan rakt ut. Folk som du borde ju fan få kollektivbash, så äcklande är det. Vet inte ens varför jag skriver eftersom jag verkligen inte vill höra dig svara, din jävla jättesopa.

 

Instaban for life please. Eller banna mig för att jag ber idioten att dra åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså, det var du minsann? Seriöst, jag brukar inte tilta så jättehårt på alla puckade grejer som tomtar som du skriver på nätet, men när jag läser sånt här flippar jag fan rakt ut. Folk som du borde ju fan få kollektivbash, så äcklande är det. Vet inte ens varför jag skriver eftersom jag verkligen inte vill höra dig svara, din jävla jättesopa.

 

Instaban for life please. Eller banna mig för att jag ber idioten att dra åt helvete.

 

kunde inte sagt det bättre själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folks dissar på pf blir bättre och bättre. Psatiws kändes korekt och informativ och Eurys östermalms-tå-fontanell-lammknullare förra veckan höll mycket hög klass, den också.. wp.

 

ang topic. Jag läste tråden på 2+2. Jag fick känslan av att spelaren i fråga hade lirat mycket bra medium/high stakes på party. Detta bekräftades av ett flertal starkt plussande regulars på 5/10 o 10/20. Han eftersökte en utmaning och framställde sig rätt så ödmjukt inför den.. Om jag inte minns fel så var frågan typ "is it doable"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skall inte tro att du är något.

Du skall inte tro att du är lika god som vi.

Du skall inte tro att du är klokare än vi.

Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi.

Du skall inte tro att du vet mer än vi.

Du skall inte tro att du är förmer än vi.

Du skall inte tro att du duger till något.

Du skall inte skratta åt oss.

Du skall inte tro att någon bryr sig om dig.

Du skall inte tro att du kan lära oss något.

 

Ja mycket jante i denna tråd =).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...