AbuseYourDNA Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Normaldålig Fi på 2,5/5 på SvS, 200bb var i stackdjup. Fi synar mina CB ganska ofta utan att ha någonting. Ibland försöker han köpa potten på turn när han floatar, ibland checkar han bakom. Väldigt svårt att läsa honom då han spelar utan mönster men han är ganska lättspöad genom att spela solitt. Hero: 1000t - Fi: 1000t Preflop Fi calls 2,5, Hero raises to 20, Fi calls 15. Flop Hero bets 30, Fi calls 30. Turn Hero checks, Fi checks. River: Hero? Citera
Big Less Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Check/fold. Vad ska du ha liksom? Ska du beta någonstans ska du göra det på turn med tanke på att han ofta synar dina CB:s på flopp tom. Citera
AbuseYourDNA Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2007 Eftersom han ofta synar mina fortsättningsbetar på turn är det ju värdelöst att fortsätta pumpa in pengar. Har han typ lägsta paret och synar får jag in pengarna som 50/50, vilket är det bästa möjliga. Varför inte bara ta ett frikort? Citera
Recommended Posts