Gå till innehåll

Förmiddag vs kväll


MacDaddy

Recommended Posts

Ax ä fan nöten på denna siten. Ska nog bli en Ax nabb som går alll-in hela tiden med det. Mina KK QQ gör de slarvsylta av 4ggr av 5. Oftast kommer A redan på floppen. Annars får de en runner runner str med sin kicker.

 

Du spelade runt 15.00? Har jag rätt?

Då råder eftermiddagsriggen. Akta dig för den!

Den gör alla Ax till oslagbara händer, så ett tips, limpa A3off, bli raisad och ställ in. Gå upp i nivå för maximalt värde ;-)!

 

Tack för mig, nu ska jag exploita kvällsriggen (dvs raisa med 53off från alla tidiga pos)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I wish I could slap you across the face! Om du helt ärligt tror att kortens utgång är beroende av vad klockan är i sverige så kan du lägga ner poker.

 

Tidigare fanns det ju sajter som använde sig av en slumpgenerator som genererade blandingen efter vilken tid på dygnet det var, och det var några som knäckte den och visste hur alla kort låg. Snälla som de var så publicerade de sin upptäckt i stället för att håva in storkovan.

Men för mig går spelet bättre på nätterna/tidig morgon i synnerhet på helgerna, men det är ju för att jag hittar mer fisk på dessa tider.

Så man ska nog tänka sig för en smula innan man idiotförklarar någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidigare fanns det ju sajter som använde sig av en slumpgenerator som genererade blandingen efter vilken tid på dygnet det var, och det var några som knäckte den och visste hur alla kort låg. Snälla som de var så publicerade de sin upptäckt i stället för att håva in storkovan.

Men för mig går spelet bättre på nätterna/tidig morgon i synnerhet på helgerna, men det är ju för att jag hittar mer fisk på dessa tider.

Så man ska nog tänka sig för en smula innan man idiotförklarar någon.

 

Källa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar mest på förmiddagarna på stars men har senaste tiden spelat lite på kvällarna oxå och märkt att det inte går lika bra. Blir alltid utdragen av hålstegaar osv på bubblan. På dagarna brukar det flyta på fint annars. Är det någon mer som känner av skillnad på dessa tider?

 

Jag lirar alltid sen natt på Pkerstars..verkar vara mest fiskar på kvällstid ET...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Någon som vinner på sng på denna siten längre? Känns som det blivit värsta Partyriggen, belöna idioterna.

Vinner ca 1 av 6 all-ins och jag är favorit i kanske 75% av dem.

Minns bara senaste 5 all-ins nu men vann 1 all-ins på 10 sngs. Q8 vs 78.

 

Ak vs 55=loss

QJs vs 33=loss

AJ vs A7=loss

TT vs A2s=loss

KK vs A9 och AK=board 9999T=loss

 

-Snälla säg att FTP är ett paradis lr något annat ställe för orkar inte med belöna idioter riggen. Försökt med A2s men loosar med det så det är tydligen bara guld i händerna på eliter som vet hur man trollar fram ett A på floppen.

 

-Testade 2st regular sngs och kom 2a i båda. Blev ju tyvärr all-in i slutet där oxå o fick då förstås smaka doja. Men hade nästan glömt att de är klart roligare då man faktiskt kan spela poker så långt in som på 75/150 nivån och i viss mån på 100/200 oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I rest my case. Ring polisen ngn snälla. Skurkar i gärningen!!

 

Seat 1: Barocky (6485 in chips)

Seat 3: RoninKenshin (5170 in chips)

Seat 5: hexengon (465 in chips)

Seat 9: HERO (1380 in chips)

Barocky: posts the ante 25

RoninKenshin: posts the ante 25

hexengon: posts the ante 25

HERO: posts the ante 25

RoninKenshin: posts small blind 100

hexengon: posts big blind 200

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO [Kd Kc]

HERO: calls 200

Barocky: calls 200

RoninKenshin: raises 800 to 1000

hexengon: calls 240 and is all-in

HERO: raises 355 to 1355 and is all-in

Barocky: calls 1155

RoninKenshin: calls 355

*** FLOP *** [4h 6s 7d]

RoninKenshin: bets 3790 and is all-in

Barocky: calls 3790

*** TURN *** [4h 6s 7d] [9c]

*** RIVER *** [4h 6s 7d 9c] [8s]

*** SHOW DOWN ***

RoninKenshin: shows [Qc Qh] (a pair of Queens)

Barocky: shows [5h Ac] (a straight, Five to Nine)

Barocky collected 7580 from side pot-2

HERO: shows [Kd Kc] (a pair of Kings)

Barocky collected 2745 from side pot-1

hexengon: shows [4d 5c] (a straight, Five to Nine)

hexengon collected 930 from main pot

Barocky collected 930 from main pot

*** SUMMARY ***

Total pot 12185 Main pot 1860. Side pot-1 2745. Side pot-2 7580. | Rake 0

Board [4h 6s 7d 9c 8s]

Seat 1: Barocky (button) showed [5h Ac] and won (11255) with a straight, Five to Nine

Seat 3: RoninKenshin (small blind) showed [Qc Qh] and lost with a pair of Queens

Seat 5: hexengon (big blind) showed [4d 5c] and won (930) with a straight, Five to Nine

Seat 9: HERO showed [Kd Kc] and lost with a pair of Kings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...