koboy Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Reggade mig just till en turnering och då så jag att det var en limit holdem så när jag skulle avregistrera mig fanns där ingen unregister knapp.. Bara 11$ by in men iallafall borde man kunna välja unregister eller?? Citera
baller Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 a) det beror ju på om registreringstiden gått ut eller inte, b) ibland kan det lagga och då syns inte den knappen, stäng ner turneirngslobbyn och ta fram den igen så kan unregister knappen komma fram.... Citera
koboy Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 b) ibland kan det lagga och då syns inte den knappen, stäng ner turneirngslobbyn och ta fram den igen så kan unregister knappen komma fram.... Prövade det,funkade inte. Citera
Nojjby Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Det var nog länge sedan jag faktiskt såg "unregister"-knappen där. Jag trodde att de tagit bort den, men det kanske de inte har? Citera
koboy Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 Tja,kom ITM så det var ingen skada skedd,men ska det va så att man inte kan avregistrera sig?? Citera
DuckyDuck Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Tja,kom ITM så det var ingen skada skedd,men ska det va så att man inte kan avregistrera sig?? De va de ..... Nä självklart ska man kunna avregistrera sig, bara man gör det i tid. Allt annat är ju löjligt. UnRegister knappen finns kvar (iaf i Freerolls), Jag har inga pengar på PP just nu så jag kan inte kolla på SnG Citera
Brumpa Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 De va de ..... Nä självklart ska man kunna avregistrera sig, bara man gör det i tid. Allt annat är ju löjligt. UnRegister knappen finns kvar (iaf i Freerolls), Jag har inga pengar på PP just nu så jag kan inte kolla på SnG vill minnas att unregister knappen försviner 5 eller 10min innan start. Citera
illerrre Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 !!! Trodde detta var pokerstars. Citera
Recommended Posts