Gå till innehåll

DreamPoker - 50$ instant, 4x RH


sorkenkk

Recommended Posts

DreamPoker har nu en bra bonus för er som spelar på de lägre nivåerna på Prima. Sätt in 50$ eller mer och få 50$ direkt på kontot. Kravet för att få ta ut bonussumman är att man spelar 200 raked hands. Alltså 4x/1$. Lägsta man kan hitta nu på Prima vad jag vet.

 

DreamPoker betalar dig PÅ FÖRSKOTT för att sätta in pengar på ditt konto!

 

Vi ger dig $50 extra när du sätter in $50 eller mera – det betyder pengar på förskott, utöver vår $75 Refer-a-Friend Bonus och vårt otroliga DreamSystem!

 

Företa din insättning och sänd oss en e-post med koden “MLR50” innan 10 dagar för att kräva pengarna.* Pengarna vill bli krediterat ditt konto så snart du har företaget din insättning.

 

Dröj inte– få dina $50 IDAG

 

*För att ta ut bonusen måste du spela 200 raked hands

*Ved att acceptera detta erbjudande är du exkluderat från 25% Match Bonus kampanjen.

Edit: Mailet ska till promotions@dreampoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DreamPoker har nu en bra bonus för er som spelar på de lägre nivåerna på Prima. Sätt in 50$ eller mer och få 50$ direkt på kontot. Kravet för att få ta ut bonussumman är att man spelar 200 raked hands. Alltså 4x/1$. Lägsta man kan hitta nu på Prima vad jag vet.

 

 

Edit: Mailet ska till promotions@dreampoker.com

 

Skönt språk de har i sitt utskick eller vad det nu är. En norrbagge som försöker skriva på svenska? Det inger ju i alla fall förtroende...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan alvarligt inte ladda hem deras klient, får upp ett felmeddelande hela tiden när jag väljer download. lyckades få hem prog. en gång men då var det inte ett giltigt win32 program... märkligt

 

jag hade samma problem när jag försökte ladda ner med Firefox.

sen testa jag o ladda med Explorer och då funkade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt språk de har i sitt utskick eller vad det nu är. En norrbagge som försöker skriva på svenska? Det inger ju i alla fall förtroende...

 

Är "gamal" aktiv spelare där och jag kan intyga att bättre sida får man fan leta efter. Har inte spelat där på ett tag och fick igår ett personligt mail från deras PitBoss där han undra vart jag tagit vägen och för att få tillbaka mig så satte snubben in 55$ på mitt konto som lockbete :D

 

Edit: Har nästan lite ångest över att jag gick in och slaska bort det på 10 minuter :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...