_zed_ Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 ...är ju inte min grej egentligen... 14 (74) nu. loosade en del med QQ vs AK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Ser ju att funka fint ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 plats 50 här åker nog snart, usch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 plats 50 här åker nog snart, usch Vad nickar du? 11 (58) nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 nu åker ja snart, ligger 3dje sist nickar biz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 paus. 3(47). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Gaaah, kan ja folda mig itm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 nu åker ja snart, ligger 3dje sist nickar biz.. Bubblan nu - håll dig kvar nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 har 1bb kvar 1 till ska ut, slå ut nån pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 YES!! ITM AI me anytwo now Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 grattis Biz =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 ty ty trippla upp nu AJ vs 77, 3bb nu ser stabilt ut för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 AK vs AQ nyss. 2(32) - CL har dubbelt upp... ...varför skiver inte Ängeln i sin dagbok...? okej att vi lånar den lite...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 GJ åkte ut me AJ vs AQ och en 32a plats. go for teh klonk zed! gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Ser att min DB blivit ett diskusionsforum Men det är ok. GL båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Sicken tid de häringa turneringarna tar... 2(19). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Tk´ja den jag vann va väl slut vid 02 ca.Klonka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Ska göra mitt bästa 2(11). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Finalbord.... IP på CL iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Sry Ängeln att vi använder di DB men måste bara säga att det ser stabilt ut zed. GL o klonka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Ville bara ta tillbaka allt jag tidigare sagt om att turneringar bara är tur... Klonk! Tack för allt stöd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Ville bara ta tillbaka allt jag tidigare sagt om att turneringar bara är tur... Klonk! Tack för allt stöd!!! Hur mycket blev det? Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Hur mycket blev det? Grattis! 17.8k ramlade det in Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 17.8k ramlade det in Tack!! Näää jag e inte avundsjuk , jag inte. Vem som hellst kan väl vinna en slantsingling ibland . GRATTIS OCH WP I alla fall av det jag railade innan jag somnade framför datorn nästan. Du såg mkt stabil ut förutom en hand där du synade ner tom i en trevägspott och Fi hade AK. Du lirar bra MTTpoker tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 6 Januari , 2008 Rapport Share Postad 6 Januari , 2008 Tackar!! Jo, det var nog enda handen jag spelade riktigt dåligt, när han minibettade varje gata med AK och jag synade ner med AJ. Men det var du ju snabb att påpeka också Himla trevligt med stödet från dig och övriga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts