Ängeln17 Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 Ja första sesionen gick åt helvete. Back knappt 600. Det mesta i en hand på 2,5/5 som jag lagt upp i HAdelen. Just nu Kebabtalltik sen kaffe och därefter lite mer spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 Tjolahopp där ute i cyberetern. Gick ju lite bättre i andra sesionen efter kebab och kaffe. Storbacket uteblev och det slutade på - 233 sek. Andra dagen i rad med röda siffror, inget kul. Men har ju haft 9 dagar med plus i kassan innan så det får man väl räkna med ibland. Man kan ju inte vinna varje dag:-( , tyvärr. Även om jag totalt backa på 2,5/5 idag så tycker jag att motståndet på FR inte är avskräckande ännu. Kan väl tänka mig att det är lite bättre på SH. Får väl prova så småningom när jag tycker att jag är bekväm på nivån (det lär ju dröja en lååååååååång stund om jag känner Ängeln rätt) Sen får ni sluta tjata på att jag ska hoppa ner i brunnen (ni vet vilka ni är). Det kan aldrig finnas något intresse bland PF:are att ha mig därnere för att svara på frågor. Blev föresten utskälld och fick även mitt inlägg rapporterat som spam när jag ställde den obligatoriska frågan till brunnssittaren . Tycker ju att då har man inte mycket att bry sig om när man lägger energi på att rapportera den typen av inlägg. Men vi får väl se om några mods tycker att jag bör bannas pga spam. Man vet aldrig. Nu är det dags för sängen. Jag och herr höger för frugan jobbar natt. Ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Mods kan tyvärr inte banna andra mods så jag skickade pm till dem som rapporterat det inlägget att det är dumt att abusa den funktionen. Gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2007 Mods kan tyvärr inte banna andra mods så jag skickade pm till dem som rapporterat det inlägget att det är dumt att abusa den funktionen. Gonatt! Nu vet jag inte vad abusa är men resten förstg jag . Ty,ty,ty. Då kan man andas ut. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Tjolahopp ja. Ikväll gick det inte lika bra. Jo på 2,5/5 FR gick det lysande. Men på 1/2 . Börja med flera händers oflyt, översettad, tvåpar mot set, och lite sånt där ni vet . Till slut så gjorde jag månadens, nä årets, nä årtusendets tiltspel i den här handen: Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Button ($201.1) Hero ($347) BB ($255.6) UTG ($93) MP ($589.35) Preflop: Hero is SB with Q, Q. 1 fold, MP raises to $10, 1 fold, Hero raises to $26, 1 fold, MP calls $16. Flop: ($54) T, 9, 2(2 players) Hero bets $36, MP calls $36. Turn: ($126) 5(2 players) Hero bets $46, MP raises to $92, Hero calls $239 (All-In), MP calls $193. River: ($0) 3(2 players, 1 all-in) Final Pot: $696 Results below: Hero has Qc Qd (one pair, queens). MP has Ts 7s (flush, ten high). Outcome: MP wins $696. Sen kan man diskutera Fi´s syn preflopp men det är nått annat det. Mitt spel är i alla fall under all kritik. Borde inte tiltat så. Fy på dig Ängeln, gå och skäms. Ja, så idag blev det trotts bra 2,5/5 faktiskt minus i kassan. Men vissa dagar är det ju så och totalt var det ingen katastrof. Dagsresultat: - 126 sek Nu natti natt. Ja du, jag satt på det bordet när den här handen utspelades. Vad jag har uppfattat så verkar du va ganska solid så jag blev bra förvånad när du ställde där. Den ända handen du slår är väll egentligen bara JJ Annars önskar jag bara lycka till. Ps. Såg att du skrev nått i chatten i nån hand vi spelade. I vanliga fall har jag aldrig den igång så jag svarar aldrig där. Inte för att vara dryg eller otrevlig, jag hinner bara inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikka Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Nu vet jag inte vad abusa är men resten förstg jag . Ty,ty,ty. Då kan man andas ut. . Abusa = abuse = missbruka på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Abusa = abuse = missbruka på svenska Ex-mod to the rescue. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2007 Ja du, jag satt på det bordet när den här handen utspelades. Vad jag har uppfattat så verkar du va ganska solid så jag blev bra förvånad när du ställde där. Den ända handen du slår är väll egentligen bara JJ Tack för det omdömmet. Jo precis, och det gör ju inte spelet mindre idiotiskt, eller hur. Ps. Såg att du skrev nått i chatten i nån hand vi spelade. I vanliga fall har jag aldrig den igång så jag svarar aldrig där. Inte för att vara dryg eller otrevlig, jag hinner bara inte Var väl lika bra det antar jag. Brukar ibland häva ur mig lite onyanserade åsikter när jag åkt på några badbeats. Jobbar på det och blivit bättre men ibland hemfaller jag åt gamla synder . Så om du nån gång får nått över dig så bry dig inte. Va som gåsen, låt det bara rinna av. BTW; vad nickar du på SvS? Är alltid intressant att veta vem man möter. Abusa = abuse = missbruka på svenska Oj, finbesök i min dagbok. Blir klart hedrad. Aha, borde en gammal man förstått . Tack för det svaret. Så till dagens väsentligheter. Idag kommer jag att bli världens lyckligaste pappa, tror/hoppas jag. Dotra ska nämligen till elD och förhoppningsvis få det slutliga beskedet att bröstcancern är puts väck. Iaf om mina förhandsindikationer stämmer. Har lite svårt att koncentrera mig på jobbet då hon lovade att ringa så fort hon varit där. Och det skulle hon va 08.30. Sitter å håller tummarna ett tag istället tror jag. Vi hörs. PS. Några som inte blir lika glada är väl cancerfonden, då mina donationer upphör iom att dotra blir frisk. Eller kankse inte, tål att funderas på. Har kännts rätt skönt att varje månad skicka iväg ett litet bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Å andra sidan kan du ju öka BB´s bidraget. Vilket inte heller skulle kännas helt fel förmodligen. HEJA HEJA HEJA DOTTERN!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2007 Å andra sidan kan du ju öka BB´s bidraget. Vilket inte heller skulle kännas helt fel förmodligen. HEJA HEJA HEJA DOTTERN!!!!!!!!! TY KLONK Nu ska här dansas jittebug och polka å fn vet vad. Precis nu kom det besked som man gått och väntat på i månader. Hon är helt frisk, finns inte ett uns av morbida aggresiva celler kvar i hennes späda lekamen. Kan faktiskt inte beskriva känlan men jag kan säga så mycket att om det brunnit här på jobbet så hade jag kunnat vara brandkår och släckt elden med det som forsar ur min ögon just nu. Ikväll tror jag det blir en liten fest i Kapernaum. Var bara tvungen att skriva. Vi höres. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Skönt! Tycker det är riktigt starkt av dig att skänka pengarna/ge till barnbarn, keep up the goodwork! Du får också gärna kolla till min db, alltid skoj med kommentarer;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Pft, du bara pausar och sticker när jag sätter mig ju Haha, ja det kändes ju inte så kul - särskillt eftersom jag satt OOP så kändes det ju lite vekt Kan dock skylla på att jag hade ett sjukt barn att ta hand om. Men det kommer säkert fler chanser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Nu ska här dansas jittebug och polka å fn vet vad. Precis nu kom det besked som man gått och väntat på i månader. Hon är helt frisk, finns inte ett uns av morbida aggresiva celler kvar i hennes späda lekamen. Kan faktiskt inte beskriva känlan men jag kan säga så mycket att om det brunnit här på jobbet så hade jag kunnat vara brandkår och släckt elden med det som forsar ur min ögon just nu. Ikväll tror jag det blir en liten fest i Kapernaum. Var bara tvungen att skriva. Vi höres. Det var kul att höra!!! Kan inte tänka mig något värre än när ens barn blir allvarligt sjuka. Men fundera lite mer på om du inte ska fortsätta bidra lite till Cancerfonden. När jag var 3-5 år hade jag cancer och var nära att stryka med. Mina föräldrar har sedan under åren gett pengar till Cancerfonden, och det är ju dessa bidrag som sedan hjälper till att rädda framtida cancerpatienter, så som din dotter... Tycker du ska fira detta ordentligt - fram med champangen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Vad skönt att höra att hon är helt frisk! Se nu till att tokfira i kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Grattis! Alltid skönt med bra besked från doktorn. Om du ska fortsätta sponsra Cancerfonden eller inte är bara DITT beslut och inget du ska ha dåligt samvete för om du slutar med. Snål som man är så skänker jag själv väldigt lite pengar (brukar köpa en gåva genom barncancerfonden eller liknande som "present") och landar sällan över 1000-3000 kr/år. Många gånger går det nästan ett år mellan gåvorna men nu senast köpte jag en gåva på 500 kr (Rädda Barnen) och ett telegram till en begravning. Dock har jag en annan idé åt dig, bli blodgivare (http://www.geblod.nu)! Gratis och till stor hjälp för dina medmänniskor samtidigt som man mår bra både fysiskt och psykiskt efter varje blodgivning. Jag började med det efter att mina barn fick blod efter födseln och ska f-n lämna lika mycket blod som de (tvillingar) väger och jag är ännu inte i kapp. Pappa blöder ju så mycket på CG ibland och så får man bara lämna knappt 2 liter per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Om du ska fortsätta sponsra Cancerfonden eller inte är bara DITT beslut och inget du ska ha dåligt samvete för om du slutar med. Självklart - jag hoppas och tror att Ängeln inte uppfattar mitt inlägg på annat sätt! Pappa blöder ju så mycket på CG ibland och så får man bara lämna knappt 2 liter per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2007 Skönt! Tycker det är riktigt starkt av dig att skänka pengarna/ge till barnbarn, keep up the goodwork! Du får också gärna kolla till min db, alltid skoj med kommentarer;-) TY, jag brukar faktiskt droppa in och läsa den men skriver inte då jag skriver så mycket annan rappakalja här på forumet ändå. Det var kul att höra!!! Kan inte tänka mig något värre än när ens barn blir allvarligt sjuka. !! Man blir fullkomligt förlamad och känner sig som en nolla eftersom man inte kan hjälpa dem så mycket som man skulle vilja. Tar hellre sju dödliga sjukdomar själv än att gå igenom något sånt här en gång till. Det lovar jag. Mina föräldrar har sedan under åren gett pengar till Cancerfonden, och det är ju dessa bidrag som sedan hjälper till att rädda framtida cancerpatienter, så som din dotter...!! Då får du framföra mitt tack till dom för att de gjort det möjligt. Tycker du ska fira detta ordentligt - fram med champangen!! Nått kommer det att bli. Ska gå hem redan 14.30 och träffa fru, dotter och svärson på stan. Vad det blir får vi se. Vad skönt att höra att hon är helt frisk! Se nu till att tokfira i kväll! TY, det blir nog lugnt ikväll eftersom frugan jobbar har jag fått reda på. Men blir nog lite under em som sagt. Grattis! Alltid skönt med bra besked från doktorn. Om du ska fortsätta sponsra Cancerfonden eller inte är bara DITT beslut och inget du ska ha dåligt samvete för om du slutar med. Snål som man är så skänker jag själv väldigt lite pengar (brukar köpa en gåva genom barncancerfonden eller liknande som "present") och landar sällan över 1000-3000 kr/år. Många gånger går det nästan ett år mellan gåvorna men nu senast köpte jag en gåva på 500 kr (Rädda Barnen) och ett telegram till en begravning.. TY, det är inte storleken eller hur ofta man gör nått. Om bara alla gjorde, nått, ibland, så skulle världen va en mycket bättre plats tror jag. Dock har jag en annan idé åt dig, bli blodgivare (http://www.geblod.nu)! Gratis och till stor hjälp för dina medmänniskor samtidigt som man mår bra både fysiskt och psykiskt efter varje blodgivning. Jag började med det efter att mina barn fick blod efter födseln och ska f-n lämna lika mycket blod som de (tvillingar) väger och jag är ännu inte i kapp. Pappa blöder ju så mycket på CG ibland och så får man bara lämna knappt 2 liter per år. Jag har faktiskt varit givare. Men efter min propp i hjärnan för två år sen så käkar jag så mkt blodmedeciner och andra piller att de vill inte ha mitt blod längre. . Självklart - jag hoppas och tror att Ängeln inte uppfattar mitt inlägg på annat sätt! Klart jag inte gör. Förstår vad du menar med ditt inlägg och jag har inte bestämt mig för om eller vad jag ska fortsätta skänka pengar till. Finns så många områden som behöver bidrag. Bl.a. forskningen om ALS som skulle behöva massor av mer pengar. Så vi får se. Lutar åt att det blir nått även fortsättningsvis. Kan man bör man ju dela med sig tycker jag. Egentligen är det lustigt att något sånt här ska behöva inträffa för att man ska inse det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Självklart - jag hoppas och tror att Ängeln inte uppfattar mitt inlägg på annat sätt! Det var ingen pik mot dig på något vis, bara en kommentar till Ängeln att HAN ska ta beslutet och inte få dåligt samvete. Han hade ett autogiro till en hjälporganisation en gång i tiden och fatta vad pissigt man mådde när man sa upp den för att jag inte ansåg mig ha råd längre. Håller för övrigt med Ängeln där att det inte är hur mycket man bidrar med som är viktigt utan mest ATT man på något sätt försöker hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 KLONK Nu ska här dansas jittebug och polka å fn vet vad. Precis nu kom det besked som man gått och väntat på i månader. Hon är helt frisk, finns inte ett uns av morbida aggresiva celler kvar i hennes späda lekamen. Kan faktiskt inte beskriva känlan men jag kan säga så mycket att om det brunnit här på jobbet så hade jag kunnat vara brandkår och släckt elden med det som forsar ur min ögon just nu. Ikväll tror jag det blir en liten fest i Kapernaum. Var bara tvungen att skriva. Vi höres. JÄTTEGRATTIS!!! Måste kännas otroligt skönt att det är över. Finns ju INGET som berör än så mycket som ens barn (skulle möjligen kunna vara ens barnbarn, men det har jag ingen personlig erfarenhet av än.) Fortsatt lycka med familjeliv och pokerliv önskar jag dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2007 JÄTTEGRATTIS!!! Fortsatt lycka med familjeliv och pokerliv önskar jag dej. TY. Nu e man hemma igen. Firande ordentligt blir det den 29 i denna månad efter mina två mässhelger. Men vi har ätit gott och haft ett par underbara timmar. Fn man lär sig saker om ens barn som man inte hade en susning om när man tar sig tid att prata men framför allt lyssna. Här har man gått och oroat sig som en knollrig harpalt för hur hon har mått. Så visar det sig att hennes största orosmoln var att hennes mor och far skulle må dåligt av det hela . Jaja, man kan inte annat än att älska sina barn. Ikväll ska det bli en smutt Ardberg till pokern. Men först ska jag dricka kaffe med frugan innan hon går till jobbet. Så tills vidare, ha det så hörs vi. PS. Just det ja. Jag har faktiskt diskuterat med dotra och fru om hur jag ska göra med bidraget till cancerfonden. Vi kom gemensamt fram till att denna månad ut avsätta pengarna till cancerfonden. Från och med oktober kommer jag att fortsätta avsätta 10% av min vinst till olika fonder. Har oxå bestämt att oktober kommer att gå till ASL-forskningen eftersom min mor gick bort i det för nio år sen. Det är en hemsk nervsjukdom som det idag inte finns något botmedel mot. Bara bromsmedeciner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Fn man lär sig saker om ens barn som man inte hade en susning om när man tar sig tid att prata men framför allt lyssna. Här har man gått och oroat sig som en knollrig harpalt för hur hon har mått. Så visar det sig att hennes största orosmoln var att hennes mor och far skulle må dåligt av det hela . Jaja, man kan inte annat än att älska sina barn. Man blir rörd... men det är väl ofta så det är. Ikväll ska det bli en smutt Ardberg till pokern. Drick rejält, för snart kommer jag till borden och jag har druckit både öl och vin... Så ikväll är det bra värde mot mig Ska nog hålla mig till att spela 2 bord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Ikväll ska det bli en smutt Ardberg till pokern. Sist jag drack på den godbiten blev det lite väl mycket av det goda... ... luktade tjära dagen efter när jag gick på avträdet ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2007 Drick rejält, för snart kommer jag till borden och jag har druckit både öl och vin... Så ikväll är det bra värde mot mig Ska nog hålla mig till att spela 2 bord... Kan behövas. Kolla de tre badbeaten nedan som kom inom loppet av 15 minuter på samma bord. Sist jag drack på den godbiten blev det lite väl mycket av det goda... Kan det bli det . Börja ju bra den här sesionen: Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) SB ($437.25) Hero ($367) UTG ($295.15) MP ($115.4) Button ($170.55) Preflop: Hero is BB with 7, 6. 1 fold, MP calls $2, Button calls $2, 1 fold, Hero checks. Flop: ($8) 6, T, 7(3 players) Hero bets $6, MP calls $6, Button calls $6. Turn: ($26) A(3 players) Hero bets $26, MP calls $26, Button folds. River: ($78) 9(2 players) Hero bets $48, MP raises to $96, Hero calls $48. Results in white below: Hero has 7c 6c (two pair, sevens and sixes). MP has 9c As (two pair, aces and nines). Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards) Button ($777.5) Hero ($372) BB ($233.45) UTG ($121.7) MP ($169.55) Preflop: Hero is SB with , . 3 folds, Hero raises to $8, BB calls $6. Flop: ($16) , , (2 players) Hero bets $10, BB calls $10. Turn: ($36) (2 players) Hero bets $24, BB raises to $48, Hero calls $24. River: ($132) (2 players) Hero checks, BB checks. Results in white below: Hero has Ac Qh (one pair, aces). BB has Tc As (two pair, aces and tens). Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards) Button ($436.25) Hero ($343) BB ($295.15) UTG ($141.15) MP ($168.55) Preflop: Hero is SB with , . UTG calls $2, MP calls $2, Button calls $2, Hero completes, BB checks. Flop: ($11) , , (5 players) Hero bets $6, BB folds, UTG calls $6, MP calls $6, Button folds. Turn: ($29) (3 players) Hero bets $24, UTG raises to $48, MP folds, Hero calls $311 (All-In), UTG calls $85.15 (All-In). River: ($295.30) (2 players, 2 all-in) Results in white below: Hero has 7s 5c (straight, eight high). UTG has 7h 9s (straight, ten high). Så va man ~400 back direkt. Tur man jobba sig upp till ytan igen så det slutade + 100. Nu blir det mer kaffe och whisky. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 K Kan det bli det . Ja faktiskt:-). Dagen efter tänkte jag faktiskt: :roll:"Fan....det blev lite förmycket Ardberg igår":roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2007 Det är inte lätt att plussa när man råkar ut för sånt här hela tiden. ***** Hand History for Game 433857234 ***** $500 NL Texas Hold'em - Friday, Sep 7, 21:44:19 ET 2007 Table David 19 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 10 Seat 1: Smokie ( $836.4 ) Seat 2: Speedy No1 ( $982.36 ) Seat 3: PEson56 ( $580.45 ) Seat 4: tornil ( $576.75 ) Seat 5: RÖJEN ( $540.45 ) Seat 6: halle20 ( $185 ) Seat 7: Marre10 ( $1255.85 ) Seat 8: LongHoppA ( $495 ) Seat 9: Bucky ( $1006 ) Seat 10: Ängeln17 ( $825 ) PEson56 posts small blind [$2.5]. tornil posts big blind [$5]. ** Dealing down cards ** Dealt to Ängeln17 [ Ts 9s ] RÖJEN folds. halle20 folds. Marre10 calls [$5]. LongHoppA folds. Bucky calls [$5]. Ängeln17 calls [$5]. Smokie folds. Speedy No1 calls [$5]. PEson56 calls [$2.5]. tornil checks. ** Dealing Flop ** [ 7d, 5c, 8d ] PEson56 checks. tornil checks. Marre10 bets [$15]. Bucky calls [$15]. Ängeln17 calls [$15]. Speedy No1 calls [$15]. PEson56 folds. tornil folds. ** Dealing Turn ** [ 6s ] Marre10 bets [$60]. Bucky calls [$60]. Ängeln17 raises [$210]. Speedy No1 folds. Marre10 calls [$150]. Bucky calls [$150]. ** Dealing River ** [ 8s ] Marre10 checks. Bucky bets [$220]. Ängeln17 calls [$220]. Marre10 calls [$220]. Bucky shows [ 7c, 7s ] a full house, sevens full of eights. Bucky wins $1360 from the main pot with a full house, sevens full of eights. Tre stycken stegar som blivit utdragna av kåk på river idag. Iblad undrar man varför man lirar poker . Tur att man kunde hämta upp en del iaf. Dagen slutade på modesta - 459 sek trotts alla utdragningar. Nu sak jag sova. Natti natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts