Blattanfejan Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hade föresten en fin start på veckan. Måndag morgon, alarmet på mobilen går igång. Mobilen ligger i köket för annars stänger jag bara av och somnar om. Springer halvsovandes in i köket. Pang, hakan i köksbordet, två stygn under läppen och rejält sönderbiten på insidan..... Hur fan kan man springa in i ett bord med hakan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hade föresten en fin start på veckan. Måndag morgon, alarmet på mobilen går igång. Mobilen ligger i köket för annars stänger jag bara av och somnar om. Springer halvsovandes in i köket. Pang, hakan i köksbordet, två stygn under läppen och rejält sönderbiten på insidan.....Hur fan kan man springa in i ett bord med hakan??? På knä ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mejer Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Det är ok att losa med dessa två papperslappar, det händer. Men det är sättet man gör det på. En gång hade Fi J9o, flopp K92, bet/syn, turn K, bet/syn, river J, bet/syn. En annan var utdragningen av 45s som på floppen träffa ett kort i färg och tre överkort inget stegdrag men självklart satte runner, runner färg. Kan förstå att man tiltar om man förlorar med AA vs J9off på brädan K92KJ AAKK9 vs KKJJ9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Kan förstå att man tiltar om man förlorar med AA vs J9off på brädan K92KJAAKK9 vs KKJJ9 Rätt mycket tillt blir det då vill jag lova . Nu ännu mera sen du satte upp brädan så . Självklart efter att ha kolla HH så ska andra K inte vara ett K utan ett Q. Men skitesamma jag vann ingen deg iaf. Tack för att du uppmärksamma mig på det. Blev lite mindre tilt nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 BTW, Nu leker livet igen. Lirat lite CG sen jag kom hem och + $ 57. Provat 4 HU SnG $10 3-1 i dessa. Är ju faktiskt rätt så kul med HU. Funderar på träna mer, så kanske man kan prova nån $ 15 i påsk. Blev lite mer lessen nu igen. Svärsonen skicka precis ett meddelande att han klonkat en MTT på Party igårkväll. Drygt $ 1000 blev det. . NU kommer man att få höra det hela påsken som ska tillbringas hos dem. Får nog masslira MTT ikväll efter hockeyn så man kan kontra tillbaka. Nu blir det lite fler HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hade föresten en fin start på veckan. Måndag morgon, alarmet på mobilen går igång. Mobilen ligger i köket för annars stänger jag bara av och somnar om. Springer halvsovandes in i köket. Pang, hakan i köksbordet, två stygn under läppen och rejält sönderbiten på insidan.....Hur fan kan man springa in i ett bord med hakan??? Du är väldigt kort!? Blev lite mer lessen nu igen. Svärsonen skicka precis ett meddelande att han klonkat en MTT på Party igårkväll. Drygt $ 1000 blev det. . NU kommer man att få höra det hela påsken som ska tillbringas hos dem. Får nog masslira MTT ikväll efter hockeyn så man kan kontra tillbaka. Delad glädje, dubbel glädje... tänk på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Delad glädje, dubbel glädje... tänk på det Hmmmm, ..................................... okey då. :lol: Bara för att han då har mer jag vinna av honom i helgens homegame hos dem då. 8-). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Lirat 5 HU 3-2. Är faktiskt rätt kul. Funderar på köra 3 bord samtidigt. Ska nog prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hade föresten en fin start på veckan. Måndag morgon, alarmet på mobilen går igång. Mobilen ligger i köket för annars stänger jag bara av och somnar om. Springer halvsovandes in i köket. Pang, hakan i köksbordet, två stygn under läppen och rejält sönderbiten på insidan.....Hur fan kan man springa in i ett bord med hakan??? Jag har slått ut mina framtänder mot diskbänken en gång...i sömnen . Vaknade på köksgolvet spottandes tänder lagom förvirrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Jag har slått ut mina framtänder mot diskbänken en gång...i sömnen . Vaknade på köksgolvet spottandes tänder lagom förvirrad. Brukar heta så på fyllan :lol:. Provade med fyra bord samtidigt. Min hjärna fattade inte det. Den fick för sig pusha med 29o med så där en 40BB i stacken och istället folda den JJ på knappen. Bra spelat Ängeln. Ta ett snack med hjärnkontoret och se om de kan få in extrapersonal till nästa gång. Eller håll dig till två bord. Har ändå blivit bra resultat. Hunnit med 16 med resultatet 11-5 (totalt i em). Nu e det snart middag och sen ska här laddas till hockeyn. 3-1, 4-1, 4-2, 5-2. Något av dessa skulle sitta smaskens. 50sek på varje + 200sek på hemma vinst. Sen har man ju 200sek sen i höstas på att LHC tar guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Vaknade på köksgolvet spottandes tänder lagom förvirrad. Sjukt bra sätt att vakna, om man har svårt för det annars. Kan bara tänka mig hur förvånad man skulle bli. Inte riktigt relaterat, men appropå att vakna i köket. Drömde mardrömmar en gång om andra världskriget. Jag var ute på slagfältet och en massa stridsflygplan gjorde dykningar med smattrande kulsprutor. I drömmen hörde jag det där ljudet man känner igen så väl från film, typ MJEEeeeeewww (inte som en katt dock), när planen flyger över huvudet på en. När jag vaknade på golvet hopkurad vid kylskåpet så insåg jag att det var ljudet från kylskåpet som jag drömt in.. Hmm Tror jag även varit på väg ut med roddbåt i sömnen en gång, men detta enligt möjligen överdrivande ögonvittnen som enligt egen utsago stoppat tilltaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 1-0 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 2-0 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Kul spelare på SvS Plats 1: ahlis81 (2645.00) Plats 2: mickmari (1080.00) Plats 3: nyborjare (4270.00) Plats 4: goran22 (2195.00) Plats 5: henke_s (320.00) Plats 6: Ängeln17 (1195.00) Plats 7: Carlsberg0 (3855.00) Plats 8: huskey71 (1310.00) Plats 9: Hellbetter (3675.00) Plats 10: mic120 (1610.00) henke_s lägg LM 25.00 Ängeln17 lägg SM 50.00 ** Giv ** Ängeln17 [Kr, Ks] *** Bet Runda 1 *** Carlsberg0 Lägg huskey71 Lägg Hellbetter Lägg mic120 Lägg ahlis81 Syna 50.00 mickmari Lägg nyborjare Syna 50.00 goran22 Syna 50.00 henke_s Lägg Ängeln17 Höj till 300.00 ahlis81 Syna 300.00 nyborjare Lägg goran22 Lägg *** Flop(Board): *** : [Er, 7k, 3r] *** Bet Runda 2 *** Ängeln17 Passa ahlis81 Satsa 200.00 Ängeln17 All-in 895.00 ahlis81 Syna 895.00 *** Turn(Board): *** : [Er, 7k, 3r, 3k] *** River(Board): *** : [Er, 7k, 3r, 3k, 9s] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 2515.00 ahlis81 [Kk, 7s] Par i sjuor Vinst :0.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 3-0 :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 3-1 :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 4-1 :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 5-1 :lol: :lol: :lol: Nu ska bara Modo göra ett till så är det bara casha in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 4-1 :lol: :lol: Borde det inte vara :lol: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Borde det inte vara :lol: ? En extra för att jag lirat 200 på hemmaseger till 2,40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hur mycket vinner du i så fall ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hur mycket vinner du i så fall ? Hmm, 200x2,40 = ????. + att jag lirat 50 på 5-2 med oddset 17,5 Så bara Modo gör ett till så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 5-1 :cry: :cry: Nu blev det bara +80sek då inte kassa Modo kunde peta in en till. men, ny match på fredag med nya odds och då e LHC bortalag och brukar ge 3-4 ggr. Nu blir det lite HUSnG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Synd där . nära nära! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2007 Jaha. Gick ju rätt bra igårkväll. Lira 10 HU med 7-3 som resultat. Vann oxå tillbaka lite av det som fiskarna stulit på CG tidigare + $ 78. Nu ska man till elD och lägga in en charmoffensiv så man får gå tillbaka till jobbet nästa vecka. Är ju påsk nu. Då ska man käka ägg och annat gott. Här är en liten story med anknytning till äggen. En bonde ger sig iväg och köper en helt ny tupp som skall para sig med hans hönor. Bonden sätter tuppen i hönsgården direkt när han kommer tillbaka, så att tuppen kan börja med sitt. Den unge friske starke tuppen går genast fram till den gamle tuppen och säger: -"Ok, gamling, dags att dra sig tillbaka." Den gamle tuppen säger: -"Du klarar inte av alla dessa hönsen....se hur det gick för mig!" Den unge tuppen svarar: -"Lyssna nu och bråka inte. Det är dags för dom gamla att stiga åt sidan och de unga att ta över, så stick!" Den gamle tuppen svarar: -"Äh, vafan......låt mig iallafall få dom där två gamla hönsen nere i hörnet. Jag skall inte störa dig, jag lovar." Den unge tuppen säger: -"Dra, stick! Du är totalt utsliten! Jag tar över nu!" Så den gamle tuppen tänker en stund och säger sen till den unge tuffingen: -"Låt oss göra så här, lille pöjk, Jag springer ikapp med dig runt ladan. Vem som än vinner får dominans i hönsgården. Och eftersom du tycker jag är så utsliten så kan du väl vara snäll att ge mig ett litet försprång?" Ungtuppen säger: -"Visst, varför inte, jag kommer ändå att vinna.." Så de båda radar upp sig på baksidan av ladan, får en höna att klucka -"GÅ!" och den gamle kutar iväg som en rem. Efter 15 sekunder startar den unge. De rundar framsidan av ladan och ungtuppen knappar stadigt in på den gamle. Bonden, som sitter och vilar på verandan, tittar upp, ser vad som pågår, grabbar tag i sitt hagelgevär och "KABAAMM!", så blåser han den unge tuppen rätt av banan och in i lagårdsväggen med ett "splatt!". Bonden skakar på huvvet och säger: -"Fn oxå.....tredje bögtuppen den här veckan." Gammal e äldst. Tills vi hörs igen. Håll till godo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts