MikeTime Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Så busigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Jag behöver inte stå ut med nått. Jag står upp för. Det är en väldig skillnad det. Att sen han gillar att göra bort sig och försöka sig på saker som han inte klarar av det är inte mitt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Bra jobbat med viktnedgången. Stor skillnad på figuren. Fortsätt så här! TY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Han verkar inte så smart den där chefen. Han borde ju räkna ut att det bästa för honom själv är att få bort dig från jobbet, så han slipper intelligenta mothugg och kan styra och ställa som han vill. ....men inte ens det klarar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Vill bara säga tack till alla er som stöttar mig. Båda här och på MsN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Bra jobbat , det är nästan som Arnold ........om vi nu vänder på bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Bra jobbat , det är nästan som Arnold ........om vi nu vänder på bilderna Enda skillnaden är väl att hans överarmar är större i omfång än mina lår . Idag har jag haft ett så kallat utvecklingssamtal med vår VD. Men han ville inte utveckla sig så det blev mer av ett "motarbetarsamtal" . Jag förstår mig inte på mannen alltså, ändå tycker jag att jag har en rätt bra förmåga att "läsa av" folk. Varför kan man inte ens försöka lyssna på när någon lugnt och sakligt vill hjälpa dig att förstå problemet. Nä då, bara höj rösten och peka med hela handen och tala om att det är jag som bestämmer här och jag vet nog vad som behöver göras. Tror han menar att jag borde gå hem redan nu. Men varför förstöra en bra film. Inte går man mitt i då, eller hur. Iaf så ringde vår styrelseorförande efter lunch och sa att de hade diskuterat saken inom styrelsen och att han ska komma hit nästa onsdag för att ha medarbetarsamtal med personalen. Passar ju bra då vår VD är bortrest den dagen. Nu ska jag fika med de andra och förhoppningsvis så kanske vi får fika utan inblandning av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Åh, sluta Ängeln! Jag blir alltid så rörd när jag läser din db På Sansroms vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 På grund av min situation på jobbet som för närvarande kräver rätt mycket enegi och tid så orkar man inte med så mycket mer rent mentalt. Därför blir jag så in i norden irriterad när ett gäng pubertesstinna tonårsspolingar till slut får forumets bästa moderator att kasta in handduken. Det har fått mig att fundera på om det är så att man lägger massa tid i onödan på att försöka upprätthålla någon form av normal hövlighet på ett forum som det här. Ibland känns det som att ju värre/snaskigare saker folk skriver, ju bättre mår dessa bakom sin skärm. Därför har jag bestämt mig för att ta en paus från modereringen i första hand och PF i största allmänhet ett tag framöver. Jag kommer enbart att hålla koll på klubbtråden och det som hör till klubben. Så till jag bestämt hur jag kommer att göra. Ha det bra och tänk på att det man säger kan aldrig bli osagt, hur gärna man än vill i efterhand. Ord kan skära djupare sår än en kniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Därför har jag bestämt mig för att ta en paus från modereringen i första hand och PF i största allmänhet ett tag framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 pf blir bara mer och mer tiltande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 blir bara så jävla förbannad. (inte på dig förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 blir bara så jävla förbannad. (inte på dig förstås) Funderade på att rapportera det där inlägget eftersom det är förbjudet att outa någon på pf. (För visst är det Ängelfrun...?) Skämt åsido. Nu har vissa snorungar lyckats jaga bort två av forumets bästa och mest aktiva moderatorer. Fattas väl bara att Juggler och TF får nog också och sen är misären total. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Kommer du fortsätta med DBn? Hoppas det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Hejar på dig Ängeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Därför blir jag så in i norden irriterad när ett gäng pubertesstinna tonårsspolingar till slut får forumets bästa moderator att kasta in handduken. Därför har jag bestämt mig för att ta en paus från modereringen i första hand och PF i största allmänhet ett tag framöver. Vilket j-vla badbeat för PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Vad tråkigt att du lämnar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 På grund av min situation på jobbet som för närvarande kräver rätt mycket enegi och tid så orkar man inte med så mycket mer rent mentalt. Därför blir jag så in i norden irriterad när ett gäng pubertesstinna tonårsspolingar till slut får forumets bästa moderator att kasta in handduken. Det har fått mig att fundera på om det är så att man lägger massa tid i onödan på att försöka upprätthålla någon form av normal hövlighet på ett forum som det här. Ibland känns det som att ju värre/snaskigare saker folk skriver, ju bättre mår dessa bakom sin skärm. Därför har jag bestämt mig för att ta en paus från modereringen i första hand och PF i största allmänhet ett tag framöver. Jag kommer enbart att hålla koll på klubbtråden och det som hör till klubben. Så till jag bestämt hur jag kommer att göra. Ha det bra och tänk på att det man säger kan aldrig bli osagt, hur gärna man än vill i efterhand. Ord kan skära djupare sår än en kniv. Jag hoppas du tänker över detta och inte låter ett, som du skriver, gäng pubertetstinna tonårsspolingar driva bort dig. Det är dags att någon tar tag i det här. Jag har personligen svårt att se varför det "pjoskas" så ini h-vete för dessa sk. forumiter? Varför får vissa gång på gång, mer eller mindre avsiktligt förstöra forumet? Nä ta tag i forumpiskan igen, ge dom som förtjänar det ett par ordentliga rapp och se till att dom inte visar sig här igen. Dessutom, lägg inte ner en av de bästa DB på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Hej å hå. Har efter några dagars funderingar bestämt mig för att vara kvar som modd. Det innebär ju att jag även kommer ha kvar min db. Helgen gick i festens tecken. I lördags hade vi grabbmiddag och visst åt vi en del men vi drack nog tiofalt. Det märktes på söndagen då vi skulle fira svärsononens födelsedag. Bara att konstatera att man börjar bli för gammal för såna nattmanglingar. Var inte människa på hela söndagen. Idag har jag varit ledig och varit med frugan på sjukhuset. En större undersökning som tog nästan hela dagen. Man blir så uppmuntrad av att sitta i ett väntrum och läsa samtidigt som man ser hur den ena sjukare än den andra kommer in. Fast hennes undersökning gick bra och nu får vi invänta svaren. Ska ta någon vecka. På jobbet var det som vanligt i fredags. Iskallt med andra ord. I morgon ska jag ta på mig mössa och lovikavantar bara för att markera . Alltid retar det nån, förhoppningsvis rätt person. VAR ÄR MIN MUGG???????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 BTW; Linköpingsbor. Var är ni som gillar att lira Live??? Det är turnering på lördag om ni har missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Hej å hå. Har efter några dagars funderingar bestämt mig för att vara kvar som modd. Det innebär ju att jag även kommer ha kvar min db. Dagens klonk imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Vem har slutat? Jag tycker det är ganska trivsamt här på PF. Visst kan en del börja tjaffsa lite ibland men det är svårt att komma ifrån på ett öppet forum. Jag har hängt på en rad andra forum(jag har varit en del av det svenska cyberlandskapet sen BBS-tiden) och jag måste säga att PF är hur soft som helst i jämförelse med ungefär alla andra forum(och dylikt) jag hängt på. Fy fan vad illa folk beteer sig på många forum. Jag börjar nästan må dåligt när jag tänker på det, speciellt när man betänker att det är människor bakom skärmen. Tur att folk fortfarande uppför sig rätt ok här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Jag hoppades att den åsyftade muggen var något slags present från Betway - för jag har inte fått min plånbok från snålJennez och hade hoppats att vi kunde göra gemensam sak. Kul att du stannar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Jag hoppades att den åsyftade muggen var något slags present från Betway - för jag har inte fått min plånbok från snålJennez och hade hoppats att vi kunde göra gemensam sak. Kul att du stannar också. Din plånbok? Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Nej. Jag har en hjärntumör. Jag skulle skriva kortlek. Jag är verkligen frätt i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts