Gå till innehåll

Fusk med Holdem Indicator?


ola34

Recommended Posts

Jasså det tror du?

 

Det börjar faan bli lite väl jävla jobbigt med folk som inte fattar ironi här, du din lille piercade och tatuerade dagisgenerations fjant som ser ut som en äkta kriminell men är en data fjant född på 80-talet som har mössa på dej 24 timmar om dagen och bor hemma hos mamma,om du inte fattar att jag inte bara tror det utan skrev så för det skulle vara roligt om du faan inte fattar det så tycker jag väldigt synd om dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det börjar faan bli lite väl jävla jobbigt med folk som inte fattar ironi här, du din lille piercade och tatuerade dagisgenerations fjant som ser ut som en äkta kriminell men är en data fjant född på 80-talet som har mössa på dej 24 timmar om dagen och bor hemma hos mamma,om du inte fattar att jag inte bara tror det utan skrev så för det skulle vara roligt om du faan inte fattar det så tycker jag väldigt synd om dig

 

Rolig?

 

nee, rolig är du inte, men patetisk däremot, där är ett ord som passa in bra på dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man kan kolla det direkt ffs. Jag kollar det alltid. Är ni mentalt handikappade eller? Säga att ett program som gör det man kan ta sig en sekund till att göra själv skulle vara fusk. Herregud...

 

ja troligt. Spelar du bara ett bord eller?

Kör du på prima och många andra sajter så tar handhistoriken en timme att ladda.

Sen ska du sitta och leta rätt hand i högen och samtidigt hålla koll på vad som händer på borden.

Lycka till med att kolla utan program...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vissa sajter med snabb handhistorik ja. Generellt sett måste man ha program för att få den informationen.

 

Det stämmer inte. På de två största siterna, PokerStars och PartyPoker, är det bara att klicka på handhistoriken. Det tar marginellt längre tid än på FullTilt men går tillräckligt snabbt för att kunna kollas även om man spelar på fler än fyra bord samtidigt. Uttrycket "generellt" är ett synnerligen dåligt ordval i sammanhanget då tre av världens största siters mjukvara inte kräver ett externt program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rolig?

 

nee, rolig är du inte, men patetisk däremot, där är ett ord som passa in bra på dig ;)

 

Jasså din jävla nolla du lyckades hitta ett ord att slå ner på,jag ber om förlåtelse för att jag skrev att det var roligt,jag tror inte jag är så jävla rolig, menade bara att det skulle vara lite mer ironiskt om jag skrev"tror jag" efteråt.Blev du arg för att jag beskrev dig så träffsäkert kanske? Du kan vara lugn det var inte dig jag beskrev personligen,beskrivningen passar säkert på många fler här:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lol! Tror du att du har mer tur bara för att du är en sämre spelare?

 

Men lol! Tror du att det du läser är det jag menar?

 

Förtydligande för skumläsande som kanske egentligen inte bryr sig så värst mycket:

 

1. PO/Indicator går att utföra själv, därför inte fusk.

2. Arne 45, spelar 2 ggr/mån, tycker att det är fusk.

3. Bra spelare slår Arne utan PO/Indicator.

 

Golf: Pron har 0 i hcp, jag har 27. Spelar vi vanlig match har han fördel ändå och det vet jag eftersom han är fruktabsvärt mycket mer stabil än mig. Skulle han dessutom jämnt ha en caddy så skulle jag undvika att spela med honom.

Jag menar, killen är duktig som fan men spelar han mot mig så kan han väl ändå bära sin bag själv, precis som jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså din jävla nolla du lyckades hitta ett ord att slå ner på,jag ber om förlåtelse för att jag skrev att det var roligt,jag tror inte jag är så jävla rolig, menade bara att det skulle vara lite mer ironiskt om jag skrev"tror jag" efteråt.Blev du arg för att jag beskrev dig så träffsäkert kanske? Du kan vara lugn det var inte dig jag beskrev personligen,beskrivningen passar säkert på många fler här:lol:

 

Det var inte ens mitt inlägg du citerade, utan dapines :S

 

Gillar bara inte sånna töntar som dig som sitter bakom datorn och snackar skit om andra, tycker det är ganska fegt.

 

Ser du mig på stan så kom gärna fram o säg att jag är en nolla om du vågar, sluta leka tuff på ett internetforum ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja troligt. Spelar du bara ett bord eller?

Kör du på prima och många andra sajter så tar handhistoriken en timme att ladda.

Sen ska du sitta och leta rätt hand i högen och samtidigt hålla koll på vad som händer på borden.

Lycka till med att kolla utan program...

 

nej 4, skärmen tillåter inte fler. Spelar man på ett skitnätverk som prima får man väl skylla sig själv då. Jag lirar på stars och där tar det 1 sekund att titta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte ens mitt inlägg du citerade, utan dapines :S

 

Gillar bara inte sånna töntar som dig som sitter bakom datorn och snackar skit om andra, tycker det är ganska fegt.

 

Ser du mig på stan så kom gärna fram o säg att jag är en nolla om du vågar, sluta leka tuff på ett internetforum ;)

 

VA??? Ja det var dapine som kommenterade mej och jag svarade honom men sen la ju du dej i eftersom du är så patetisk och tog åt dej.kl.1725 citerade jag din kommentar,eller? om jag ser dej ute på stan???hur ska jag veta hur du ser ut??? det är ju därför du kan säga som du gör,snacka om att vara tuff och feg bakom en dator inte lite patetiskt :lol: PS Jag tänker inte ödsla mer tid på dig DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VA??? Ja det var dapine som kommenterade mej och jag svarade honom men sen la ju du dej i eftersom du är så patetisk och tog åt dej.kl.1725 citerade jag din kommentar,eller? om jag ser dej ute på stan???hur ska jag veta hur du ser ut??? det är ju därför du kan säga som du gör,snacka om att vara tuff och feg bakom en dator inte lite patetiskt :lol: PS Jag tänker inte ödsla mer tid på dig DS

 

Ok, vi lägger ner. Men du snackar massa skit här o hoppar på folk på grund av att du tror att du är rolig. Kom med något vettigt istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...