psatiw Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 AA kanske som en semibluff? Inte vidare troligt, nej. Citera
Gyre Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 jojje2k, hur slutade handen? Antar att du synade och stix visade KK-QQ eller AJ? Citera
jojje2k Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 All-in han visade J9 klöver men jag pricka fyrtalet Citera
Hap Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Hmmm......... Skumt. Jag såg nyss den här handen i en av Stox videor (45 minute 36NL). Exakt samma hand, men i den handen blir Stox inte utdragen med fyrtal på river... Citera
jojje2k Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 Hmmm......... Skumt. Jag såg nyss den här handen i en av Stox videor (45 minute 36NL). Exakt samma hand, men i den handen blir Stox inte utdragen med fyrtal på river... Kommer inte ihåg vad som hände så jag chansade bara Citera
PinkFloyd Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Kommer inte ihåg vad som hände så jag chansade bara ja fyrtalet är ju det vanligaste scenariot, bra chansning. Citera
elvis86 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Du är medveten om hur oerhört definierad din handstyrka är efter den checkraisen, va? skulle nog satta samma HD pa dig oavsett om du leder lr check raisar floppen. check raisar du dina drag/bra hander lr leder du med dom? det handlar ju bara om balans. Citera
jello Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 skulle nog satta samma HD pa dig oavsett om du leder lr check raisar floppen. check raisar du dina drag/bra hander lr leder du med dom? det handlar ju bara om balans. Det finns INGEN anledning att checkraisa på den här floppen. Det får endast alla kassa händer att folda och alla bättre händer att ställa in. Jag menar - titta på texturen! De finns inget färgdrag och bara höga kort ute. Man kan inte ha några riktigt bra drag för risken att man bara drar till split är överhängande. Han kan ju komma ifrån en så stark hand som KT om man checkraisar. Därför är att checkraisa att säga till honom: "Ja, du jag är ganska nöjd med pengarna som finns i potten och för att vara helt ärlig är jag livrädd för turn och river" Citera
elvis86 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 har inte sagt att jag tycker check raise ar ett bra spel. daremot sa skriver du att handen blir sa oerhort definierad. det blir den enligt mig om du leder oxa. Citera
jello Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Kanske om man är en jättenit Citera
FraZin Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Kommer inte ihåg vad som hände så jag chansade bara HA HA HA HA!! vilken nolla försöker ljuga när ingen bryr sig? Citera
Recommended Posts