Gå till innehåll

Pokeroffice eller Pokertracker?


cab

Recommended Posts

Tänkte höra mig för vilket ni rekomenderar att börja använda. Om det finns några för/nack-delar mellan de olika programen.

 

Är mest mest ute efter att få stats på spelare och få bättre koll på ens egna resultat.

 

Vilken sajt?

 

Sen kan du ladda ner båda och testa, tror att det är 1K händer innan man måste registrera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sajt?

 

Sen kan du ladda ner båda och testa, tror att det är 1K händer innan man måste registrera.

 

Just nu på prima (NB). Har testat Pokeroffice lite men det vara bara 300 händer så man han inte med nån uppfattning direkt. Men det verkade ju helt okej Tracker ser ju ganska lika ut väl men där måste man köpa till ace hud för att få stats eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu på prima (NB). Har testat Pokeroffice lite men det vara bara 300 händer så man han inte med nån uppfattning direkt. Men det verkade ju helt okej Tracker ser ju ganska lika ut väl men där måste man köpa till ace hud för att få stats eller?

 

Ok, på prima fungerar både PT och PO. Jag har båda men tycker mer om PO. Men det är olika, några tycker att PT är bättre, några tycker mer om PO.

 

Till PT så måste du köpa till ace hud om du vill ha stats på dina motspelare live (på bordet då).

 

Hjälpte dig inte så mycket nu, men jag skulle rekomendera PO, det är mycket lättare att använda också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mest problem med office så använder det knappt.

 

*segar ner hela datorn till förbannelse

*Prima +Party=disconnect direkt

*Trackern funkar inte alltid

*Trackern klarar bara av 6 bord så smäller man upp 9 bord så kan man inte lita på siffrorna

 

Håller dock med om att det är väldigt lättanvänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...