cab Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Tänkte höra mig för vilket ni rekomenderar att börja använda. Om det finns några för/nack-delar mellan de olika programen. Är mest mest ute efter att få stats på spelare och få bättre koll på ens egna resultat. Citera
Kenan83 Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Tänkte höra mig för vilket ni rekomenderar att börja använda. Om det finns några för/nack-delar mellan de olika programen. Är mest mest ute efter att få stats på spelare och få bättre koll på ens egna resultat. Vilken sajt? Sen kan du ladda ner båda och testa, tror att det är 1K händer innan man måste registrera. Citera
cab Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 Vilken sajt? Sen kan du ladda ner båda och testa, tror att det är 1K händer innan man måste registrera. Just nu på prima (NB). Har testat Pokeroffice lite men det vara bara 300 händer så man han inte med nån uppfattning direkt. Men det verkade ju helt okej Tracker ser ju ganska lika ut väl men där måste man köpa till ace hud för att få stats eller? Citera
Kenan83 Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Just nu på prima (NB). Har testat Pokeroffice lite men det vara bara 300 händer så man han inte med nån uppfattning direkt. Men det verkade ju helt okej Tracker ser ju ganska lika ut väl men där måste man köpa till ace hud för att få stats eller? Ok, på prima fungerar både PT och PO. Jag har båda men tycker mer om PO. Men det är olika, några tycker att PT är bättre, några tycker mer om PO. Till PT så måste du köpa till ace hud om du vill ha stats på dina motspelare live (på bordet då). Hjälpte dig inte så mycket nu, men jag skulle rekomendera PO, det är mycket lättare att använda också Citera
carl_nica Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Det finns ett gratis program till PT. Gametime+ tror jag det heter. Jag har aldrig testat det men jag har hört att Poker ace hud är mkt bättre. Citera
Kenan83 Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Det finns ett gratis program till PT. Gametime+ tror jag det heter. Jag har aldrig testat det men jag har hört att Poker ace hud är mkt bättre. Jag har testat den och tycker att den ä skitdålig. Så klart bättre än ingenting, men GT+ är mycket bättre. Citera
freddola Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Pokeroffice bara krånglar o buggar hatar det. Pokertracker därimot funkar perfa Citera
DrRoland Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Har mest problem med office så använder det knappt. *segar ner hela datorn till förbannelse *Prima +Party=disconnect direkt *Trackern funkar inte alltid *Trackern klarar bara av 6 bord så smäller man upp 9 bord så kan man inte lita på siffrorna Håller dock med om att det är väldigt lättanvänt. Citera
Bieren Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Går det att se odds att förbättra sin hand med PA HUD eller GT+? Citera
carl_nica Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Går det att se odds att förbättra sin hand med PA HUD eller GT+? Nej Citera
carl_nica Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Jag har testat den och tycker att den ä skitdålig. Så klart bättre än ingenting, men GT+ är mycket bättre. Du menar väl att Poker Ace HUD är mycket bättre? Citera
Kenan83 Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Du menar väl att Poker Ace HUD är mycket bättre? hehe ja, så klart Citera
cab Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2007 Tror jag fixar PO först iaf och har jag får jag problem så får man väl testa PT Ofta att många har olika uppfattningar då det strular för vissa och andra inte. Tack för alla svar iaf Citera
MacDaddy Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 JAg är inte världens smartaste person kanske men jag har försökt få PT o funka sammanlagt typ 4-5h men aldrig lyckats. PO kickade igång direkt. Sen behövs inte ace hud lr game+ med PO. Citera
Vegas2006 Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Någon som vet om man kan se muckade hålkort på prima med pokeroffice? Citera
Recommended Posts