Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har ni bordsstatistik när ni grindar SnGs? =D

 

Jag undrar det också. Vet att jag frågat det många gånger men jag kommer ju aldrig ihåg vad folk rekomenderar. :roll: Sen funderar jag lite på vad de siffror man får EGENTLIGEN betyder/säger? :lol: Ett exempel är VPIP, var går gränsen mellan lös/tight? Hoppsan, kanske inte är meningen att man ska ventilera sin okunskap angåemde detta här i M & C's fina dagbok. Finns ju andra ställen där detta är mer passande! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens muppvik:

 

***** Hand History for Game 5679376645 *****

NL Texas Hold'em 11 Buy-in Trny: 31786374 Level: 2 Blinds(30/60) - Friday, February 16, 02:31:47 ET 2007

Table Speed #1329879 (Real Money)

 

Blinds(30/60)

** Dealing down cards **

 

tempoboy777 calls [60]

horntoad111 raises [120]

 

whatteau calls [120]

 

tempoboy777 calls [60]

** Dealing Flop ** [ Kd, 6h, 6s ]

tempoboy777 bets [420]

horntoad111 raises [840]

 

tempoboy777 is all-In [740]

horntoad111 will be using his time bank for this hand.

horntoad111 folds

 

 

 

-------------------------------------

 

 

Man blir ju såååååååååååååååå utdragen när man spelar SnGs...

 

Och hur kan man ha 91% vpip och vinna två turrar??

 

Jag är inte bitter... (lillplus ändå faktiskt)

 

Welcom to the MUPPETSHOW.

 

Staring in lead role: Myssion :lol:

 

Eller?

 

EDIT: Galghumorn förstods va.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Welcom to the MUPPETSHOW.

 

Staring in lead role: Myssion :lol:

 

Och Conspiracy blir då Miss piggy eller? :D

 

Jag undrar det också. Vet att jag frågat det många gånger men jag kommer ju aldrig ihåg vad folk rekomenderar.

 

Jag har # of hands, vpip, pfr, AF, attempted steal, folded to steal. Spelar man med djupare/långsammare struktur kan man ha lite CB-stats och sånt också, men det är rättså menlöst på Partyturbosarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och Conspiracy blir då Miss piggy eller? :D

 

 

 

Jag har # of hands, vpip, pfr, AF, attempted steal, folded to steal. Spelar man med djupare/långsammare struktur kan man ha lite CB-stats och sånt också, men det är rättså menlöst på Partyturbosarna.

 

AF? Vad är det? :roll: Kommer inte åt PO nu så jag kan kolla...

De få gånger jag spelat på Stars har jag i huvudsak tittat på spelarikonerna (:lol: ) hur tighta/lösa de är och sen på hur ofta de CB'r. Det är jättekul att reraisa en tight spelare som alltid CB'ar när han betar ut på floppen! :-D

 

Nån mer än jag som märkt att jag gillar smileys? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AF? Vad är det? :roll: Kommer inte åt PO nu så jag kan kolla...

De få gånger jag spelat på Stars har jag i huvudsak tittat på spelarikonerna (:lol: ) hur tighta/lösa de är och sen på hur ofta de CB'r. Det är jättekul att reraisa en tight spelare som alltid CB'ar när han betar ut på floppen! :-D

AF = Aggro Factor

 

Nån mer än jag som märkt att jag gillar smileys? ;-)

Släkt med DaPine kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeeeeeey!!!

 

Om inte datobutiken har jättefel så kommer jag få nya datorn nån gång nästa vecka! Siktar på 200 st SnGs första dagen!

 

Spelade en $55+5 MTT på Stars igår...Kom 55 eller nåt av ca 400. 36 platser betalda. Satt på sama bord som en av de stabilaste $22/180 grinders samt Annette_15. Vem är hon förresten? Känd?

 

Aja, handen jag åkte ut på var rätt standard. Sitter i BB med AA, SB höjer upp först in till 3BB, jag synar. Han ställer på floppen med drygt 1,5 pott eller nåt, jag synar såklart och han viker upp T8 för tvåpar. Jag kunde såklart ha ställt pre och vunnit potten redan där men jag var i rätt stort behov av att dubbla så det blev syn. Inte mkt att göra, sjukt jobbigt att man ska torska de typ tre senaste turrarna med AA när man är rätt nära pengarna/finalbord.

 

Anyway så är jag överlycklig ändå!!!! TOKGRINDEN ÄR INTE LÅNGT IFRÅN!!! Har extremt stor grindabstinens. Fråga eury :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, tack. Massa kändisar jag får spela med hela tiden

 

PokerStars Game #8423560912: Tournament #42931338, $25+$2 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2007/02/13 - 15:25:50 (ET)

Table '42931338 1' 9-max Seat #1 is the button

Seat 1: Marinersheep (1500 in chips)

Seat 2: ienjoymoney (1500 in chips)

Seat 3: Catez02 (1500 in chips)

Seat 4: Oiggab (1500 in chips)

Seat 5: INW85 (1500 in chips)

Seat 6: Halibery (1500 in chips)

Seat 7: rayluca10 (1500 in chips)

Seat 8: Hajen007 (1500 in chips)

Seat 9: chickengod (1500 in chips)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ägd i Betapet av Sansrom :(

 

Jag hittar bara enbokstavsskombinationer som i sin tur peggar upp hans 536-poängskombinationer... Eller som leder honom till nöten: SUGA, AV (16+4=20) :D

 

Nä, jag får nog leta upp någon av de många 45+-damer som huserar sidan så det blir lite jämnare motstånd... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...