sorkenkk Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Har ni bordsstatistik när ni grindar SnGs? =D Man blir ju såååååååååååååååå utdragen när man spelar SnGs... Och hur man man ha 91% vpip och vinna två turrar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Har ni bordsstatistik när ni grindar SnGs? =D Jag undrar det också. Vet att jag frågat det många gånger men jag kommer ju aldrig ihåg vad folk rekomenderar. Sen funderar jag lite på vad de siffror man får EGENTLIGEN betyder/säger? Ett exempel är VPIP, var går gränsen mellan lös/tight? Hoppsan, kanske inte är meningen att man ska ventilera sin okunskap angåemde detta här i M & C's fina dagbok. Finns ju andra ställen där detta är mer passande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Dagens muppvik: ***** Hand History for Game 5679376645 ***** NL Texas Hold'em 11 Buy-in Trny: 31786374 Level: 2 Blinds(30/60) - Friday, February 16, 02:31:47 ET 2007 Table Speed #1329879 (Real Money) Blinds(30/60) ** Dealing down cards ** tempoboy777 calls [60] horntoad111 raises [120] whatteau calls [120] tempoboy777 calls [60] ** Dealing Flop ** [ Kd, 6h, 6s ] tempoboy777 bets [420] horntoad111 raises [840] tempoboy777 is all-In [740] horntoad111 will be using his time bank for this hand. horntoad111 folds ------------------------------------- Man blir ju såååååååååååååååå utdragen när man spelar SnGs... Och hur kan man ha 91% vpip och vinna två turrar?? Jag är inte bitter... (lillplus ändå faktiskt) Welcom to the MUPPETSHOW. Staring in lead role: Myssion Eller? EDIT: Galghumorn förstods va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Welcom to the MUPPETSHOW. Staring in lead role: Myssion Och Conspiracy blir då Miss piggy eller? Jag undrar det också. Vet att jag frågat det många gånger men jag kommer ju aldrig ihåg vad folk rekomenderar. Jag har # of hands, vpip, pfr, AF, attempted steal, folded to steal. Spelar man med djupare/långsammare struktur kan man ha lite CB-stats och sånt också, men det är rättså menlöst på Partyturbosarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Jag har # of hands, vpip, pfr, AF, attempted steal, folded to steal. Spelar man med djupare/långsammare struktur kan man ha lite CB-stats och sånt också, men det är rättså menlöst på Partyturbosarna. Vad för program använder du för det då? Funkar på Stars med? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Vad för program använder du för det då? Funkar på Stars med? =D Pokertracker + PaHud. EDIT: Funkar på stars med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Frågan hör kanske inte hemma här, men hur är Partys turbo? startstack, blindsperiod, ante etc? Kollade runt på PP:s hemsida men hittar inget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Pokertracker + PaHud. EDIT: Funkar på stars med. Jasså det funkar. Så bra att jag har de programmen med då . Blir att prova det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Och Conspiracy blir då Miss piggy eller? Jag har # of hands, vpip, pfr, AF, attempted steal, folded to steal. Spelar man med djupare/långsammare struktur kan man ha lite CB-stats och sånt också, men det är rättså menlöst på Partyturbosarna. AF? Vad är det? Kommer inte åt PO nu så jag kan kolla... De få gånger jag spelat på Stars har jag i huvudsak tittat på spelarikonerna ( ) hur tighta/lösa de är och sen på hur ofta de CB'r. Det är jättekul att reraisa en tight spelare som alltid CB'ar när han betar ut på floppen! Nån mer än jag som märkt att jag gillar smileys? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 AF? Vad är det? Kommer inte åt PO nu så jag kan kolla...De få gånger jag spelat på Stars har jag i huvudsak tittat på spelarikonerna ( ) hur tighta/lösa de är och sen på hur ofta de CB'r. Det är jättekul att reraisa en tight spelare som alltid CB'ar när han betar ut på floppen! AF = Aggro Factor Nån mer än jag som märkt att jag gillar smileys? Släkt med DaPine kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Yeeeeeey!!! Om inte datobutiken har jättefel så kommer jag få nya datorn nån gång nästa vecka! Siktar på 200 st SnGs första dagen! Spelade en $55+5 MTT på Stars igår...Kom 55 eller nåt av ca 400. 36 platser betalda. Satt på sama bord som en av de stabilaste $22/180 grinders samt Annette_15. Vem är hon förresten? Känd? Aja, handen jag åkte ut på var rätt standard. Sitter i BB med AA, SB höjer upp först in till 3BB, jag synar. Han ställer på floppen med drygt 1,5 pott eller nåt, jag synar såklart och han viker upp T8 för tvåpar. Jag kunde såklart ha ställt pre och vunnit potten redan där men jag var i rätt stort behov av att dubbla så det blev syn. Inte mkt att göra, sjukt jobbigt att man ska torska de typ tre senaste turrarna med AA när man är rätt nära pengarna/finalbord. Anyway så är jag överlycklig ändå!!!! TOKGRINDEN ÄR INTE LÅNGT IFRÅN!!! Har extremt stor grindabstinens. Fråga eury Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Och Conspiracy blir då Miss piggy eller? . Kanonbesättning i rollistan och för att göra den nästan komplett så spelar jag en gubbarna på balkongen då . Har alltid drömt om att få bli skådis . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Anyway så är jag överlycklig ändå!!!! TOKGRINDEN ÄR INTE LÅNGT IFRÅN!!! Har extremt stor grindabstinens. Fråga eury Is confirmed. Tilt på AA, kikade lobbyn när jag kom hem och såg att du redan var ute, var lite förvånande. Nu vet jag. Illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Satt på sama bord som en av de stabilaste $22/180 grinders samt Annette_15. Vem är hon förresten? Känd? Annette_15 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Annette_15 Ther´s a new star in the sky. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Annette_15 Ah, tack. Massa kändisar jag får spela med hela tiden Annette_15, curtains, z32fanatic, pudge...Bara bigjoe2003 kvar, får väl skotta en $1k sng eller nåt. Iofs så spelar han ju en del $114's oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Ah, tack. Massa kändisar jag får spela med hela tiden PokerStars Game #8423560912: Tournament #42931338, $25+$2 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2007/02/13 - 15:25:50 (ET) Table '42931338 1' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: Marinersheep (1500 in chips) Seat 2: ienjoymoney (1500 in chips) Seat 3: Catez02 (1500 in chips) Seat 4: Oiggab (1500 in chips) Seat 5: INW85 (1500 in chips) Seat 6: Halibery (1500 in chips) Seat 7: rayluca10 (1500 in chips) Seat 8: Hajen007 (1500 in chips) Seat 9: chickengod (1500 in chips) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Satt på sama bord som en av de stabilaste $22/180 grinders samt Alltså, nu måste jag fråga (med stor risk att bli utnämnd till forumets mupp ) eftersom jag funderat och funderat men inte kommit på något. Vad är Grinda/Grinders etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Alltså, nu måste jag fråga (med stor risk att bli utnämnd till forumets mupp ) eftersom jag funderat och funderat men inte kommit på något. Vad är Grinda/Grinders etc? Samma som att nöta/spela mycket. En person som spelar mycket=Grinder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Samma som att nöta/spela mycket. En person som spelar mycket=Grinder Nu Hajjar jag . Tackar så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Ägd i Betapet av Sansrom Jag hittar bara enbokstavsskombinationer som i sin tur peggar upp hans 536-poängskombinationer... Eller som leder honom till nöten: SUGA, AV (16+4=20) Nä, jag får nog leta upp någon av de många 45+-damer som huserar sidan så det blir lite jämnare motstånd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Var det någon som sa att matchen slutade 450 mot 55? Nänä. Ok. Tur jag nämnde det då. SUGA, AV (16+4=20) Borde fan varit bonuspoäng på den. Bättre än en rullning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Snääääääääälla nån spela med mig! Sätter mig i Flodhästen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 C'mon, hook a niggah up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 C'mon, hook a niggah up Försöker snacka med dig via betapet-chatten nu. Ser du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts