Gäst Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Jag fixar. Känns som att de gör allra bäst nytta i en rulle för $100 HU SnG's. Vill trycka in en massa $50s och passa på att täppa till de luckor som såklart finns innan jag provar vingarna högre Citera
kfluffie Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Vill trycka in en massa $50s och passa på att täppa till de luckor som såklart finns innan jag provar vingarna högre Men du lär ju finna fler luckor på 100- och 200-nivån! Alltså snabbare utveckling! =) Citera
Gäst Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Men du lär ju finna fler luckor på 100- och 200-nivån!Alltså snabbare utveckling! =) haha, ja det är sant Men det blir nog för dyrt trort jag Citera
kfluffie Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 haha, ja det är sant Men det blir nog för dyrt trort jag Pengar är bara papper =) Citera
Myssion Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 fina resultat myssion, vad spelar du för något? Sån där påker eller vad det heter. NL100 på Expekt, går bra, kanske provar NL200 snart. Ngt för Myssion? http://www.e24.se/dynamiskt/dyrkultur/did_14968586.asp $150K bara... Bygga rulle fort som fan nu!! Citera
CarlLee Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Lol consp jag tiltar också på dendär swedefish.. Spelar så sjukt kass men klonkat så friskt så jag osäker om han ens backar mkt... inte när jag spelar med honom iaf. Ursäkta språkbruket, men jag är TIIIIILTAD! Citera
Gäst Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Lol consp jag tiltar också på dendär swedefish.. Spelar så sjukt kass men klonkat så friskt så jag osäker om han ens backar mkt... inte när jag spelar med honom iaf. Ursäkta språkbruket, men jag är TIIIIILTAD! vad nickar du? har säkert spelat mot dig Citera
Myssion Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Tog en liten oboypaus, sen började datorn lagga sjuuuuuukt mkt så var tvungen att stänga ner Expekt. Orka köa till nya bord när man hade massa händer loggade på alla fiskar vid borden... Nåja, det blev väl rätt bra ändå: $459 EDIT: Sammanlagt idag alltså. Citera
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Söker du jobb? Från aba's blogg: I realize that I spend alot of time idolly sitting at my computer waiting for games. I also have horrible game selection. So I am thinking of killing two birds with one stone and hiring one or two people to monitor the games for me. Then if there is someone who I want to play sitting or really good games they can call me to let me know. Citera
sorkenkk Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Swedefiish känner jag IRL. En jävla turhora är vad han är . Han hänger inte på pokerforum vad jag vet... Citera
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Swedefiish känner jag IRL. En jävla turhora är vad han är . Han hänger inte på pokerforum vad jag vet... lol, nu minns jag inte vad han gjorde men säkerligen va det väl nån muppsyn som jag tiltade på Citera
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Spelar $100k garantin på Stars just nu, den näst sista stejkturren på stars. Sen har jag även 6 st Mansionturneringar kvar. Funderar även på att spela $55k garantin som börjar om 30 min, utan stejk såklart. Citera
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Har börjat riktigt bra i 100k. Vann en massa småpotter och dubblade med QQ vs 88 innan paus. Har 6,8k och average på 3,1k. Heja! Citera
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Som en jojjo i 100k...7k->10k->5k->7k. Citera
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Suck...hur ska AQ kunna stå mot AJ all-in pf? 3,6k nu bara...halva average. Citera
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Kul..........ute ur 100k...Sån jävla jättetilt att AQ inte kunde stå mot AJ innan. Hade legat topp 20. Citera
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Kul Tror att jag just räknade till ditt 100:ade inlägg som inleds med det ordet Citera
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Tror att jag just räknade till ditt 100:ade inlägg som inleds med det ordet hehe ja, det va ungefär så jag kände Känns mkt bättre nu när jag har tiltat mig ur 55k garantin oxå. Ska försöka ställa om mitt dygn och va uppe hela natten, ska kolla lite House säsong 3 nu och om jag är pigg kl 13 ska jag spela Mansion 100k. Sover kanske ett par timmar innan. Citera
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Sover kanske ett par timmar innan. Kan du göra kan du göra så? Själv kommer jag omöjligen upp om jag väl lyckats somna.. Citera
Myssion Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 PT är cp, så har ingen exakt siffra, men backar lite drygt 3 inköp idag. Får mothugg på alla CB, näst bäst hand massa gånger, utdragen massa gånger, träffar aldrig mina drag, får ingen action när jag har en hand etc. Avslutade sessionen med att först tappa 1.5 inköp med AJ på floppen AJ5. Fi har A5 och degar in. Turn 5, river 5. Sen direkt efter på ett annat bord så hittar någon setet i en trebetad flervägspott när jag har AA, inte så mkt att göra. Nåja, nya tag imorgon. Citera
Myssion Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Nu fick jag rätt på det, hade blivit fel datum. -$373.38 Usch... Nåja ligger ändå på +5PTBB/100. Får väl vara nöjd ändå. Citera
Gäst Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Drygt $400 plus idag på $50 och $100 HU SnGs...imorrn blir det mkt spel, min pappa kommer och hälsar på över helgen men innan dess blir det jättegrinden. Vill verkligen bli klar med bonusen så fort som möjligt. Citera
Myssion Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Postad 5 April , 2007 Backar drygt 4 inköp till. Blev knappt utdragen de första dagarna och får igen det med ränta nu. Två st set som blir utdragna av färg, en nötstege som blir utdragna av färg, en AA som möter JJ, en KK mot en QQ som rivrar en Q efter att vi är all-in. osv. Sen tappade jag skärpan lite och gjorde några dåliga syner, får vila upp mig i stugan och komma tillbaka och ta nya tag. Citera
Gäst Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Swedefiish är forumit. tiltomdetärdu....jag är verkligen jättearg och jättefull..........har varit på harrys med tjejen och farsan.... gonatt!!!! Citera
Recommended Posts