Blattanfejan Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Kul att cashspelet ska gå så bra, inte. Kanske borde inse att jag suger på poker och ta tag i SnG-grinden igen? Måste fundera på det tror jag Efter att ha blivit utdragen med tvåpar vs r-r färg så orkar jag inte med mer CG idag och slutar på stabila 1,5 inköp back. Nu blir det lite 22/180 grind istället. Jag kan absolut rekommendera SvS om du vill bygga självförtroende som CG spelare. Citera
Myssion Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2007 Men så är du också född -87 och är glad för hår under under armarna eller att de sänker priset på slickepinnar. Nöt-Jennez Citera
DaPine87 Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Nöt-Jennez hata tönt fjant jennez Citera
P_kungen Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Men så är du också född -87 och är glad för hår under under armarna eller att de sänker priset på slickepinnar. Fjant Citera
-PK- Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Men så är du också född -87 och är glad för hår under under armarna eller att de sänker priset på slickepinnar. Herregud, vilken smaklös humor:shock: Citera
wheelinho Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Herregud, vilken smaklös humor:shock: haha tänkte samma sak, tror dock inte de är ett skämt Citera
Sansrom Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Men så är du också född -87 och är glad för hår under under armarna eller att de sänker priset på slickepinnar. Är inte du åttiotalist Jennez? Låter lite som att du är en generation äldre. Liksom. Citera
Gäst Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Men tilt, hade skrivit ett jättelångt inlägg här men sen kom jag emot nån knappjävel så hela skiten försvann... Aja, spelade 25k gtd på Stars igår. Trots nötrail från eurythmech () så fick inte AQ stå mot AJ. Slutade på ~160:e plats tror jag av drygt 2000 startande. Blev bara idrygt inköpet tillbaka. Sen har jag redan (mobba mig hur mkt ni vill ) kommit fram till att jag lägger ner cashspelet tills vidare. Har noll disciplin så det funkar liksom inte. Kan spela hur bra som helst i en timme för att sen torska allt på några dåliga spel. Kommer fokusera enbart på SnGs och MTTs nu. Back to basic alltså. Fram tills jag fått nya datorn kommer det dock bli jättelite spel. Några random MTTs då och då, tänkte även försöka kvala in till sunday million om jag orkar. Planerna när jag väl fått datorn är att hitta lite självförtoende på Stars $27 SnGs och FTP:s $36's. Efter de miserabla dagarna på slutet så är rullen nere i blygsamma ~$4,5k så det känns bättre att spela $27 överrullad än $60 underrullad. Citera
Max Cady Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Låter bra consp, kämpa på bara! Citera
ulaf Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Lider med dig Conspiracy, cg kan vara riktigt äckligt för psyket, tilten är så jädra mycket farligare än när man SnG-ar. Din fru är snygg Myssion, grattis! Inte så konstigt iofs när du ser ut som Hasselhoff! Citera
Gäst Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Din fru är snygg Myssion, grattis! Inte så konstigt iofs när du ser ut som Hasselhoff! Frugan? Citera
Myssion Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2007 Sen har jag redan (mobba mig hur mkt ni vill ) kommit fram till att jag lägger ner cashspelet tills vidare. Har noll disciplin så det funkar liksom inte. Kan spela hur bra som helst i en timme för att sen torska allt på några dåliga spel. Kommer fokusera enbart på SnGs och MTTs nu. Back to basic alltså. Starkt att komma igen efter ettkorvs påhopp. GL! Citera
Gäst Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Kämpa i satten nu Consp hehe, ja känns lite tufft dock Citera
Bluwajt Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Surt, GG. Jävlar va seg sista handen va btw Alla maxtima ju typ. Citera
Gäst Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Surt, GG. Jävlar va seg sista handen va btw Alla maxtima ju typ. Ja, det sura va ju att jag ledde pre. A6 vs 76 vs 52. TILT! Citera
Myssion Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2007 Din fru är snygg Myssion, grattis! Inte så konstigt iofs när du ser ut som Hasselhoff! Frugan? Jo, din Jenny är ju fin och så, men i slutändan så äger ju Frugan med hästlängder. Någon annan som också äger: Citera
Blattanfejan Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Måtte datorn komma snart så vi får se en sng comeback Consp. Och Myssion....din bedrift att bygga en tiefighter av duplo väger upp Ola Salo bilden:-) Fast jag undrar just hur den där tiefightern såg ut. Den måste ha blivit gigantisk om du fick till spetsarna skalenligt, duplo e ju inte direkt finmekaniska komponenter:-D Citera
jojje2k Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Hur har cg-liret gått i början då Myssion? Citera
SouthEast Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Sen har jag redan (mobba mig hur mkt ni vill ) kommit fram till att jag lägger ner cashspelet tills vidare. Har noll disciplin så det funkar liksom inte. Kan spela hur bra som helst i en timme för att sen torska allt på några dåliga spel. Kommer fokusera enbart på SnGs och MTTs nu. Back to basic alltså. Vem är inte lite schizofren. Har samma problem själv... dras emellan hopp och förtvivlan. Vet inte heller riktigt vad som egentligen är bäst att lira. Citera
Blattanfejan Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Vem är inte lite schizofren. Har samma problem själv... dras emellan hopp och förtvivlan. Vet inte heller riktigt vad som egentligen är bäst att lira. Men SnG har ju allt...10 manna-->shorthanded-->HU:-) Citera
Jennez Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 hata tönt fjant jennez + en massa andra inlägg från andra forumiter som proklamerar min fjantighet. Jag och 87:an har rett ut våra olikheter. Tror knappast att han tog, och borde inte ha tagit, särskilt illa upp. Jennez är 80-talist. Anledningen till att jag bitchar om snorungarna är att jag antagligen känner igen mig. Man tror man är oövervinnerlig och att man skall leva som pokerproffs i resten av livet. Nu trodde ju inte jag det eftersom pokern knappt var uppfunnen när jag var 18 men hade den varit det hade jag själv varit precis likadan. Nu ser ju verkligheten annorlunda ut som de flesta vet. Och nej, detta är inte riktat mot DaPine87 eftersom jag vet att han iaf har fötterna (någorlunda) på jorden. För övrigt kan man ju tycka att jag är en fjant som påpekar detta ständigt och jämt men hey, det är inte jag som sitter med en rulle på $100 (som lämpligt nog är nästan lika mycket som ett studiebidrag) och drömmer om att en gång i livet få vara med i ett avsnitt av Highstakes Poker med solglasögon och moppemustasch. Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Ere bara jag som tycker att tjejen i The Ark är ganska het? (ja, det var ett skämt) Citera
Myssion Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2007 (ja, det var ett skämt) Hehe. Tyckte faktiskt att han lite liknade Lena Philipsson på just den bilden. Citera
Myssion Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2007 Hittade nötsignaturen i en av Smillas böcker. Citera
Recommended Posts