Gå till innehåll

varför är sng spelare så otrevliga?


ettkorv

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

*ironifilter på*

Men för fan! Vad tror ni om oss sng-spelare egentligen? **&%¤#!€£$** Är ni cashgamare så jävla bra då? Ni tror ni är så jävla bra då ni kan sitta och folda allt och bara vänta på AA-QQ eller annat par i sen position, floppa trissen och skyffla in allt. Jämför t.ex. handanalyserna som ni postar och handanalyserna som sng-spelarna postar. Era frågor handlar mest om hur man skulle ha spelat AA - badbeats med floppade trissar och en jävla massa gnäll om riggade sajter. Vilken idiot som helst kan spela cashgames (:roll:) - bara att sitta och folda skiten. Men i sng måste du förr eller senare spela dina kort oavsett!

Är du så jävla snygg själv då? Va? Va? Va?

/C

 

*ironifilter av*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*ironifilter på*

Men för fan! Vad tror ni om oss sng-spelare egentligen? **&%¤#!€£$** Är ni cashgamare så jävla bra då? Ni tror ni är så jävla bra då ni kan sitta och folda allt och bara vänta på AA-QQ eller annat par i sen position, floppa trissen och skyffla in allt. Jämför t.ex. handanalyserna som ni postar och handanalyserna som sng-spelarna postar. Era frågor handlar mest om hur man skulle ha spelat AA - badbeats med floppade trissar och en jävla massa gnäll om riggade sajter. Vilken idiot som helst kan spela cashgames (:roll:) - bara att sitta och folda skiten. Men i sng måste du förr eller senare spela dina kort oavsett!

Är du så jävla snygg själv då? Va? Va? Va?

/C

 

*ironifilter av*

 

*ironifilter av*

 

Word!

 

*ironifilter på*

 

;-)

 

//Matte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*ironifilter på*

Men för fan! Vad tror ni om oss sng-spelare egentligen? **&%¤#!€£$** Är ni cashgamare så jävla bra då? Ni tror ni är så jävla bra då ni kan sitta och folda allt och bara vänta på AA-QQ eller annat par i sen position, floppa trissen och skyffla in allt. Jämför t.ex. handanalyserna som ni postar och handanalyserna som sng-spelarna postar. Era frågor handlar mest om hur man skulle ha spelat AA - badbeats med floppade trissar och en jävla massa gnäll om riggade sajter. Vilken idiot som helst kan spela cashgames (:roll:) - bara att sitta och folda skiten. Men i sng måste du förr eller senare spela dina kort oavsett!

Är du så jävla snygg själv då? Va? Va? Va?

/C

 

*ironifilter av*

 

Från en som lirar både SnG och CG, med + i båda. Huvudet på spiken där Cyntax.

Fn så mkt lättare att lira CG än SnG men fn så mkt roligare med SnG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*ironifilter på*

Men för fan! Vad tror ni om oss sng-spelare egentligen? **&%¤#!€£$** Är ni cashgamare så jävla bra då? Ni tror ni är så jävla bra då ni kan sitta och folda allt och bara vänta på AA-QQ eller annat par i sen position, floppa trissen och skyffla in allt. Jämför t.ex. handanalyserna som ni postar och handanalyserna som sng-spelarna postar. Era frågor handlar mest om hur man skulle ha spelat AA - badbeats med floppade trissar och en jävla massa gnäll om riggade sajter. Vilken idiot som helst kan spela cashgames (:roll:) - bara att sitta och folda skiten. Men i sng måste du förr eller senare spela dina kort oavsett!

Är du så jävla snygg själv då? Va? Va? Va?

/C

 

*ironifilter av*

 

 

Veckans bästa!!!

 

 

ps. sng kan vara så grymt frustrerande - ställa in med vilket som och bli utdragen av skitkort jämt och ständigt. Måste ju få ut aggressionerna på nån.

 

ps 2. Jag tycker att det överhuvudtaget är en så fin och kärleksfull stämning här på PF. Inga påhopp alls nästan i nån tråd. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ps. sng kan vara så grymt frustrerande - ställa in med vilket som och bli utdragen av skitkort jämt och ständigt. Måste ju få ut aggressionerna på nån.

 

Förstår att det är frustrerande om du ställer in med any two hela tiden. Du verkar faktiskt inte vara särskilt bra på SNG. Men det är bra att du hänger med i forumet, då kanske du snappar upp ett och annat.

 

ps 2. Jag tycker att det överhuvudtaget är en så fin och kärleksfull stämning här på PF. Inga påhopp alls nästan i nån tråd. ;-)

 

Jaså? Jag tycker nästan att det är tvärtom. Helt ärligt, du verkar vara lite bakom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår att det är frustrerande om du ställer in med any two hela tiden. Du verkar faktiskt inte vara särskilt bra på SNG. Men det är bra att du hänger med i forumet, då kanske du snappar upp ett och annat.

 

 

 

Jaså? Jag tycker nästan att det är tvärtom. Helt ärligt, du verkar vara lite bakom.

 

Lite? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ärligt, du verkar vara lite bakom.

 

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 

Bakom vad?????

Vet du något om den typen av personligheter?

Vad ger dig rätten till sådana uttalande?

Har du närstående som kanske inte tänker som vi andra?

Har du inte det så passa dig för att nervärdera dessa.

De är inte "bakom" de bara uppfattar saker annorlunda än andra och tolkar innebörden på ett annat sätt än du och jag.

 

JAG har väldigt nära kontakt med en sådan person så akta dig för att använda dem som preferensram! :evil: :evil: :evil:

 

Edit: Det gäller Snabelguy med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakom vad?????

 

Flötet.

 

Vet du något om den typen av personligheter?

 

Tja, jag har väl avg, kunskap i ämnet. Om dåliga pokerspelare (eftersom det är det som åsyftas) vet jag en hel del eftersom jag är en själv.

 

Vad ger dig rätten till sådana uttalande?

 

Grudlagen?

 

Har du närstående som kanske inte tänker som vi andra?

 

Ja, Snabelguy.

 

Har du inte det så passa dig för att nervärdera dessa.

 

Annars vad?

 

De är inte "bakom" de bara uppfattar saker annorlunda än andra och tolkar innebörden på ett annat sätt än du och jag.

 

JAG har väldigt nära kontakt med en sådan person så akta dig för att använda dem som preferensram! :evil: :evil: :evil:

 

Återigen, annars vad?

 

Du får nog tagga ner dig lite här. Detta är en ironisk tråd och jag vet att du har en närstående som är förståndshandikappad (alt. har annan typ av handikapp) men jag kallade knappast killen för ”utvecklingsstörd” eller ”mongo”. Snabelguy tog det för vad det var – ett skämt. Ett skämt med vedertagna uttryck som ”bakom”, ”bakom flötet”, ”född i farstun”, ”tappad bakom en vagn”, ”inte skarpaste kniven i lådan” etc. Jag anser inte att något av dessa uttryck är särskilt diskriminerande eller nedvärderande mot förståndshandikappade. De åsyftar inte någon form av handikapp utan snarare en lägre intilligensnivå hos den tilltalade. Så sluta böla, jag tycker inte illa om vare sig dig eller dina anhöriga.

 

EDIT: Om du själv var ironisk med ditt inlägg (vilket jag hoppas att du var) ber jag tusen gånger om ursäkt. Annars kan du ta dig en funderare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...